Stockholms klotter och fasadtvätt

Stockholms klotter och fasadtvätt

Välkommen till Stockholms klotter och fasadtvätt!

Vi på Stockholms klotter och fasadtvätt håller sverige rent. Vi vill bidra till en renare värld och vi lämnar aldrig ett slutfört arbete utan att du som kund är nöjd med oss.

Tjänster: taktvätt, fasadtvätt, klottersanering, markistvätt, balkong tvätt, takmåleri, marktvätt och mycket mer.

På grund av att vi i Sverige har fått ett varmare och fuktigare klimat så har växten av alger och mögel ökat på många fasader. Med en fasadtvätt tar vi bort alla bakterier och skadliga ämnen från grunden.

En renare värld | konkurrenskraftiga priser | Service och kvalitet

Läs vad 47 kunder tycker om Stockholms klotter och fasadtvätt 2

2021-12-01
    Väldigt trevligt bemötande från företaget. Två personer gjorde ett kanonjobb med att rengöra hela taket och kommunikationen med företaget har hela tiden varit utmärkt. Tack för ett fint utfört jobb.
    2021-11-28
    Enkla att ha o göra med, ett av få företag som återkom om fasadtvätt vid förfrågan till flera företag.
    2021-11-23
    Killarna kom vid utlovad tid, rengjorde villataket från en massa mossa och tvättade det. Tvättade dessutom garagetaket och kom nästa morgon för att städa bort mossan som låg på terrassen. Dom tyckte det blev för mörkt att göra ett tillräckligt bra jobb på kvällen så kom en extra sväng nästa morgon.
    Inte det billigaste, inte det dyraste företaget men ett exemplariskt arbete. Rekommenderas utan förbehåll.

Raimo
    Vallentuna
    2021-11-14
    Bra bemötande och jag är nöjd med slutresultatet.
    2021-11-12
    Stockholms klotter och fasadtvätt utförde ett mycket bra arbete med rengöring av min villafastighets tak och bytte takpannor. Jag är jättenöjd. Bolagets personal var trevliga och tillmötesgående. Från dessa utgångspunkter kan jag rekommendera bolaget.

Peter Skeppstedt
    Advokat
    2021-11-12
    Så nöjda med resultatet av vårt fina tak och rena fasad , hade massa mossa o mögel innan och nu känns allt som nytt igen efter att vi fått allting tvättat.Proffsig personal och bra priser, rekomenderas starkt
    2021-11-11
    Vi är jätte nöjda med resultat, allt var som lovat, från pris till utförande. Takk ser ut som nytt igen.
    2021-11-11
    Gör fina jobb, återkopplar snabbt vid frågor och ger alltid ett bra bemötande.
    2021-10-25
    Snabba på återkoppling , trevliga på arbetsplatsen, och utfört arbete snabbt och snyggt
    2021-10-14
    Väldigt bra bemött
    Behövde hjälp extremt snabbt och fick det
    De går den extra milen
    Proffsigt hantverk
    Kanonresultat
    SUPERNÖJD!
    2021-10-07
    Utmärkt service av mycket trevlig personal. Dom utför sina jobb med bravur. Har haft dom ut på klottersanering samt taktvätt och bara positivt att säga om dom. 10/10 stjärnor.
    2021-10-04
    Vi upplevde verkligen att det var kunden i centrum hos Daniel och hans gäng.
    Tvättade hustaket på vår Villa,
    2021-09-12
    Vi hade höga förväntningarna och de levde upp till dem. Mycket trevliga och förekommande. Vi köpte taktvätt och kommer att komplettera med målning..
    2021-09-09
    Väldigt bra service och trevlig kontakt. Företaget levde absolut upp till förväntningarna och vi är väldigt nöjda med resultatet.
  • Malin B
    2021-09-07
    Helt opålitliga. Lovade komma och ta bort klotter ett flertal gånger men dök aldrig upp och meddelade inte heller. När jag istället kontaktade dem igen och igen skyllde de på olika saker, alltifrån sina 'gubbar' som tydligen prioriterat fel till att maskiner gått sönder. Tvingades till slut upphandla en annan firma (då var det tre veckor senare!) så skulle inte rekommendera Stockholms klotter och fasadtvätt till någon.
    Hej Malin.Det där stämmer absolut inte vi har haft kommunikation hela tiden och vi har uppdaterat kund om anledning till att vi blev försenade.Sen att kund inte kan acceptera att maskin kan gå sönder och är väldigt otrevlig i sin kommunikation gör att man som seriös hantverkare tänker till.Skulle inte rekommendera någon hantverkare att ha med malin och deras brf att göra om ni inte vill bli utsatta för ogrundade påhopp//Daniel Stockholms klotter och fasadtvätt
  • Erik L
    2021-08-09
    Snabbt och smidigt bemötande under semestertid. Bokning med kort framförhållning var inget problem. De gjorde ett kanonjobb, mycket positivt överraskad av resultatet. Även mycket ingrodd smuts försvann i stort sett helt från vårt tegeltak med originalpannor från femtiotalet.
    2021-08-07
    Svarade snabbt o enkel kommunikation
    2021-08-06
    Bra och lyhörda killar, bra tidplan som dom höll. Vi är jätte nöjda med slutresultatet. Vi rekommenderar Danne och hans grabbar alla dagar i veckan.
    2021-07-27
    Jag fick bra kontakt med ansvarig och resultatet var mycket bra. Taket ser nu som nytt ut!
    2021-07-24
    Supernöjd, över förväntan! Bara inom några dagar från första kontakt med Daniel har jag nu ett tegeltak som är rent och fräscht, ser ut som nytt.

Tack för hjälpen!
    2021-07-17
    Bra service, bra bemötande, snabbt utfört, inga konstigheter.
    2021-07-17
    Trevligt bemötande.
    Snabbt avklarad sanering.
    Rimligt pris.
    2021-07-16
    Förväntningarna var höga. och jag vart glatt överraskad av resultatet. det var perfekt kunde inte blivit bättre är så nöjd.
    2021-07-12
    Fasad och taktvättning,
    Jättenoga utfört arb ,bra städning av mycket mossa som kom från taket.
    Bra och snabb återkoppling
    2021-06-30
    Firman utförde taktvätt och takmålning av vårt tak. Nu är taket som nytt och vi är super nöjda med deras arbete. Rekommenderar verkligen till alla som vill få nytt liv i sitt tak.
  • JAN O
    2021-06-28
    Tvätt av vårat tak, byttes även trasiga takpannor. Mycket mossa på taket men efter tvätten var taket som nytt. Väldigt nöjda med resultatet. Rekommenderas.
    2021-06-17
    Hade problem med mossa på taket, fick kontakt med Stockholms
    klotter och fasadtvätt genom en bekant. Från kontakt till besiktning av taket och en levererad offert upplevde jag som snabbt och proffsigt utförd. Priset med rotavdrag blev väldigt förmånligt, jobbet bestod av tvätt tak + målning av takpannor.
    (En tidigare firma tyckte taket behövde bytas, efter besiktning av denna firma konstaterades att pannorna på taket inte behövdes bytas. Ingen panna gick sönder vid arbetet) Från första kontakt till slutfört arbeta gick det snabbt, trevlig bemötande från företaget. Taket blev som nytt är väldigt nöjd med utfört arbete.
    Snabba prisvärda rekommenderas
    Johan Söderlund
    2021-06-16
    Prisvärda och ihärdiga med att komma i mål. Pragmatiska och lätta att kommunicera med. Visserligen följdes inte kontraktet till 100% och fakturan innehöll några odialogiserade tillägg trots att avtalet var fast pris, men å andra sidan fick de slita mer än de beräknat och totalt sett ändå nöjda med priset. Vi rekommenderar företaget till andra och kan tänka oss nya uppdrag. Dock måste företaget bli duktigare på att hålla sig till fast pris och dialogisera m kund innan fakturering om tillägg behöver göras.
    Tack Johan Att ha bra dialog med våra kunder är alltid jätteviktigt för oss och vi fakturerar aldrig mer än priset vi gett från början Priset som ges är det som ska betalas inte en krona mer. Just i detta fall utförde vi lite olika jobb på taket och dom fyra extratimmarna vi fakturerade Var jobb utanför kontraktet som kund bad oss att utföra och mina gubbar hade dialog med kund.Men superbra och trevliga kunder att ha och göra med och ser fram emot fler uppdrag om det skulle behövas någon gång. Stockholms klotter och fasadtvätt
    2021-06-16
    Stockholms klotter och fasadtvätt gjorde ett riktigt bra arbete med rengöring av vårt tak!
    Väldigt hårtjobbande, ser möjligheter/lösningar, är seriösa, gör det extra samt väldigt trevliga.

Kan verkligen rekommendera dem.
    2021-06-09
    Beställde taktvätt med takmålning , taket är som nytt och till ett mycket billigare pris än att byta tak.Väldigt bra och trevliga killar och proffsiga på det dem gör, rekommenderas starkt !
    2021-06-08
    Tvätt av vårat tak, byttes även trasiga takpannor. Väldigt nöjda med resultatet
    2021-06-07
    Beställde en taktvätt och målning av mitt tak med betongpannor.Taket blev som nytt Väldigt professionella killar snabba trevliga och resultatet kunde inte bli bättre rekommenderas starkt
  • Johanna S
    2021-06-01
    Har köpt fasadtvätt av ett vitmålat hus. Allt gick otroligt smidigt. Fick snabbt en offert. De dök upp som överenskommet. Trevliga. Framförallt så blev resultatet jättebra.
    2021-05-30
    Vi beställde taktvätt. Otroligt trevligt och snabbt bemötande. Väldigt fint resultat på taket. Sen blev det lite missförstånd kring städningen men det fixade de också. Vi blev nöjda.
    2021-05-29
    Snabbt enkelt och otroligt fint resultat. De gör det där lilla extra!
  • Monica L
    2021-05-24
    Tvätt av taktegel på garagetak som var fyllt av mossa.
    Jag blev snabbt och trevligt bemött av företaget och är mycket nöjd med utförandet av tjänsten.
    Takteglet på garaget ser nu ut som nytt igen och jag är väldigt nöjd med resultatet av utfört jobb.
    2021-05-23
    Taktvätt med impregnering samt montering av takskydd och nya vindskivor.
    2021-05-07
    Bra och trevligt bemötande
    Snabb och bra service med klottersanering
    Rekommenderas
  • Sven Erik H
    2021-05-04
    Taktvätt & impregnering
    Positivt, snabbt och vänligt bemött
    Levde upp till förväntningarna, inklusive att svara på frågor om metod etc.
    Taket är nu rent och fint och förhoppningsvis gör impregneringen att livslängden förlängs betydligt
    2021-04-30
    tak och fasadtvätt, snabba billiga och de hittade min dotters nya mobil på gräsmattan och lämnade in den.
    2021-04-29
    Beställt såväl klottersanering som rörrensning vid flertal tillfällen.
    Inga förväntningar men har alltid blivit bemött på ett trevligt, sakligt och proffesionellt sätt
    2021-04-29
    Jag beställde fasadtvätt av alla uteväggar på mitt hus för att få bort alger och smuts som samlats under se senaste 40 åren. Huset blev som nytt och grannarna har slutat "pika" mig för de smutsiga väggarna. Personalen har gjort ett toppen jobb sett med mina ögon. De var mycket trevliga och vänliga, så jag kan gott rekommendera dem åt andra med samma behov.
    Mvh Peter Näslund
    Vi köpte taktvätt

Vi fick ett mycket bra bemötande

De levde upp till våra förväntningar

Bra utfört jobb. Serviceminded gällande extra jobb
    Klottersanering & målning.
    Enkla att göra med, snabbt på plats.
    Rekommenderas
    2021-04-29
    Bra kundkontakt håller tider samt ett proffsigt resultat.
    2021-04-29
    Bra bemötande och bra service. Resultatet precis som beskrivet, glad kund.