Alla kategorier Restaurang Västernorrland Sundsvall Sundsvall 1 E4

Landsvägsallén 5, 852 29 Sundsvall — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Sundsvall 1 E4

• Martin S
    Martin S skrev om Sundsvall 1 E4
    Jag var med om en insident i våras på Max Birsta, först hade max höjt glassen från 10kr till 12 kr och hon serverade serverade en halv bägare till mej vilket jag protesterade om. En yngre pojke som jobbar där påstod sej vara chef och han sa att det skulle vara så. Jag ska byta telefon och då såg jag kortet jag tog vilket jag kontaktade Max ledningen för utredning vilket de inte svarat på så jag vill gärna ha kompensation för det inträffade innan jag äter där igen.
  • Jerry S
    Jerry S skrev om Sundsvall 1 E4
    Ja det var ju bra en gång i tiden här på max man grillade på beställning maten var varm men nu uscha, vilken skillnad de är på värme skåps mat och riktigt nygrillat.

Men tur dom har smält ost och lyxshake så får man hämta burgarna på annat håll.
  • Ozza O
    Ozza O skrev om Sundsvall 1 E4
    Har aldrig riktigt förstått hypen kring MAX `s Hamburgerrestauranger. Men sen har jag tappat suget för snabbmat med åren. Mognad eller annan kost, inte vet jag. Fast en sak är säker Max rekommenderar jag inte och med åren tycker jag deras standard bara sjunkit. Som en tegelsten.

Lokalerna är slitna och tråkiga, toaletterna i bedrövligt skick och mat håller var och varann dag standard. Maten blir ofta kall och det är otroligt slött att få ut sina saker.

Och inte heller är det speciellt roande att få halvråa Deluxe mål.

Nej Max går bort, fetbort
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Sundsvall 1 E4
    En väldigt gammal Max-restaurang precis vid E4:an. Även om de har försökt att uppdatera interiören är anläggningen sliten. Det var tomma behållare (där det skulle finnas handsprit) toaletterna var inte särskilt fräscha...ni fattar.

Tur att burgarna är riktigt bra men precis som de andra säger tar det betydligt längre tid att få sina burgare än i södra Sverige.
    Nikola T, Andreas H gillar detta
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Sundsvall 1 E4
    Goda hamburgare som vanligt på Max.
    Men vansinnigt lång väntetid trots endast två kunder att betjäna.
    En uppfattning jag har är att så fort man lämnar Mälardalen så tar helt plötsligt hamburgarna dubbelt så lång tid att fixa
    oavsett Max eller Mc Donalds.Konstigt!
    Man väljer ju sådana ställen för att snabbt få något att äta.
  • Ann Sofie S
    Ann Sofie S skrev om Sundsvall 1 E4
    Goda hamburgare och ligger bra till vilket gör Max lämpligt efter krogen och då är det fullt med folk! Har ofta långa köer, eller inga köer alls, och personalen har en del kvar att lära.. men maten väger upp det!
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Sundsvall 1 E4
    Goda hamburgare och bra läge. Trevlig personal. Mycket godare än macdonalds som ligger på andra sidan E4an.

Landsvägsallén 5, 852 29 Sundsvall