Alla kategorier vvs butik Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Högdalen Stockholm Pool & Värme AB

Stockholm Pool & Värme AB

Harpsundsvägen 162, 124 59 Bandhagen — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Stockholm Pool & Värme AB

• Magnus N
    Magnus N skrev om Stockholm Pool & Värme AB
    De svarade direkt, jag förklarade mitt problem och de kunde komma samma dag på eftermiddagen. De gjorde jobbet, felsökning, byte av insats och ställdon och lite annat småfix. Detta fick vissa följdfel på grund av äldre panna så jag satt i telefon flera gånger för att åtgärda problemen själv via systemmenyer. Detta lyckades alldeles utmärkt och jag uppfattar att "telefonsupporten" bara var för att vara schysst, ingen debitering. Den räkning jag nu sitter och ska betala ligger väl under vad jag hade räknat med och vad jag hade varit beredd att betala.

Kommer garanterat att anlita dem igen om jag får en anledning. Läs mer
  • Stellan S
    Stellan S skrev om Stockholm Pool & Värme AB
    Baseras enbart på telefonkontakt. De var otroligt vänliga och hjälpsamma, gjorde det bästa för att svara på frågor och reda ut problemen; kommer definitivt att anlita dem om/när det blir något som kräver på plats service. Läs mer
  • Emil J
    Emil J skrev om Stockholm Pool & Värme AB
    Svarade i telefon direkt, på plats inom en halvtimme(!), proffsiga och de löste vårt problem på nolltid en fredag eftermiddag när vi stod utan värme i huset! Läs mer