Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Norrmalm Svealand flytt & städ

Svealand flytt & städ

Regeringsgatan 65, 111 56 stockholm — Visa karta

Om du letar efter en flyttfirma i Stockholm som sätter kunder i fokus så har du kommit rätt. Vi skickar endast personal som har många års erfarenhet inom flyttbranschen så du som kund kan känna dig trygg med dina möbler och ett utfört professionellt arbete.Affärsiden är enkel, utföra flyttar som gör det så enkelt som möjligt för er samtidigt som vi effektivt hushåller med resurser för att kunna ge väldigt bra priser.
Blekingegatan 15G, 11856, STOCKHOLM
Björn L:
Trevliga, smidiga och snabba. Allting fungerade alldeles utmärkt! Väldigt bra pris för tjänsten också.

Flyttfirmor nära Svealand flytt & städ:

Vegagatan 3, STOCKHOLM
Vi fixar allt för flytten! Läs mer ›
Tina J:
Otroligt nöjda, tack snälla för er försiktighet med våra möbler, noggrannhet och samtidigt effektiva. Rekommenderas starkt till andra som s...

Starrängsringen 63, STOCKHOLM
VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat s... Läs mer ›
Kajsa J:
Vi är jättenöjda med servicen på VanadisCare. I flytten var man serviceinriktad och frågade hela tiden hur vi ville ha det. Man var också vä...

Blekingegatan 15G, STOCKHOLM
Kontakta oss för en offert eller mer info! Läs mer ›
Björn L:

Palermogatan 15, STOCKHOLM
Personlig flytt och service med lång branscherfarenhet! Läs mer ›
Morgan S:
Pålitliga, effektiva och serviceinriktade!

Läs vad 2 kunder tycker om Svealand flytt & städ

• Johan
    Johan skrev om Svealand flytt & städ
    Troligen det konstigaste och värsta kundbemötandet jag varit med om. Gubbarna glömde ett gäng saker. Jag bad om förslag på lösning eller kompensation, men betalade ändå 75% av fakturan. Svaret jag fick var "kronofogden" - noll lösningsorientering. Passa er för Svealand flytt & städ.
  • Louisa G
    Louisa G skrev om Svealand flytt & städ
    Flytt från Stockholm till Neos Marmarus Grekland :) Bra och seriös flyttfirma som vi anlitade för packning och flytt. Var mycket noggranna och proffsiga. kan varmt rekommendera till andra. Hej då Stockholm :))

Regeringsgatan 65, 111 56 stockholm