SundaTak

Lyftkransvägen 10, 123 22 Farsta — Visa karta

Välkommen till SundaTak - vi kan tak, takläggning och tätskikt.

Vår spetskompetens har vi inom Gröna Tak, något som blivit allt mer populärt de senaste åren. Ny teknik och en vilja att bidra till bättre klimat och miljö har gjort att vegetationstäckta tak blivit allt vanligare i storstäder och effekten är tydlig. Gräs och växter på taken binder koldioxid, agerar ljuddämpare i stadsmiljö och skyddar taket så att det kan hålla längre.

Vi jobbar självklart också med andra material, som papp, betongplattor och tegelplattor, och utför alla typer av takjobb oavsett om det gäller reparation, renovering eller nyproduktion.

Läs vad 11 kunder tycker om SundaTak

• Martin E
    Martin E skrev om SundaTak
    Bra och mycket proffsigt bemötande. Tydlig peoblemfri leverans.
  • Peter M
    Peter M skrev om SundaTak
    Trevliga, bra att ha att göra med och gjorde ett bra jobb!
    Kan utan tvekan rekommendera dom!
  • Johan H
    Johan H skrev om SundaTak
    Bra företag att ha göra med,håller det dom lovar och gör bra jobb.
  • Lars B
    Lars B skrev om SundaTak
    I de projekt som jag har haft kontakt med Sunda Tak har deras offert varit tydlig, arbeta har utförts korrekt och dom få fel/brister som blivit har justeras utan strul.
  • Kristian H
    Kristian H skrev om SundaTak
    Snabbt, professionellt och prisvärt. Löste uppkomna problem snabbt och utan krångel.
  • Abbas G
    Abbas G skrev om SundaTak
    Vi har fått Tak på vårt ny producerat hus.
    Bra bemötande och proffsig arbete.
  • Nils L
    Nils L skrev om SundaTak
    har bara positivt att tala om företaget
    har fått klara besked om pris utförande och garantier
    inköpen har bestått av taktäckning med papp samt plåtarbeten
  • Jan E
    Jan E skrev om SundaTak
    SundaTak gjorde en seriös inspektion av taket innan de lämnade offerten för att byta tak åt oss. All beskrivning av kommande jobb stämde mycket bra då arbetet utfördes så offerten höll.

De var lätta att ha att göra med och vår bedömning är att de gjort ett bra jobb så vi känner att vi valde rätt.
  • Maria A
    Maria A skrev om SundaTak
    Bra jobb till rimligt pris och dessutom ett trevligt bemötande.
  • Staffan A
    Staffan A skrev om SundaTak
    Jag är mycket nöjd med Sunda Tak. Har anlitat dem två gånger. De är proffsiga och håller vad de lovar. Jämfört med andra offerter jag fick var de inte dyrast och inte heller billigast men jag tror att de ger ett bra pris givet kvaliteten på jobbet.
  • Hans L
    Hans L skrev om SundaTak
    Snabba och enkla att ha och göra med.

Lyftkransvägen 10, 123 22 Farsta