Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Norrmalm Svahn Naprapat & Rehab
Rekommenderat företag 2016 - Svahn Naprapat & Rehab
Rekommenderat företag 2015 - Svahn Naprapat & Rehab

Svahn Naprapat & Rehab

Luntmakargatan 36, 111 37 Stockholm — Visa karta

Vår filosofi är att se kroppen som en enhet där alla delar jobbar tillsammans, med fokus på att finna grundorsaken bakom problematiken.

Läs vad 56 kunder tycker om Svahn Naprapat & Rehab

• Per N
    Per N skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Kanonbra. Kunnig och bra med ett trevligt bemötande.
  • Emilia S
    Emilia S skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Trevligt bemötande och effektiv naprapatbehandling.
  • Karin S
    Karin S skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Professionellt och bra bemötande, extremt kunnig och duktig. Jag har fått hjälp med spänningar/låsningar i kroppen som har suttit länge och som andra naprapater inte har lyckats få loss, här har man snabbt hittat det specifika ”felet” och med hjälpa av naprapatbehandling, massage och nålar har behandlingarna varit väldigt effektiva. Jag är mycket nöjd och är en återkommande kund.
  • Mia K
    Mia K skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Fantastiskt bemötande med fin service känsla.
  • Oscar C
    Oscar C skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Jag fick bra information och väldigt bra behandling för min skada jag hade i ländryggen. Jag har rekommenderat Johan Svahn till flera av mina vänner och bekanta.
  • Anders H
    Anders H skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Jag fick ett mycket trevligt bemötande. Man får ett väldigt kompetent intryck.
  • Anna B
    Anna B skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Bra bemötande och jag blev smärtfri. Jag gick dock tillbaka till min gamla naprapat pga att symptomen kom tillbaka väldigt snabbt och då än värre, så jag går hos honom just nu. Kan tänka mig att komma tillbaka när ryggen blivit mer stabil och inte är lika skör.
  • Lena S
    Lena S skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Efter flera år med problem o smärtor i höften, har jag äntligen fått hjälp. Inlyssnande och kunnig inom området. Har fått hjälp direkt och har sett resultat omgående.
  • Heike K
    Heike K skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Alltid mycket vänligt och professionellt bemötande. Utförande av välbehövlig och välgörande massage av rygg och nacke. Det känns tryggt att ha Johan och hans företag Svahn Naprapat & Rehab inom räckhåll.
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Bra service alltid tillmötesgående och lyssnar på sina kunder.
  • Frida B
    Frida B skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Grymt duktig och professionell!
  • Pavel C
    Pavel C skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Bra bemötande. Seriös undersökning, behandling och uppföljning.
  • Nicklas L
    Nicklas L skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Jag har provat många naprapater under alla år men inte fått den hjälpen jag behövde så när jag kom till Johan så fick jag proffesionell hjälp, och en pedagogisk förklaring vad han gör med min kropp.
    Han gör så att jag kan fortsätt idrotta som jag vill.
    Mer en godkänd.
  • Patricia L
    Patricia L skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Jag har fått hjälp med spända muskler och det är fortfarande inte bra pga för mycket och tung träning så går där fortfarande. Bemötandet har varit fantastiskt och jag har rekommenderat Svahn Naprapat & Rehab till fler av mina träningsvänner.
  • Tanya K
    Tanya K skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Superbra, han har mitt fulla förtroende och jag rekommenderar Johan till alla!
  • Per-Ola J
    Per-Ola J skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Trevig och proffsig Naprapat. Han är duktig och kunnig inom sitt område och han lyssnar på sin klient. Jag kan bara ge honom det bästa betyget.
  • Marie-louise K
    Marie-louise K skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Mycket trevligt bemötande då jag aldrig varit hos naprapat tidigare fanns hos mig en viss oro över vad som skulle hända. Ett lugnt bemötande, och förklaringar till vad som skulle hända hela tiden.
    Anlitade p.g.a. höftproblem/värk och i stort sett har jag blivit helt OK, skulle dock behöva beställa ny tid för uppföljning.
    Har rekommenderat vidare till flera personer.
  • Ann N
    Ann N skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    fått hjälp med mina besvär och det fixades på 2 gånger, mycket tacksam för bra behandling.
  • Tomas W
    Tomas W skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Johan är en riktigt duktig naprapat jag verkligen kan rekommendera.
  • Fredric S
    Fredric S skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Efter endast två besök löste Johan mina rygg och nackproblem som andra i branschen inte lyckats med på 10 år. Fantastiskt!
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Bra bemötande och otroligt duktig naprapat. Rekommenderas varmt!
  • My L
    My L skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Jag fick otroligt bra bemötande under mina behandlingar, mycket bra behandling som gav resultat och gav mig en chans att komma på fötter igen och jag har rekommenderat Svahn till alla som haft behov av prisvärd vård i händerna av en allsidig och kunnig Naprapat.
  • Susanne D
    Susanne D skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Registrerade mig som kund via hemsidan och bokade tid.
    Johan började med en "kropps scanning" och kollade hållning etc. Behandlade:
    - sned i bäckenet, ej funktionsdugliga höftböjare och en låsning i bröstryggen. Smärtsamt och hårdhänt, men besvären försvann.
    Enkelt att få hjälp, tillgängliga tider och mycket bra bemötande. Jag har rekommenderat många kunder till Johan efter mina egna erfarenheter.
  • Victor L
    Victor L skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Johan är en fantastiskt duktig naprapat som lyssnar på kunden för att säkerställa att rätt behandling rekommenderas. Johan har hjälpt mig med samtliga besvär jag sökt för och är helt skadefri idag tack vare hans kompetens och lyhördhet! Rekommenderas varmt!
    2016-02-24 Johan S svarar Victor L
    Tack Victor för de fina orden och betyget. Alltid välkommen och bara höra av dig vid frågor. :)
  • Celine R
    Celine R skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Sökte hjälp mot smärtor axel rygg m.m
  • Erik R
    Erik R skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Bästa naprapat jag gått till. Har provat många tidigare, men ingen har varit så effektiv som Johan.
    2016-02-24 Johan S svarar Erik R
    Tusen tack för de fina orden Erik!
    Du är alltid varmt välkommen.
    David B, Johan S gillar detta
  • Anna N
    Anna N skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Kände mig inte bekväm och fick en alltför tuff naprapatbehandling, hade mer ont dagarna efter än innan tyvärr.
    2016-01-11 Johan S svarar Anna N
    Vi beklagar att du inte var nöjd med behandlingen men vi tackar och tar till oss av dina ord. Sen ber vi om ursäkt om det inte informerades tillräckligt att det är vanligt att man till och med kan få lite ondare efter första behandlingen samt att det krävs mer än en behandling, speciellt om man gått med något i flera år.
    Med vänlig hälsningar Naprapat Johan Svahn
  • Elzana E
    Elzana E skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Mycket kompetent, seriös, lugn och ödmjuk.Ger råd om vad man själv kan göra hemma för att underhålla kroppen. Hans behandlingar är beroende framkallande och rekommenderas varmt.
    2016-01-11 Johan S svarar Elzana E
    Tack för de fina orden Elzana! Du är välkommen precis när som.
  • Tomas M
    Tomas M skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Johan är professionell, intresserad och väldigt lyssnande. Han fixade min supinator på ett besök.
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Mycket bra bemötande och professionell behandling. Jag upplevde Johan Svahn som lugn, trevlig och kompetent. Jag fick hjälp med en fotskada, dels en rejäl lindring av mina akuta besvär, dels fick jag tips om vart jag kan vända mig för eventuell operation samt goda råd om träning mm.
  • Kairit P
    Kairit P skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Jättebra!
    Fantastiskt bemötande, väldigt hjälpsamma, går p djupet och hittar var problemet ligger och ser till att problemet blir löst ordentligt!
  • Bo E
    Bo E skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Seriös, proffsig, ödmjuk - kommer vara mitt förstahandsval när det gäller naprapat i fortsättnigen!
  • Marielle F
    Marielle F skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Superduktig, professionell och genuint intresserad av ens problem. Kommer med tips och råd hur man kan motverka dem för att dra ner på antal besök hos naprapaten, dvs drar inte nytta av en problem. Kan varmt rekommendera Johan!
  • Gustav N
    Gustav N skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Jag fick en massage och det var helt OK
  • Anne L
    Anne L skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Mycket bra bemötande.
    Kompetent.
    Har rekommenderat till andra att besöka kliniken.
  • Ray M
    Ray M skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Great! Always listens to what my problems are, then fixes me up. 40min later I feel like a new man!
  • Pia H
    Pia H skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Kunnig och professionell samt ett smidigt bokningssystem.
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Tough Love, på ett bra sätt. Johan är väldigt personlig och det känns att han har ett genuint intresse för att du skall få hjälp med det du har problem med. Generös med att prata om vart problemet kommer ifrån och hur du skall jobba bort det. Det känns att de hårda tagen behövs och finner sig rätt, även om man bara behöver lite massage.
  • Anton S
    Anton S skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Jag har fått hjälp med en inklämning i axeln. Johan gav ett proffesionellt men samtidigt avslappnat intryck. Kan varmt rekomenderas
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Bra och proffsigt bemötande. Han fick min stela rygg och nacke att vakna till liv med både starka nypor och nålar. (nålarna var dock valfria)
  • Therese K
    Therese K skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Det var mycket bra, han lyssnade pa vad jag hade for problem samt att jag blev battre.
  • Peter L
    Peter L skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Mycket bra och seriöst bemötande. Johan är uppenbarligen mycket kunnig och effektiv! Johan kunde på bara några få gånger hjälpa mig med mina ganska tuffa besvär i rygg, höfter och ben.
  • Carola H
    Carola H skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Mkt kunnig med omedelbart resultat.
  • Rickard E
    Rickard E skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Johan har hjälpt mig med ryggbesvär. Han är kunnig och har gett mig en bättre inblick över vad som besvärar mig och varför. Han har gett mig övningar för att förebygga problemet. Jag är väldigt nöjd med resultatet!
  • Elin E
    Elin E skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Jag tyckte han var helt fantastisk. Trevligt bemötande och märkte stor skillnad efteråt.
  • Christian H
    Christian H skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Har bara behövt Johans tjänster en gång, vilket i sig visar att han är bra på sitt yrke. Hopparknä som direkt behandlades och blev bra på några veckor, med övningar. Jag kan varmt rekommendera Johan.
  • Pamela G
    Pamela G skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Johan har en bred kunskapsbank och jag får alltid hjälp med vad jag söker för. Har behandlat rygg, nacke, axel och vader hos Johan. Alltså en återkommande patient. Mycket nöjd och rekommenderar honom varmt.
  • Filip S
    Filip S skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Väldigt professionellt bemötande och högsta kvalitet av kunskap. Fick hjälp med skadan/problemet effektivt och hållande. Rekommenderas till alla med skador eller besvär.
  • Emelie N
    Emelie N skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    superduktig. Rekomendeas starkt.
  • Kalle B
    Kalle B skrev om Svahn Naprapat & Rehab
    Min tennisarmbåge blev bra på 2 akupunkturbehandlingar, låter för bra för att vara sant men det är faktiskt sant :)

Luntmakargatan 36, 111 37 Stockholm