Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Norrmalm Svealand flytt & städ

Svealand flytt & städ

Regeringsgatan 65, 111 56 stockholm — Visa karta

Om du letar efter en flyttfirma i Stockholm som sätter kunder i fokus så har du kommit rätt. Vi skickar endast personal som har många års erfarenhet inom flyttbranschen så du som kund kan känna dig trygg med dina möbler och ett utfört professionellt arbete.Affärsiden är enkel, utföra flyttar som gör det så enkelt som möjligt för er samtidigt som vi effektivt hushåller med resurser för att kunna ge väldigt bra priser.

Läs vad 3 kunder tycker om Svealand flytt & städ

• Kristina L
    Kristina L skrev om Svealand flytt & städ
    Fantastiskt otrevliga på telefonen och verkar inte ha koll. Håll er borta! Läs mer
  • Johan
    Johan skrev om Svealand flytt & städ
    Troligen det konstigaste och värsta kundbemötandet jag varit med om. Gubbarna glömde ett gäng saker. Jag bad om förslag på lösning eller kompensation, men betalade ändå 75% av fakturan. Svaret jag fick var "kronofogden" - noll lösningsorientering. Passa er för Svealand flytt & städ. Läs mer
  • Louisa G
    Louisa G skrev om Svealand flytt & städ
    Flytt från Stockholm till Neos Marmarus Grekland :) Bra och seriös flyttfirma som vi anlitade för packning och flytt. Var mycket noggranna och proffsiga. kan varmt rekommendera till andra. Hej då Stockholm :)) Läs mer

Bästa flyttfirmorna i Stockholm:

Vegagatan 3, 11329, STOCKHOLM