Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Styling by Brazil

Styling by Brazil

katarina Bangata 15, 116 39 Stockholm — Visa karta

Styling by Brazil är en frisör salong belägen i centrala Stockholm. I vår fräscha lokal samarbetar ett professionellt utbildat team med mångårig yrkeserfarenhet för att ge dig bästa möjliga personliga service. Gör din vaxning i Stockholm City hos oss.
Box 6088, 17106, Solna
Dan T:
Anlitade Mälarvikens tak och bygg för att byta taket på min gamla mors hus i Järfälla. Bemötandet var utmärkt och pålitligt och när det till...

Övriga företag nära Styling by Brazil:

Box 6088, Solna
Dan T:

Läs vad 5 kunder tycker om Styling by Brazil

• Anette N
    Anette N skrev om Styling by Brazil
    Jag köpte en deal och gjorde Brazilian behandling av håret och resultatet var en katastrof. Det första hon sa när jag kom dit var att man skulle upprepa behandlingen redan efter 10 dagar för 1300 kr till! + ytterligare gånger längre fram. (Det sas ingenting om det i informationen innan.) Efter 3 dagar är håret lika frizzigt igen.
    Jag har gjort samma behandling förut på en annan salong, resultatet var glansigt vackert hår i 7 månader.
    Styling by Brazil tar inget som helst ansvar för det som har hänt. Hon skyller hela situationen på mig och säger att jag inte vet hur man sköter sitt hår, att jag har blekta slingor mm. Jag har inte fått någon som helst kompensation. Inga pengar tillbaka, de vägrar att göra om behandlingen eller ens försöka fixa till det.
    1000 kr i sjön, med andra ord ( och egentligen kostar behandling ännu mer om man betalar deras ordinarie priser.)
  • Kaja L
    Kaja L skrev om Styling by Brazil
    Riktigt usel salong! Aldrig mer, dåligt investerade pengar!
    Jag hade bokat på nätet, men fick vänta i 30 minuter och ignorerades totalt. Ingen hälsade eller presenterade sig, tog i hand eller bad om ursäkt för förseningen. Totalt nonchalant personal som verkade mest less på allt.
    Fick en otroligt hårdhänt hårtvätt av en uttråkad tjej som tuggade tuggummi med öppen mun, som inte sa ett enda ord under proceduren och skvätte vatten över hela mig. Det var kallt i lokalen och lyssna fick man till reklam på radio.
    Hårinpackningen och klippningen var väl okej, men också av det enklaste slaget - kleta en inpackning i håret (med grova tag, givetvis!) och sedan ansa topparna på långt hår är knappast en frisörs största utmaning.

För det priset de kräver på hårinpackning, klippning och styling förväntar jag mig betydligt bättre bemötande, servicetänk och lite mer lyxig känsla av en skön stund hos frisören, inte en boxningsmatch mot huvudet, saxar som slängs i golvet och används utan att åtminstone torkas av, hårborstar med hår av de tidigare 50 kunder i och en tyst, slarvigt klädd nonchalant frissa som tydligen önskar att antingen hon eller jag hade stannat hemma idag.
    Lägsta betyg, kan verkligen inte rekommenderas.
  • Linda v
    Linda v skrev om Styling by Brazil
    Jag har gått hos Rosangela som äger salongen i flera år och blir alltid lika nöjd med de behandlingar jag fått. Keratinbehandlingen jag får görs ytterst noggrant och varar minst 4 månader. Mitt frissiga hår blir som en filmstjärnas! Rosangela arbetar effektivt, och är en mjuk och varm person. Alltid lika noga med att man är helt nöjd innan man lämnar salongen. Rekommenderar salongen starkt!!
  • elli e
    elli e skrev om Styling by Brazil
    Jag var hos Brazilianskan som äger salongen. Då jag hittade dom via en Bokad lets deal-kampanj så var mina förväntningar inte superhöga men ack så fel jag hade. Ruggigt duktig både på klipp och färgning. Servicen var grym. Flera andra kunder i 20-30 års åldern var inne samtidigt som verkade vara nöjda stammisar, vilket säger en del. Med Vaxning, naglar eller hår/ansiktsbehandlingar var utbudet brett, vilket är grymt. Jag skriver normalt inte recensioner men när man inte varit hos en frisör på 3 år för att man alltid varit missnöjd, så måste det hyllas när man hittar en frisör som faktiskt vet vad dom gör. Bara Plus- rekommenderas.
  • niloo n
    niloo n skrev om Styling by Brazil
    Toppen! jag gjorde Brazilan Keratin hos henne och jag är väldigt nöjd!

katarina Bangata 15, 116 39 Stockholm