Stockholms klotter och fasadtvätt

Stockholms klotter och fasadtvätt

Ring 0793-46 45 27 www.stockholmsklotter.se

Välkommen till Stockholms klotter och fasadtvätt! Vi på Stockholms klotter och fasadtvätt håller sverige rent. Vi vill bidra till en renare värld och vi lämnar aldrig ett slutfört arbete utan att du som kund är nöjd med oss. Tjänster: taktvätt, fasadtvätt, klottersanering, markistvätt, balkong tvätt, takmåleri, marktvätt...

48 omdömen om Stockholms klotter och fasadtvätt

Peder J
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Vi är en stor brf med 8 fastigheter Som fick Stockholms klotter och fasadtvätt rekommenderade till oss av en annan brf som anlitat dom och blev väldigt nöjda. Vi beställde Taktvätt och impregnering av våra betongtak och resultatet blev över förväntan. Snabb återkoppling Proffesionella och trevliga Daniel och hans personal utförde jobbet helt perfekt och vi rekommenderar dom starkt till andra.

Stadstak Sthlm AB
4.3/5 i betyg av 84 omdömen 4.3 av 84 omdömen
BadgeFourYears

Proffesionellt, tydligt och punktligt

Mattias J
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Väldigt trevligt bemötande från företaget. Två personer gjorde ett kanonjobb med att rengöra hela taket och kommunikationen med företaget har hela tiden varit utmärkt. Tack för ett fint utfört jobb.

Ludvig A
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Enkla att ha o göra med, ett av få företag som återkom om fasadtvätt vid förfrågan till flera företag.

Höga Höjder Fönsterputs
4.5/5 i betyg av 1169 omdömen 4.5 av 1169 omdömen

Trevligt professionellt uppträdande. Inte 100% perfekt jobb men ok.

Harriet A Harriet A
Raimo P
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Killarna kom vid utlovad tid, rengjorde villataket från en massa mossa och tvättade det. Tvättade dessutom garagetaket och kom nästa morgon för att städa bort mossan som låg på terrassen. Dom tyckte det blev för mörkt att göra ett tillräckligt bra jobb på kvällen så kom en extra sväng nästa morgon. Inte det billigaste, inte det dyraste företaget men ett exemplariskt arbete. Rekommenderas utan förbehåll. Raimo Vallentuna

Fredrik Michael R
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Bra bemötande och jag är nöjd med slutresultatet.

Peter S
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Stockholms klotter och fasadtvätt utförde ett mycket bra arbete med rengöring av min villafastighets tak och bytte takpannor. Jag är jättenöjd. Bolagets personal var trevliga och tillmötesgående. Från dessa utgångspunkter kan jag rekommendera bolaget. Peter Skeppstedt Advokat

Jenny A
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Så nöjda med resultatet av vårt fina tak och rena fasad , hade massa mossa o mögel innan och nu känns allt som nytt igen efter att vi fått allting tvättat.Proffsig personal och bra priser, rekomenderas starkt

Irina F
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Vi är jätte nöjda med resultat, allt var som lovat, från pris till utförande. Takk ser ut som nytt igen.

Hanna J
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Gör fina jobb, återkopplar snabbt vid frågor och ger alltid ett bra bemötande.

Joakim A
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Snabba på återkoppling , trevliga på arbetsplatsen, och utfört arbete snabbt och snyggt

Carl C
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Väldigt bra bemött Behövde hjälp extremt snabbt och fick det De går den extra milen Proffsigt hantverk Kanonresultat SUPERNÖJD!

Tom K
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Utmärkt service av mycket trevlig personal. Dom utför sina jobb med bravur. Har haft dom ut på klottersanering samt taktvätt och bara positivt att säga om dom. 10/10 stjärnor.

Carl P
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Vi upplevde verkligen att det var kunden i centrum hos Daniel och hans gäng. Tvättade hustaket på vår Villa,

Åke D
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Vi hade höga förväntningarna och de levde upp till dem. Mycket trevliga och förekommande. Vi köpte taktvätt och kommer att komplettera med målning..

Linnea K
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Väldigt bra service och trevlig kontakt. Företaget levde absolut upp till förväntningarna och vi är väldigt nöjda med resultatet.

Malin B
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Helt opålitliga. Lovade komma och ta bort klotter ett flertal gånger men dök aldrig upp och meddelade inte heller. När jag istället kontaktade dem igen och igen skyllde de på olika saker, alltifrån sina 'gubbar' som tydligen prioriterat fel till att maskiner gått sönder. Tvingades till slut upphandla en annan firma (då var det tre veckor senare!) så skulle inte rekommendera Stockholms klotter och fasadtvätt till någon.

Svar från Stockholms klotter och fasadtvätt

Hej Malin.Det där stämmer absolut inte vi har haft kommunikation hela tiden och vi har uppdaterat kund om anledning till att vi blev försenade.Sen att kund inte kan acceptera att maskin kan gå sönder och är väldigt otrevlig i sin kommunikation gör att man som seriös hantverkare tänker till.Skulle inte rekommendera någon hantverkare att ha med malin och deras brf att göra om ni inte vill bli utsatta för ogrundade påhopp//Daniel

Erik L
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Snabbt och smidigt bemötande under semestertid. Bokning med kort framförhållning var inget problem. De gjorde ett kanonjobb, mycket positivt överraskad av resultatet. Även mycket ingrodd smuts försvann i stort sett helt från vårt tegeltak med originalpannor från femtiotalet.

Mattias S
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Svarade snabbt o enkel kommunikation

Joakim M
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Bra och lyhörda killar, bra tidplan som dom höll. Vi är jätte nöjda med slutresultatet. Vi rekommenderar Danne och hans grabbar alla dagar i veckan.

Anders W
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Jag fick bra kontakt med ansvarig och resultatet var mycket bra. Taket ser nu som nytt ut!

Jonathan Göran W
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Supernöjd, över förväntan! Bara inom några dagar från första kontakt med Daniel har jag nu ett tegeltak som är rent och fräscht, ser ut som nytt. Tack för hjälpen!

Patrik E
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Bra service, bra bemötande, snabbt utfört, inga konstigheter.

Ulf S
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Trevligt bemötande. Snabbt avklarad sanering. Rimligt pris.

Magnus W
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Förväntningarna var höga. och jag vart glatt överraskad av resultatet. det var perfekt kunde inte blivit bättre är så nöjd.

Mikael E
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Fasad och taktvättning, Jättenoga utfört arb ,bra städning av mycket mossa som kom från taket. Bra och snabb återkoppling

CHRISTIAN B
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Firman utförde taktvätt och takmålning av vårt tak. Nu är taket som nytt och vi är super nöjda med deras arbete. Rekommenderar verkligen till alla som vill få nytt liv i sitt tak.

JAN O
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Tvätt av vårat tak, byttes även trasiga takpannor. Mycket mossa på taket men efter tvätten var taket som nytt. Väldigt nöjda med resultatet. Rekommenderas.

Kenneth Å
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Hade problem med mossa på taket, fick kontakt med Stockholms klotter och fasadtvätt genom en bekant. Från kontakt till besiktning av taket och en levererad offert upplevde jag som snabbt och proffsigt utförd. Priset med rotavdrag blev väldigt förmånligt, jobbet bestod av tvätt tak + målning av takpannor. (En tidigare firma tyckte taket behövde bytas, efter besiktning av denna firma konstaterades att pannorna på taket inte behövdes bytas. Ingen panna gick sönder vid arbetet) Från första kontakt till slutfört arbeta gick...

Johan S

Snabba prisvärda rekommenderas Johan Söderlund

Johan S
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Prisvärda och ihärdiga med att komma i mål. Pragmatiska och lätta att kommunicera med. Visserligen följdes inte kontraktet till 100% och fakturan innehöll några odialogiserade tillägg trots att avtalet var fast pris, men å andra sidan fick de slita mer än de beräknat och totalt sett ändå nöjda med priset. Vi rekommenderar företaget till andra och kan tänka oss nya uppdrag. Dock måste företaget bli duktigare på att hålla sig till fast pris och dialogisera m kund innan fakturering om tillägg behöver göras.

Svar från Stockholms klotter och fasadtvätt

Tack Johan Att ha bra dialog med våra kunder är alltid jätteviktigt för oss och vi fakturerar aldrig mer än priset vi gett från början Priset som ges är det som ska betalas inte en krona mer. Just i detta fall utförde vi lite olika jobb på taket och dom fyra extratimmarna vi fakturerade Var jobb utanför kontraktet som kund bad oss att utföra och mina gubbar hade dialog med kund.Men superbra och trevliga kunder att ha och göra med och ser fram emot fler uppdrag om det skulle behövas någon gång.

Sara S
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Stockholms klotter och fasadtvätt gjorde ett riktigt bra arbete med rengöring av vårt tak! Väldigt hårtjobbande, ser möjligheter/lösningar, är seriösa, gör det extra samt väldigt trevliga. Kan verkligen rekommendera dem.

Helen V
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Beställde taktvätt med takmålning , taket är som nytt och till ett mycket billigare pris än att byta tak.Väldigt bra och trevliga killar och proffsiga på det dem gör, rekommenderas starkt !

Linda A
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Tvätt av vårat tak, byttes även trasiga takpannor. Väldigt nöjda med resultatet

Anders  L
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Beställde en taktvätt och målning av mitt tak med betongpannor.Taket blev som nytt Väldigt professionella killar snabba trevliga och resultatet kunde inte bli bättre rekommenderas starkt

Johanna S
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Har köpt fasadtvätt av ett vitmålat hus. Allt gick otroligt smidigt. Fick snabbt en offert. De dök upp som överenskommet. Trevliga. Framförallt så blev resultatet jättebra.

Tina M
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Vi beställde taktvätt. Otroligt trevligt och snabbt bemötande. Väldigt fint resultat på taket. Sen blev det lite missförstånd kring städningen men det fixade de också. Vi blev nöjda.

Jenny N
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Snabbt enkelt och otroligt fint resultat. De gör det där lilla extra!

Monica L
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Tvätt av taktegel på garagetak som var fyllt av mossa. Jag blev snabbt och trevligt bemött av företaget och är mycket nöjd med utförandet av tjänsten. Takteglet på garaget ser nu ut som nytt igen och jag är väldigt nöjd med resultatet av utfört jobb.

Linn H
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Taktvätt med impregnering samt montering av takskydd och nya vindskivor.

Anders Z
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Bra och trevligt bemötande Snabb och bra service med klottersanering Rekommenderas

Sven Erik H
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Taktvätt & impregnering Positivt, snabbt och vänligt bemött Levde upp till förväntningarna, inklusive att svara på frågor om metod etc. Taket är nu rent och fint och förhoppningsvis gör impregneringen att livslängden förlängs betydligt

Jörgen L
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

tak och fasadtvätt, snabba billiga och de hittade min dotters nya mobil på gräsmattan och lämnade in den.

Anders E
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Beställt såväl klottersanering som rörrensning vid flertal tillfällen. Inga förväntningar men har alltid blivit bemött på ett trevligt, sakligt och proffesionellt sätt

Peter N
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Jag beställde fasadtvätt av alla uteväggar på mitt hus för att få bort alger och smuts som samlats under se senaste 40 åren. Huset blev som nytt och grannarna har slutat "pika" mig för de smutsiga väggarna. Personalen har gjort ett toppen jobb sett med mina ögon. De var mycket trevliga och vänliga, så jag kan gott rekommendera dem åt andra med samma behov. Mvh Peter Näslund

Birger Ö
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Vi köpte taktvätt Vi fick ett mycket bra bemötande De levde upp till våra förväntningar Bra utfört jobb. Serviceminded gällande extra jobb

Maikel A

Klottersanering & målning. Enkla att göra med, snabbt på plats. Rekommenderas

Steinar S
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Bra kundkontakt håller tider samt ett proffsigt resultat.

Per F
Skrev om Stockholms klotter och fasadtvätt

Bra bemötande och bra service. Resultatet precis som beskrivet, glad kund.