Alla kategorier Skönhetssalong Stockholms län Stockholm Norrmalm Stockholms Beauty Center AB

Stockholms Beauty Center AB

Drottninggatan 85, 111 60 Stockholm — Visa karta

Läs vad 24 kunder tycker om Stockholms Beauty Center AB

• Shelley W skrev om Stockholms Beauty Center AB
    Riktig nöjd med mina behandlingar. Grym på bryn behandlingar. Fin salong, centralt och professionella personaler. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Rebecca skrev om Stockholms Beauty Center AB
    När jag är hos dem känner jag mig som en riktigt prinsessa. Jätte trevlig personal och man blir väl omhändertagen! Alltid nöjd efter behandlingarna och man känner sig i trygga händer! Läs mer
  • Charlotta L skrev om Stockholms Beauty Center AB
    Älskar Stockholms Beauty Center! De är så trevliga och service minded och har alltid blivit nöjd med mina besök där. Lulu och hennes kollegor är verkligen superproffsiga! Läs mer
  • Sima T skrev om Stockholms Beauty Center AB
    Kan inget annat än rekommendera stockholm beauty center. Har varit kund hos dem i snart 2 år och är lika nöjd varje gång. Extremt duktiga och bra priser. Läs mer
  • Terese W skrev om Stockholms Beauty Center AB
    Trevligt och professionellt bemötande. Mycket god kvalitet på behandlingarna. Stockholm Beauty Center får mig att känna mig fräsch och bidrar till ett snyggare jag. Läs mer
  • Mimmi C skrev om Stockholms Beauty Center AB
    Proffsiga!! Superduktiga på microblading. Alla mina vänninor som har gått till dem har varit mkt nöjda!!! Kommer att fortsätta att gå till dem Läs mer
  • Saman S skrev om Stockholms Beauty Center AB
    Både jag och min fru har gått hos lulu i 6 år och fått behandlingar vi är super nöjda. De har verkligen bästa behandlingar och servicen 👌 Läs mer
  • Sara skrev om Stockholms Beauty Center AB
    Super duktig och trevlig personal på denna salong. Jag har personligen gått till Melissa, där jag alltid har fått bra rådgivning och underbart bemötande. Varit verkligen nöjd med alla mina behandlingar hos henne!!
    Kan absolut rekommendera salongen!! Läs mer
  • Anita P skrev om Stockholms Beauty Center AB
    Bra service och trevlig bemötandet
    Jag har gjort flera olika behandlingar hos Melissa och är lika nöjd varje gång.
    Hon är en toppen tjej som verkligen lyssnar och rekommendera det man har behov av och inte annat. Läs mer
  • Mersedeh H skrev om Stockholms Beauty Center AB
    Jag kan verkligen rekommendera det här stället. Världens bästa personal och jag blir alltid supernöjd med alla mina behandlingar. Dessutom är Melissa en av mina favoriter som jag kan rekommendera starkt. Läs mer
  • Jen skrev om Stockholms Beauty Center AB
    Inte nöjd !!
    Dåligt bemötande
    Dålig info Läs mer
  • 2018-09-24

Sandra L skrev om Stockholms Beauty Center AB
    Fantastisk personal som verkligen lyssnar på kunden.
    Jag har varit på konsultation, behandling och återbesök.
    Varje gång har jag blivit bemött på ett väldigt professionellt sätt och kännt mig väl omhändertagen. Äntligen har jag fått snygga bryn, 3d/microblading.
    Tack för det bästa Lulu🤗
    Rekommenderar verkligen!! Läs mer
  • Maryam K skrev om Stockholms Beauty Center AB
    Super duktiga! Så nöjd med mina behandlingar hos dem. Rekommenderar verkligen stället.
    Melissa är jätte duktig på läppar. Har fixat mina läppar hos henne i över 10 år!! 💋💋 Läs mer
  • Sammi F skrev om Stockholms Beauty Center AB
    Bra service och alltid lika nöjd med de behandlingar som jag har gjort där.

Jag har tatuerat mina ögonbryn, gjort ansiktsbehandlingar och IPL hos dem.

Personalen är proffsiga och serviceinriktade.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Matilda M skrev om Stockholms Beauty Center AB
    Bra personal som är tillmötesgående och de alla gör fina behandlingar med bra resultat :-) Läs mer
  • Malin Q skrev om Stockholms Beauty Center AB
    Alltid trevligt bemött på denna mysiga salong! Läs mer
  • 2018-09-20

Susanne R skrev om Stockholms Beauty Center AB
    Känner mig oseriöst behandlad -

Rekommenderar inte besök hit! Läs mer
  • Pia

2018-09-08

Pia skrev om Stockholms Beauty Center AB
    - RIKTIGT USELT!!
    - Info om FILLERS 👎
    - info om möjliga problem eller biverkningar i framtiden 👎

- Fillersrester kvar!!
    Det skulle försvinna efter 6-12 mån!!
    - Har allvarliga problem pga inlagd fillers!!

*Själv har jag fillersrester från argrynkan kvar efter 6 år!!

Besök hos Neurologer, röntgen visar;

Stor kLUMP argrynkan!
    mellan ögonbryn + fillersrester runnit ner till ögonvrån och ner nedanför öga
    2 klumpar under öga!

13 månader med stora problem
    Värk mellan ögonbryn och näsrot- Det blixtrar

Klumpar under öga dök upp ca 1,5 år sedan

Svar från Melissa Beauty Center
    ”Oj, konstigt - aldrig hänt”
    ”Lycka till”

Nu väntar jag på tid till ytterligare en Specislist...
    Inte många kvar att gå till...

Återkommer med uppdatering av min historia Läs mer
    Pia gillar detta
  • Monimon skrev om Stockholms Beauty Center AB
    Jätteskickliga på att göra naturliga kosmetiska tatueringar! Har varit hos Lulu flera ggr ( bl a top up) lika diskret och snyggt varje gång. Läs mer
  • Stephanie E skrev om Stockholms Beauty Center AB
    Gjorde mina läppar här och jag är super nöjd! Trevlig och utbildad personal som grundligt går igenom allt om behandlingen. Mycket nöjd, kan starkt rekommendera den här salongen! Läs mer
  • Malin M
    Malin M skrev om Stockholms Beauty Center AB
    Har varit kund på stockholms beauty center i över 10 år och rekommenderar varmt denna salong. Underbar miljö och professionella hudterapeuter. Jag har vid några tillfällen gått till andra salonger men ingen kan jämföras med stockholm beauty center! Dom behandlingar jag har gått på är brasiliansk vax och ansiktsbehandling. Läs mer
  • Jörgen D skrev om Stockholms Beauty Center AB
    Stockholms beauty center
  • Micke T
    Micke T skrev om Stockholms Beauty Center AB
    bra service och man är alltid nöjd efter ett besök hos stockholm beauty center!! Läs mer
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Stockholms Beauty Center AB
    Har gått till Andrea många gånger och får toppenservice. Välutbildade och duktiga, bra priser och centralt läge. Lite mycket ljud från gatan gör att avslappningen inte är total men jag somnar ändå alltid. ÄLskar att man kan boka på internet och få en bra överblick över lediga tider. Läs mer

Bästa skönhetssalongerna i Stockholm:

Ulvsundavägen 10, 16733, BROMMA