Summer Invasion AB

4.4

9 omdömen om Summer Invasion AB

Max Gustav S
Skrev om Summer Invasion AB

Relativt okej resa förutom utbudet/priset på mat ombord där du (ifall du vill garantera att äta någonting) behöver äta på deras restauranger båda dagarna för hundratals kronor. Detta relativt okej omdöme sträcker sig fram till det var dags för avstigning i Stockholm efter resan då den låsta hyttdörren sparkas upp av en vakt som vrålar uppstigning och tänder strålkastarljuset i taket. Vad jag vet stod det ingenting om en militant uppväckning i informationen om resan. Riktigt uselt avslut som satte en vedervärdig stämpel på den totala upplevelsen. Spara pengarna istället för att åka på detta👍🏼

Kenzan Tours
4.7/5 i betyg av 368 omdömen 4.7 av 368 omdömen
BadgeThreeYears

Kenzan Tours ordnade en helt fantastisk resa till Sydostasien åt oss. De kom med ett grundförslag som vi ändrade lite efter våra önskemål. V

Katarina S Katarina S
MAJA R
Skrev om Summer Invasion AB

Sjukt bra arrangerat! Trevlig personal och jätte bra artister. En resa jag väldigt gärna gör om nästa år!!

Patricia S
Skrev om Summer Invasion AB

Var sååå kul! Träffa folk man inte träffat på jätte länge sen festa 48h på en kryssning, kan det ens bli bättre? Grym musik med!

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Samuel L
Skrev om Summer Invasion AB

Dunder kul, kunde varit bättre artister

Viktor R
Skrev om Summer Invasion AB

Partykryssning Summer Invasion var den bästa saken jag gjort i hela livet :)

Philip H
Skrev om Summer Invasion AB

Mycket bra och seriöst företag som håller förstaklass.

Izabelle R
Skrev om Summer Invasion AB

Detta va en resa man hade velat göra om! Superbra artister och god mat när vi hoppade av.

Wilma A
Skrev om Summer Invasion AB

Min uppfattning och erfarenhet är att nordic invasion är ett seriöst företag som levererar service på nästa nivå och brinner för vad dom verkligen gör. Ett företag som med öppna armar involverar alla sina guider, ambassadörer, anställda och resenärer på ett varmt och välkomnande sätt, där man alltid känner sig trygg!

Jack H
Skrev om Summer Invasion AB

Fett rolig kryssning! Skön personal!! Bästa tiden av året är kryssningen med summer invasion.