Alla kategorier Lägga golv Stockholms län Solna Strandstadens Entreprenad

Strandstadens Entreprenad

Ankdammsgatan 29, 171 67 Solna — Visa karta

Hej! Vi är Strandstadens Entreprenad! (SSE)

Vi erbjuder allt från enklare ombyggnationer till större projekt som kräver helentreprenad. Vår målgrupp är både företag och privatpersoner och vi innehar alla certifikat som behövs för en helentreprenad. Behöver du hjälp med badrumsrenovering, bygg, fasad och takrenovering så hjälper vi dig med det.

Vi på Strandstadens entreprenad strävar efter att du som uppdragsgivare ska känna dig trygg. När du som kund är nöjd med oss så är vi nöjda med oss - det är vårt motto!

Hör av dig till oss för en kostnadsfri offert.
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 14 kunder tycker om Strandstadens Entreprenad

• 2019-06-04

Rickard F skrev om Strandstadens Entreprenad
    Strandstaden renoverade en gästtoalett på utsatt tid och till överenskommen kostnad. Kvaliteten på arbetet var utmärkt och allt blev snyggt städat när renoveringen var klar. Bra kommunikation med projektledaren under arbetets gång. Läs mer
  • 2019-05-12

GUNTHER A skrev om Strandstadens Entreprenad
    Strandstadens Entreprenad AB genomförde en totalrenovering av vårt badrum på Södermalm och vi är jättenöjda med både pris och kvalitet. Alla hantverkare var väldigt trevliga, kompetenta och noga med att det ska bli rätt och att resultatet blir bra, samtidigt som de var snabba och effektiva. Kommunikationen med projektledaren gick smidigt. Sammanfattningsvis kan vi varmt rekommendera Strandstadens Entreprenad! Läs mer
  • 2019-03-18

Emma R skrev om Strandstadens Entreprenad
    Vi gjorde om vårat badrum med Strandstadens Entreprenad och blev jättenöjda med resultatet. De höll utlovad tidslinje och vi fick snabb återkoppling på frågor under tidens gång! :) Läs mer
  • 2019-02-25

Eric Bremberg skrev om Strandstadens Entreprenad
    Utmärkt resultat och kontakten med Strandstadens Entreprenad var tät under hela projektet. Ett mycket gott resultat och vi är tacksamma som hittat detta företag som vi vid behov, alltid kommer att anlita i framtiden. Stort tack! //Eric & Linda Läs mer
  • 2019-02-22

Goran F skrev om Strandstadens Entreprenad
    Vi använde oss av SSE för renovering av vår innerstadslägenhet. Det var ett ganska stort projekt där byggherren på SSE bemötte oss med stor vänlighet och proffesionalism. Allt från första kontakt ända fram till småpill efteråt var omhändertaget på ett bra och vänligt sätt. SSE tog hand om allt från rivning av kök, vägg, golv till att bygga upp en helt ny rumslayout. Jag är tacksam till gänget och hoppas använda dem i framtiden igen! Läs mer
  • David L

2019-02-22

David L skrev om Strandstadens Entreprenad
    Vi anlitade dom för att renovera vårt nya kontor. Några små missförstånd men över lag riktigt bra kommunikation. Farzad var alltid tillgänglig och tillmötesgående när vi ville ha ändringar.

De tog hand om golvläggning, målning, eldragning samt byggandet av ett konferensrum. Vi är supernöjda med resultatet! Läs mer
  • KATARINA S

2018-11-21

KATARINA S skrev om Strandstadens Entreprenad
    Jag hittade Strandstaden här på Reco och gick på rekommendationer. De har renoverat hela mitt kök och badrum samt lagt nytt golv i två rum, målat i ett rum, samt en del andra saker som tex byte till dimmers. Jag har upplevt min kontakt med dem som tydlig, lyhörd och engagerad från start till slut. De har även varit flexibla och tillmötesgående när jag har lagt till eller ändrat på mina önskemål. Slutresultatet är av hög kvalitet och jag kan med gott samvete varmt rekommendera dem. Fakturan var på öret vad vi kommit fram till innan. Tack! Läs mer
    BJÖRN V, Farzad T gillar detta
  • 2018-11-08

Kåre P skrev om Strandstadens Entreprenad
    Jag anlitade SSE för att riva en gavel av mexitegel, reparera grunden som var i dåligt skick och sedan mura upp gavel igen. Arbetet utfördes raskt av duktiga hantverkare och på utlovad tid. De problem som dök upp på vägen löstes snabbt av SSE. Jag fick information om hur arbetet forgick och alla frågor jag hade besvarades inom kort via mobil och sms. Jag kan varmt rekommendera SSE. Läs mer
  • 2018-09-22

Robert G skrev om Strandstadens Entreprenad
    Strandstadens Entrepenad fick ett uppdrag i Lunda industriområde domnarvsgatan 31-33 (Spånga,Stockholm) att göra iordning min Kombilokal. Kök/pentry, wc med dusch, parket, ventilation samt avlopp till övre våning , eljobb mm blev klart på endast 2 veckor med perfekt resultat. Jag rekommenderar varmt Strandstadens där byggherren utmärker sig från andra genom sin täta dialog o fantastiska service genom hela projektet. Läs mer
  • Wojtek M

2018-07-16

Wojtek M skrev om Strandstadens Entreprenad
    Vi har totalrenoverat vår lägenhet på Södermalm på 100 kvm där strandstadens entreprenad stod för totalentreprenaden. Jobbet innebar rivning av väggar, målning, rör-arbete, el-arbete, flytt av kök, renovering av badrum, slipning av trägolv, och uppregling av nya väggar. Hela renoveringen slutfördes enligt den uppskattade tidsplanen som fanns med i offerten. Strandstaden var väldigt tillmötesgående då det vid två tillfällen uppstod oklarheter och erbjöd sig att lösa problem enligt våra önskemål. Vi kommer definitivt anlita strandstadens entreprenad igen vid framtida projekt! Kan rekommendera detta företag. Läs mer
  • 2018-07-13

Kerry Z skrev om Strandstadens Entreprenad
    Roseb AB, med Farzad som projektledare, utförde totalrenovering av min nyköpta lägenhet. Totalrenoveringen inkluderade omläggning av kakel och klinker I badrummet, nedmontering av en vägg i vardagsrummet, rivning av kök, borttagandet av ett element, samt målning av allt.

Jag är mycket nöjd med bemötandet från Farzad och hans team. Han är väldigt utförlig, detaljerad och klar i sin kommunikation. När jag ändrade min plan för hur köket skulle se ut så hanterades det väldigt smidigt och när fel uppstod så åtgärdades dem utan krångel.
    Hans team jobbar hårt och har kontinuerligt bra kommunikation så att jag hela tiden visste vad status av renoveringen var. Läs mer
  • mikael ö

2018-06-18

mikael ö skrev om Strandstadens Entreprenad
    Vi är jätte nöjda med Strandstadens, dem renoverade vårt badrum samt kök. Vi fick ett fast pris, under renoveringen tillkom lite småextra arbeten som dem fixade gratis. Rekommenderas Läs mer
  • Jorge B

2018-06-14

Jorge B skrev om Strandstadens Entreprenad
    Tack för ett utmärkt arbete med vårt radhus. Badrum, köket och vardagsrummet blev superfint! Rekommenderar varmt Strandstadens Läs mer
  • Yusuf A

2018-06-13

Yusuf A skrev om Strandstadens Entreprenad
    Super duktiga killar, mycket god kommunikation både före under samt efter renovering. Mycket väl utförd renovering.Rekommenderas starkt. Läs mer

Ankdammsgatan 29, 171 67 Solna