Stockholms Beauty Center

4.2

26 omdömen om Stockholms Beauty Center

Samanta P
Skrev om Stockholms Beauty Center

Bokade en tid för form och färg för brynen och jag måste säga att jag var grymt besviken på slutresultatet. Hon plockade knappt något och färgen blev kolsvart vilket inte var det vi hade kommit överrens om. Fick göra jobbet själv efteråt och forma mina bryn precis som jag sa att jag ville ha. Och den summan jag betalade för för inget jobb... Jag kan verkligen inte rekommendera det stället tyvärr.

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

M
Skrev om Stockholms Beauty Center

Riktigt uselt!! Lägg inte fillers här, ni kommer få ångra det!! Fick infektion på läppar

Shelley W
Skrev om Stockholms Beauty Center

Riktig nöjd med mina behandlingar. Grym på bryn behandlingar. Fin salong, centralt och professionella personaler. Rekommenderar varmt!

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Rebecca
Skrev om Stockholms Beauty Center

När jag är hos dem känner jag mig som en riktigt prinsessa. Jätte trevlig personal och man blir väl omhändertagen! Alltid nöjd efter behandlingarna och man känner sig i trygga händer!

Charlotta L
Skrev om Stockholms Beauty Center

Älskar Stockholms Beauty Center! De är så trevliga och service minded och har alltid blivit nöjd med mina besök där. Lulu och hennes kollegor är verkligen superproffsiga!

Sima T
Skrev om Stockholms Beauty Center

Kan inget annat än rekommendera stockholm beauty center. Har varit kund hos dem i snart 2 år och är lika nöjd varje gång. Extremt duktiga och bra priser.

Terese W
Skrev om Stockholms Beauty Center

Trevligt och professionellt bemötande. Mycket god kvalitet på behandlingarna. Stockholm Beauty Center får mig att känna mig fräsch och bidrar till ett snyggare jag.

Mimmi C
Skrev om Stockholms Beauty Center

Proffsiga!! Superduktiga på microblading. Alla mina vänninor som har gått till dem har varit mkt nöjda!!! Kommer att fortsätta att gå till dem

Saman S
Skrev om Stockholms Beauty Center

Både jag och min fru har gått hos lulu i 6 år och fått behandlingar vi är super nöjda. De har verkligen bästa behandlingar och servicen 👌

Sara
Skrev om Stockholms Beauty Center

Super duktig och trevlig personal på denna salong. Jag har personligen gått till Melissa, där jag alltid har fått bra rådgivning och underbart bemötande. Varit verkligen nöjd med alla mina behandlingar hos henne!! Kan absolut rekommendera salongen!!

Anita P
Skrev om Stockholms Beauty Center

Bra service och trevlig bemötandet Jag har gjort flera olika behandlingar hos Melissa och är lika nöjd varje gång. Hon är en toppen tjej som verkligen lyssnar och rekommendera det man har behov av och inte annat.

Mersedeh H
Skrev om Stockholms Beauty Center

Jag kan verkligen rekommendera det här stället. Världens bästa personal och jag blir alltid supernöjd med alla mina behandlingar. Dessutom är Melissa en av mina favoriter som jag kan rekommendera starkt.

Jen

Inte nöjd !! Dåligt bemötande Dålig info

M gillar detta
Sandra L
Skrev om Stockholms Beauty Center

Fantastisk personal som verkligen lyssnar på kunden. Jag har varit på konsultation, behandling och återbesök. Varje gång har jag blivit bemött på ett väldigt professionellt sätt och kännt mig väl omhändertagen. Äntligen har jag fått snygga bryn, 3d/microblading. Tack för det bästa Lulu🤗 Rekommenderar verkligen!!

Maryam K
Skrev om Stockholms Beauty Center

Super duktiga! Så nöjd med mina behandlingar hos dem. Rekommenderar verkligen stället. Melissa är jätte duktig på läppar. Har fixat mina läppar hos henne i över 10 år!! 💋💋

Sammi F
Skrev om Stockholms Beauty Center

Bra service och alltid lika nöjd med de behandlingar som jag har gjort där. Jag har tatuerat mina ögonbryn, gjort ansiktsbehandlingar och IPL hos dem. Personalen är proffsiga och serviceinriktade. Rekommenderas starkt!

Johanna Matilda M
Skrev om Stockholms Beauty Center

Bra personal som är tillmötesgående och de alla gör fina behandlingar med bra resultat :-)

Malin Q
Skrev om Stockholms Beauty Center

Alltid trevligt bemött på denna mysiga salong!

Susanne R
Skrev om Stockholms Beauty Center

Känner mig oseriöst behandlad - Rekommenderar inte besök hit!

Anonym S
Skrev om Stockholms Beauty Center

- RIKTIGT USELT!! - Info om FILLERS 👎 - info om möjliga problem eller biverkningar i framtiden 👎 - Fillersrester kvar!! Det skulle försvinna efter 6-12 mån!! - Har allvarliga problem pga inlagd fillers!! *Själv har jag fillersrester från argrynkan kvar efter 6 år!! Besök hos Neurologer, röntgen visar; Stor kLUMP argrynkan! mellan ögonbryn + fillersrester runnit ner till ögonvrån och ner nedanför öga 2 klumpar under öga! 13 månader med stora problem Värk mellan ögonbryn och näsrot- Det blixtrar Klumpar...

Brita H
Skrev om Stockholms Beauty Center

Jätteskickliga på att göra naturliga kosmetiska tatueringar! Har varit hos Lulu flera ggr ( bl a top up) lika diskret och snyggt varje gång.

Stephanie E
Skrev om Stockholms Beauty Center

Gjorde mina läppar här och jag är super nöjd! Trevlig och utbildad personal som grundligt går igenom allt om behandlingen. Mycket nöjd, kan starkt rekommendera den här salongen!

Malin M

Jörgen D
Skrev om Stockholms Beauty Center

Stockholms beauty center Har varit kund på stockholms beauty center i över 10 år och rekommenderar varmt denna salong. Underbar miljö och professionella hudterapeuter. Jag har vid några tillfällen gått till andra salonger men ingen kan jämföras med stockholm beauty center! Dom behandlingar jag har gått på är brasiliansk vax och ansiktsbehandling.

Micke T
Skrev om Stockholms Beauty Center

bra service och man är alltid nöjd efter ett besök hos stockholm beauty center!!

ÅSA W
Skrev om Stockholms Beauty Center

Har gått till Andrea många gånger och får toppenservice. Välutbildade och duktiga, bra priser och centralt läge. Lite mycket ljud från gatan gör att avslappningen inte är total men jag somnar ändå alltid. ÄLskar att man kan boka på internet och få en bra överblick över lediga tider.