SundaTak

SundaTak

Ring 070-710 62 38 www.sundatak.se
4.5

Välkommen till SundaTak - vi kan tak, takläggning och tätskikt. Vår spetskompetens har vi inom Gröna Tak, något som blivit allt mer populärt de senaste åren. Ny teknik och en vilja att bidra till bättre klimat och miljö har gjort att vegetationstäckta tak blivit allt vanligare i storstäder och effekten är tydlig. Gräs och växter...

11 omdömen om SundaTak

Martin E
Skrev om SundaTak

Bra och mycket proffsigt bemötande. Tydlig peoblemfri leverans.

BM Villatak & Måleri AB
4.9/5 i betyg av 252 omdömen 4.9 av 252 omdömen

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v

Peter M
Skrev om SundaTak

Trevliga, bra att ha att göra med och gjorde ett bra jobb! Kan utan tvekan rekommendera dom!

Johan H
Skrev om SundaTak

Bra företag att ha göra med,håller det dom lovar och gör bra jobb.

Villatakexperten
4.8/5 i betyg av 363 omdömen 4.8 av 363 omdömen

Jag rekommenderar verkligen villatakexperten. De har kundservice utöver det vanliga och gör det lilla extra för att man ska bli nöjd. De byt

Lars B
Skrev om SundaTak

I de projekt som jag har haft kontakt med Sunda Tak har deras offert varit tydlig, arbeta har utförts korrekt och dom få fel/brister som blivit har justeras utan strul.

Kristian H
Skrev om SundaTak

Snabbt, professionellt och prisvärt. Löste uppkomna problem snabbt och utan krångel.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Abbas G
Skrev om SundaTak

Vi har fått Tak på vårt ny producerat hus. Bra bemötande och proffsig arbete.

Nils L
Skrev om SundaTak

har bara positivt att tala om företaget har fått klara besked om pris utförande och garantier inköpen har bestått av taktäckning med papp samt plåtarbeten

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 257 omdömen 4.7 av 257 omdömen

Jan E
Skrev om SundaTak

SundaTak gjorde en seriös inspektion av taket innan de lämnade offerten för att byta tak åt oss. All beskrivning av kommande jobb stämde mycket bra då arbetet utfördes så offerten höll. De var lätta att ha att göra med och vår bedömning är att de gjort ett bra jobb så vi känner att vi valde rätt.

Maria A
Skrev om SundaTak

Bra jobb till rimligt pris och dessutom ett trevligt bemötande.

Takrenoverarna i Stockholm AB
4.5/5 i betyg av 228 omdömen 4.5 av 228 omdömen

Snabba, bra bemötande, serviceinriktade, bra arbete genomfört.

Staffan A
Skrev om SundaTak

Jag är mycket nöjd med Sunda Tak. Har anlitat dem två gånger. De är proffsiga och håller vad de lovar. Jämfört med andra offerter jag fick var de inte dyrast och inte heller billigast men jag tror att de ger ett bra pris givet kvaliteten på jobbet.

Hans L
Skrev om SundaTak

Snabba och enkla att ha och göra med.

Vesivek Sverige AB
4.8/5 i betyg av 1083 omdömen 4.8 av 1083 omdömen

Efter att ha granskat offerter från olika företag så föll vårt val på Takexpress. Orsaken var att de lovade att göra arbetet på mindre än e

Patrick S Patrick S