Sturecompagniet AB

2.1

7 omdömen om Sturecompagniet AB

Nerissa Valeria R
Skrev om Sturecompagniet AB

Mycket otrevligt personal. Dj såg “fuck off” till mig då jag vad mycket respectful till honom. Vi betalade mycket pengar men de va mycket otrevligt. Jag bara frågade om de kunde spela lite mer upbeat musik. Dj svarade ”fuck off”

Magdalena Kid Frida D
Skrev om Sturecompagniet AB

Betalde 200 kr för mindre än 45 min. Enligt kassören skulle de ha öppet till 05 och inträdet skulle även gälla på Hells. Okunnig personal

Anders N
Skrev om Sturecompagniet AB

Vaktmentalitet som är Under All Kritik. Maktmissbruk är bara förnamnet, Tjänstefel mellannamnet och Kränkning är efternamnet. Ser hur publiken blir yngre och yngre därmed lönsamheten mindre och mindre. Snart förstår ägarna att de inte kan låta grobianer sköta kundkontakten längre.

Cj L
Skrev om Sturecompagniet AB

Bra musik, mycket folk och trevliga människor! Ett minus för dansgolvet som enligt mig inte alls är så värst stort. Har inte haft några problem med vakterna heller. Helt klart värt ett besök!

Em P

Amanda E
Skrev om Sturecompagniet AB

Sturecompagniet är en klassisk nattklubb på Stureplan där man alltid har roligt. Det är stort och allra roligast är det när det är mycket folk och båda våningarna är öppna. Bra ställe med flera olika barer, dock kan jag tycka att det finns alldeles för få sittplatser. Toaletterna på övervåningen är värda ett besök, de är riktigt tufft inredda och i damrummet finns gott om plats att pudra näsan på. Ett minus är vakterna som tror att de är något alldeles extra, står man inte på listan kan man få vänta!

Johan C gillar detta
Malin H
Skrev om Sturecompagniet AB

Snygga lokaler, men okunniga bartenders och otrevliga vakter. Trisst!!

Johan C och Marcus K gillar detta