Alla kategorier Begagnade bilar Kronoberg Markaryd Sune Bäckmans Bilar AB

Hannabad 1365, 285 91 Markaryd — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Sune Bäckmans Bilar AB

• Tina H
    Tina H skrev om Sune Bäckmans Bilar AB
    Vi är precis på väg hem efter att ha köpt en vit Golf R av Mattias på ”Sune Bäckmans Bilar AB”. Vi är supernöjda med bilen (min sambo är dessutom extremt noga med skicket på bilar som han väljer att köpa). Vi fick ett fantastiskt bemötande och mycket bra service.

Vi kan varmt rekommendera denna bilfirma, vi kommer jättegärna tillbaka och köper fler bilar av Mattias. TACK för en bra affär!

Mvh Tina och Jens Läs mer
  • David B
    David B skrev om Sune Bäckmans Bilar AB
    Vi har köpt flera bilar av Mattias på Bäckmans Bilar och kan verkligen rekommendera dem! Vid första tillfället som vi köpte bil av dem kom vi dit med en del tankar om vad vi ville ha för bil och Mattias tog god tid på sig och bollade dem med oss. Vi gick därifrån med annat märke och modell, vilket blev mycket bättre än vi tänkt oss. Vi upplevde att det finns en stor erfarenhet, kunskap, ett helhetstänk kring kundens bilägande och en vilja att det ska bli så bra som möjligt för kunden, som går före att tjäna några extra slantar. Läs mer
  • Freddie A
    Freddie A skrev om Sune Bäckmans Bilar AB
    Fick ett bra första intryck av Mattias å han fru när jag träffade dom. Kunniga,trevliga lättsamma personer!
    Gav er en 5:a i betyg å kommer garanterat å handla av er igen.
    Nu ska vi fira ett bra köp med en flarra champagne!!
    Köpp!

Freddan Läs mer
  • Marcus F
    Marcus F skrev om Sune Bäckmans Bilar AB
    Köpte en vit Volvo V40 utan att ha sett den av Mattias, när jag kom till Markaryd blev jag upphämtad av hans trevliga fru och bilen var finare än vad Mattias hade sagt på telefon. Stort tack till er båda som förverkligade min 40 års present till frun.

Kan varmt rekommendera Bäckmans bilar, dom säljer inte bara bilar utan gör det med värme och omtanke. Läs mer
  • David R
    David R skrev om Sune Bäckmans Bilar AB
    Bäckmans Bilar i Markaryd kan jag varmt rekommenderas på alla sätt o vis!
    Bra bilar.
    Bra priser.
    Mycket bra service.
    Trevligt bemötande.
    Pålitliga till 100%
    Jag har köpt alla mina bilar där de senaste 15 åren och jag har aldrig blivit besviken!!
    Jag kan utan att tveka rekommendera Bäckmans Bilar.
    Mvh Läs mer
    David R gillar detta
  • Anders h
    Anders h skrev om Sune Bäckmans Bilar AB
    Var hos denna bilförsäljare för ett tag sen. Var intresserad av en bil och
    bilen hade ett par problem som jag ville ha avdrag för. Pratade först med en representant och tog upp
    de problem som var väl synliga. Jag föreslog ett lägre pris då den hade bla en stor lackskada.
    Representanten försvann in i någon barack och sen kom ägaren ut och gapade och skrek så det hördes över hela området så att samtliga som var där stannade upp och hörde vad han sa.
    Sa att jag var dum i huvudet som trodde att jag kunde pruta och vräkte ur sig att jag var puckad som
    hade åkt ett par mil för att kolla på bilen. Han hade minsann en som satt på den lokala macken som
    skulle köpa bilen om jag inte skulle ha den.

Satte mig i bilen och åker aldrig dit igen. Läs mer

Florettgatan 15A, 25467, HELSINGBORG