Alla kategorier Skönhetssalong Stockholms län Stockholm Norrmalm Stockholms Beauty Center AB

Stockholms Beauty Center AB

Drottninggatan 85, 111 60 Stockholm — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Stockholms Beauty Center AB

• Monimon
    Monimon skrev om Stockholms Beauty Center AB
    Jätteskickliga på att göra naturliga kosmetiska tatueringar! Har varit hos Lulu flera ggr ( bl a top up) lika diskret och snyggt varje gång. Läs mer
  • Stephanie E
    Stephanie E skrev om Stockholms Beauty Center AB
    Gjorde mina läppar här och jag är super nöjd! Trevlig och utbildad personal som grundligt går igenom allt om behandlingen. Mycket nöjd, kan starkt rekommendera den här salongen! Läs mer
  • Malin M
    Malin M skrev om Stockholms Beauty Center AB
    Har varit kund på stockholms beauty center i över 10 år och rekommenderar varmt denna salong. Underbar miljö och professionella hudterapeuter. Jag har vid några tillfällen gått till andra salonger men ingen kan jämföras med stockholm beauty center! Dom behandlingar jag har gått på är brasiliansk vax och ansiktsbehandling. Läs mer
  • Jörgen D
    Jörgen D skrev om Stockholms Beauty Center AB
    Stockholms beauty center
  • Micke T
    Micke T skrev om Stockholms Beauty Center AB
    bra service och man är alltid nöjd efter ett besök hos stockholm beauty center!! Läs mer
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Stockholms Beauty Center AB
    Har gått till Andrea många gånger och får toppenservice. Välutbildade och duktiga, bra priser och centralt läge. Lite mycket ljud från gatan gör att avslappningen inte är total men jag somnar ändå alltid. ÄLskar att man kan boka på internet och få en bra överblick över lediga tider. Läs mer

Bästa skönhetssalongerna i Stockholm:

Patricia B Patricia B tycker:
“Har aldrig varit så nöjd hos e...” Läs mer

Ulvsundavägen 10, 16733, BROMMA