Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Solna Strandstadens Entreprenad

Strandstadens Entreprenad

Ankdammsgatan 29, 171 67 Solna — Visa karta

Hej! Vi är Strandstadens Entreprenad! (SSE)

Vi erbjuder allt från enklare ombyggnationer till större projekt som kräver helentreprenad. Vår målgrupp är både företag och privatpersoner och vi innehar alla certifikat som behövs för en helentreprenad. Behöver du hjälp med badrumsrenovering, bygg, fasad och takrenovering så hjälper vi dig med det.

Vi på Strandstadens entreprenad strävar efter att du som uppdragsgivare ska känna dig trygg. När du som kund är nöjd med oss så är vi nöjda med oss - det är vårt motto!

Hör av dig till oss för en kostnadsfri offert.
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 7 kunder tycker om Strandstadens Entreprenad

• Kåre P skrev om Strandstadens Entreprenad
    Jag anlitade SSE för att riva en gavel av mexitegel, reparera grunden som var i dåligt skick och sedan mura upp gavel igen. Arbetet utfördes raskt av duktiga hantverkare och på utlovad tid. De problem som dök upp på vägen löstes snabbt av SSE. Jag fick information om hur arbetet forgick och alla frågor jag hade besvarades inom kort via mobil och sms. Jag kan varmt rekommendera SSE. Läs mer
  • Robert G skrev om Strandstadens Entreprenad
    Strandstadens Entrepenad fick ett uppdrag i Lunda industriområde domnarvsgatan 31-33 (Spånga,Stockholm) att göra iordning min Kombilokal. Kök/pentry, wc med dusch, parket, ventilation samt avlopp till övre våning , eljobb mm blev klart på endast 2 veckor med perfekt resultat. Jag rekommenderar varmt Strandstadens där byggherren utmärker sig från andra genom sin täta dialog o fantastiska service genom hela projektet. Läs mer
  • Wojtek M
    Wojtek M skrev om Strandstadens Entreprenad
    Vi har totalrenoverat vår lägenhet på Södermalm på 100 kvm där strandstadens entreprenad stod för totalentreprenaden. Jobbet innebar rivning av väggar, målning, rör-arbete, el-arbete, flytt av kök, renovering av badrum, slipning av trägolv, och uppregling av nya väggar. Hela renoveringen slutfördes enligt den uppskattade tidsplanen som fanns med i offerten. Strandstaden var väldigt tillmötesgående då det vid två tillfällen uppstod oklarheter och erbjöd sig att lösa problem enligt våra önskemål. Vi kommer definitivt anlita strandstadens entreprenad igen vid framtida projekt! Kan rekommendera detta företag. Läs mer
  • Kerry Z skrev om Strandstadens Entreprenad
    Roseb AB, med Farzad som projektledare, utförde totalrenovering av min nyköpta lägenhet. Totalrenoveringen inkluderade omläggning av kakel och klinker I badrummet, nedmontering av en vägg i vardagsrummet, rivning av kök, borttagandet av ett element, samt målning av allt.

Jag är mycket nöjd med bemötandet från Farzad och hans team. Han är väldigt utförlig, detaljerad och klar i sin kommunikation. När jag ändrade min plan för hur köket skulle se ut så hanterades det väldigt smidigt och när fel uppstod så åtgärdades dem utan krångel.
    Hans team jobbar hårt och har kontinuerligt bra kommunikation så att jag hela tiden visste vad status av renoveringen var. Läs mer
  • mikael ö
    mikael ö skrev om Strandstadens Entreprenad
    Vi är jätte nöjda med Strandstadens, dem renoverade vårt badrum samt kök. Vi fick ett fast pris, under renoveringen tillkom lite småextra arbeten som dem fixade gratis. Rekommenderas Läs mer
  • Jorge B
    Jorge B skrev om Strandstadens Entreprenad
    Tack för ett utmärkt arbete med vårt radhus. Badrum, köket och vardagsrummet blev superfint! Rekommenderar varmt Strandstadens Läs mer
  • Yusuf A
    Yusuf A skrev om Strandstadens Entreprenad
    Super duktiga killar, mycket god kommunikation både före under samt efter renovering. Mycket väl utförd renovering.Rekommenderas starkt. Läs mer

Ankdammsgatan 29, 171 67 Solna