SundaTak

SundaTak

Ligue 070-710 62 38 www.sundatak.se
4.5

About company

Välkommen till SundaTak - vi kan tak, takläggning och tätskikt. Vår spetskompetens har vi inom Gröna Tak, något som blivit allt mer populärt de senaste åren. Ny teknik och en vilja att bidra till bättre klimat och miljö har gjort att vegetationstäckta tak blivit allt vanligare i storstäder och effekten är tydlig. Gräs och växter...

11 omdömen om SundaTak

Martin E
Escreveu sobre SundaTak

Bra och mycket proffsigt bemötande. Tydlig peoblemfri leverans.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 120 omdömen 4.7 av 120 omdömen

Peter M
Escreveu sobre SundaTak

Trevliga, bra att ha att göra med och gjorde ett bra jobb! Kan utan tvekan rekommendera dom!

Johan H
Escreveu sobre SundaTak

Bra företag att ha göra med,håller det dom lovar och gör bra jobb.

TioTak AB
4.2/5 i betyg av 83 omdömen 4.2 av 83 omdömen

Jag hade sex takföretag hemma för diskussioner och offerter. Jag fastnade direkt för Tio-Tak. Bara grejen att efter takbesiktning gå in, ta

Hans-Peter H Hans-Peter H
Lars B
Escreveu sobre SundaTak

I de projekt som jag har haft kontakt med Sunda Tak har deras offert varit tydlig, arbeta har utförts korrekt och dom få fel/brister som blivit har justeras utan strul.

Kristian H
Escreveu sobre SundaTak

Snabbt, professionellt och prisvärt. Löste uppkomna problem snabbt och utan krångel.

RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm
4.9/5 i betyg av 92 omdömen 4.9 av 92 omdömen

Blev mycket nöjd med arbetet. Trevligt bemötande😊💐 Bra genomgång av uppdraget innan det började. De höll tidsschemat. 👍

Elisabeth B Elisabeth B
Abbas G
Escreveu sobre SundaTak

Vi har fått Tak på vårt ny producerat hus. Bra bemötande och proffsig arbete.

Nils L
Escreveu sobre SundaTak

har bara positivt att tala om företaget har fått klara besked om pris utförande och garantier inköpen har bestått av taktäckning med papp samt plåtarbeten

Takrenoverarna i Stockholm AB
4.5/5 i betyg av 228 omdömen 4.5 av 228 omdömen

Snabba, bra bemötande, serviceinriktade, bra arbete genomfört.

Jan E
Escreveu sobre SundaTak

SundaTak gjorde en seriös inspektion av taket innan de lämnade offerten för att byta tak åt oss. All beskrivning av kommande jobb stämde mycket bra då arbetet utfördes så offerten höll. De var lätta att ha att göra med och vår bedömning är att de gjort ett bra jobb så vi känner att vi valde rätt.

Maria A
Escreveu sobre SundaTak

Bra jobb till rimligt pris och dessutom ett trevligt bemötande.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 120 omdömen 4.9 av 120 omdömen

Josefine B Josefine B
Staffan A
Escreveu sobre SundaTak

Jag är mycket nöjd med Sunda Tak. Har anlitat dem två gånger. De är proffsiga och håller vad de lovar. Jämfört med andra offerter jag fick var de inte dyrast och inte heller billigast men jag tror att de ger ett bra pris givet kvaliteten på jobbet.

Hans L
Escreveu sobre SundaTak

Snabba och enkla att ha och göra med.

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 259 omdömen 4.7 av 259 omdömen