Sune Bäckmans Bilar AB

Sune Bäckmans Bilar AB

23 omdömen om Sune Bäckmans Bilar AB

Camilla Y
Skrev om Sune Bäckmans Bilar AB

Fantastiskt bemötande av Greta och Mattias. En bilfirma som gör allt för att få kunden att känna sig trygg med sitt bilköp. Från första besöket till genomfört köp kände vi oss i centrum, de erbjöd sig att hämta oss på stationen och de svarade oerhört snabbt på sms och mejl. Det fanns inga frågor eller problem som de inte kunde hjälpa oss med . Vi kommer fortsättningsvis utan någon som helst tvekan anlita Bäckmans Bilar. Tack Greta och Mattias för ett fantastiskt roligt och trevligt möte!

Bilförmedlingen Helsingborg
4.7/5 i betyg av 412 omdömen 4.7 av 412 omdömen

Har sålt 2 bilar på kort tid. Det tog ca 2-5 dagar för var bil till att bli såld till fullt begärt pris. Måste berömma Erik Odbjer som är

Anne-marie A Anne-marie A
Marie Patricia L
Skrev om Sune Bäckmans Bilar AB

Väldigt trevliga säljare! Blev så väl bemött och fick precis det jag ville ha. Gav en beskrivning på vad jag sökte och dem plockade fram den perfekta bilen på nolltid. Hjälpt till med alla steg och full service på alla vis! Mycket bra bilfirma.

Viveka B
Skrev om Sune Bäckmans Bilar AB

Vänligt ,hjälpsamt bemötande. Vi fick svar på alla frågor gällande nya bilen. Lätt anträffbara via telefon Kommer absolut rekommendera detta trevliga företag. Greta& Mattias är verkligen två underbara frontfigurer för denna bilfirma,belägen i vackra Göinge. Via&Göran från Stockholm

GLENN M
Skrev om Sune Bäckmans Bilar AB

Mycket trevliga o tillmötesgående Rekommenderar varmt o handla bil där. Fick problem med bilen. Vilket dom löste utan problem. Verkligen trevliga människor.

PÄR E
Skrev om Sune Bäckmans Bilar AB

Väldigt fint bemötande och service! Kan inte annat än att rekommendera Bäckmans bilar om du ska köpa eller sälja bil.

Isabelle A
Skrev om Sune Bäckmans Bilar AB

Lika trevliga och proffsiga oavsett om man köper eller säljer en bil. Heja Greta och Mattias! Ni måste vara Sveriges bästa bilhandlare!

LEVI N
Skrev om Sune Bäckmans Bilar AB

Dom hade en bil jag var intresserad av ringde till bilfirman och kom då i kontakt med Mattias. Vilken härlig människa han är, förklarade vad jag ville resten gick som på räls tack vare hans kompetens och engagemang. Dagen efter kunde vi hämta bilen som jag har drömt om i många år. Jag kommer definitivt att handla bil hos dom även i framtiden och kan inget annat än att varmt rekommendera Sune Bäckmans Bilar! En mycket nöjd kund. 👌

MARIANA N
Skrev om Sune Bäckmans Bilar AB

Rekommenderar varmt 😊 Trevligt bemötande av Mattias och hans fru.Vi är väldigt nöjda med vårt inköp.

LIDIJA P
Skrev om Sune Bäckmans Bilar AB

Fantastiskt bra och tillmötesgående personal. Allt har skötts proffsigt från start tills att köpet va genomfört. Rekommenderas varmt.

ODD T
Skrev om Sune Bäckmans Bilar AB

Bättre service går inte att få. Köpte en bil som vi fick lite krångel med efter två veckor (inte Bäckmans fel). Dom tog hand om detta på bästa sätt. Alltid blivit bemött med ett stort engagemang och på ett rakt och ärligt sätt. Skulle inte tveka en sekund att köpa bil där igen när det är dax för nästa bilbyte.

Per håkan nikolaus A
Skrev om Sune Bäckmans Bilar AB

Fantastiskt bemötande av Mattias och Greta som hämtade oss på stationen. Bilen vi köpte var i bättre skick än vi hade räknat med .. Supernöjd och kan verkligen rekommendera detta företag . Betyg = Full pott !!!!!

EVELINA K
Skrev om Sune Bäckmans Bilar AB

Alltid tillmötesgående o gör det allra bästa för kunden. Man får en dos humor på köpet. Rekommenderas varmt!

JASMIN A
Skrev om Sune Bäckmans Bilar AB

Letade bil i flera månader utan att hitta någon finare nyare begagnad bil som kändes bra. Hittade annonsen på blocket till en bil som såldes via Bäckmans bilar. Mattias på Bäckmans bilar var väldigt trevlig och hjälpsam vid vår första kontakt via sms och telefon. Och det kändes direkt som det var rätt bilförsäljare och bil när vi kom till bilfirman. En trevligare och lyhörd säljare får man leta efter. Han har gjort allt och lite till för att göra mitt bilköp perfekt! Rekommenderar dem till alla 10/10! Tack igen för ett tryggt köp!

ANNA V
Skrev om Sune Bäckmans Bilar AB

Vi är väldigt nöjda med vårt inköp och bilhandlarnas bemötande. Bilhandlarna är trevliga, kunniga och vi fick svar på alla våra frågor. Vi rekommenderar varmt Sune Bäckmans Bilar!

ULF S
Skrev om Sune Bäckmans Bilar AB

Vill varmt rekommendera Bäckmans Bilar. Är nog första gången jag känner mig helt nöjd med en bilaffär. Klara besked, trevligt bemötande och fina bilar till konkurrenskraftiga priser. Är du sugen på ny bil - ring Mattias på Bäckmans Bilar, du kommer inte att ångra dig.

Anneli N
Skrev om Sune Bäckmans Bilar AB

Hade ett mycket trevligt besök här i Örnsköldsvik igår. Vi sålde våran fina Volvo XC60 till Mattias som på ett tryggt och ett otroligt inspirerande engagemang vann vårt förtroende. En sådan säljare har vi aldrig träffat tidigare. Heja dig Mattias! Allt fungerade utmärkt med affären oxå! 🤗

Christina
Skrev om Sune Bäckmans Bilar AB

Vi har köpt fantastisk bil av Mattias på Sune Bäckmans Bilar AB idag och det är första gången vi känner oss helt nöjda med en bilaffär. Då vi hade långt att resa redde vi först ut en hel del per telefon och när vi väl kom fram blev vi inte besvikna. Sune Bäckmans Bilar AB är helt klart en bilhandlare värd att åka långt för. Inga konstigheter eller något krångel utan en rak och ärlig affär rakt igenom. Det fanns ingen stress eller press utan vi fick just den tid vi behövde för att kunna ta ett välgrundat beslut. Nu har vi...

Tina H
Skrev om Sune Bäckmans Bilar AB

Vi är precis på väg hem efter att ha köpt en vit Golf R av Mattias på ”Sune Bäckmans Bilar AB”. Vi är supernöjda med bilen (min sambo är dessutom extremt noga med skicket på bilar som han väljer att köpa). Vi fick ett fantastiskt bemötande och mycket bra service. Vi kan varmt rekommendera denna bilfirma, vi kommer jättegärna tillbaka och köper fler bilar av Mattias. TACK för en bra affär! Mvh Tina och Jens

David B
Skrev om Sune Bäckmans Bilar AB

Vi har köpt flera bilar av Mattias på Bäckmans Bilar och kan verkligen rekommendera dem! Vid första tillfället som vi köpte bil av dem kom vi dit med en del tankar om vad vi ville ha för bil och Mattias tog god tid på sig och bollade dem med oss. Vi gick därifrån med annat märke och modell, vilket blev mycket bättre än vi tänkt oss. Vi upplevde att det finns en stor erfarenhet, kunskap, ett helhetstänk kring kundens bilägande och en vilja att det ska bli så bra som möjligt för kunden, som går före att tjäna några extra slantar.

Freddie A
Skrev om Sune Bäckmans Bilar AB

Fick ett bra första intryck av Mattias å han fru när jag träffade dom. Kunniga,trevliga lättsamma personer! Gav er en 5:a i betyg å kommer garanterat å handla av er igen. Nu ska vi fira ett bra köp med en flarra champagne!! Köpp! Freddan

Marcus F
Skrev om Sune Bäckmans Bilar AB

Köpte en vit Volvo V40 utan att ha sett den av Mattias, när jag kom till Markaryd blev jag upphämtad av hans trevliga fru och bilen var finare än vad Mattias hade sagt på telefon. Stort tack till er båda som förverkligade min 40 års present till frun. Kan varmt rekommendera Bäckmans bilar, dom säljer inte bara bilar utan gör det med värme och omtanke.

Gösta David R
Skrev om Sune Bäckmans Bilar AB

Bäckmans Bilar i Markaryd kan jag varmt rekommenderas på alla sätt o vis! Bra bilar. Bra priser. Mycket bra service. Trevligt bemötande. Pålitliga till 100% Jag har köpt alla mina bilar där de senaste 15 åren och jag har aldrig blivit besviken!! Jag kan utan att tveka rekommendera Bäckmans Bilar. Mvh

Gösta David R gillar detta
Anders h
Skrev om Sune Bäckmans Bilar AB

Var hos denna bilförsäljare för ett tag sen. Var intresserad av en bil och bilen hade ett par problem som jag ville ha avdrag för. Pratade först med en representant och tog upp de problem som var väl synliga. Jag föreslog ett lägre pris då den hade bla en stor lackskada. Representanten försvann in i någon barack och sen kom ägaren ut och gapade och skrek så det hördes över hela området så att samtliga som var där stannade upp och hörde vad han sa. Sa att jag var dum i huvudet som trodde att jag kunde pruta och vräkte...