Julia Högberg
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 41 Läs vad Julia Högberg

• Simon L sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

Nol
    Sålde min bostadsrätt. Julia gav ett seriöst intryck redan ifrån första början och levde verkligen upp till det genom hela processen, alltid med ett hjärtligt och trevligt bemötande.
    Kan varmt rekommendera Julia som mäklare! Läs mer
    2020-04-01 Julia H svarar Simon L
    Det var en ära att få hjälpa dig med försäljningen Simon! Tusen tack för dina fina ord, dom värmer verkligen ska du veta!
    Stort lycka till med nya lägenheten, den kommer att bli toppen! Så hoppas jag att du hittar tillbaka till Ale en vacker dag! ;-)
  • Sara D
    Sara D köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

Bohus
    Finns det någon bra Märklare?

Svaret är att det finns en mycket bättre Märklare och hon heter Julia Högborg! En professionell, sakkunnig och en härlig Märklare som gör ett galant jobb.

Första träffet med Julia var på min första vissning där Julia presenterade lägenheten på det visset som ingen annan kan/ kunde komma i närheten av.
    Jag blev förälskad i min blivande lägenhet och det var/är tack vare Julia Högborg.

Med hjälp av Julia säljer jag nu min nyvarande lägenhet.
    Jag vet att hon kommer ta i och göra sitt allra bästa och lite till för sina kunder och inte minst för mig.

Can you find a better broker-dealer then Julia Högborg?
    -No

You go girl💪💝🌻 Läs mer
    2020-04-01 Julia H svarar Sara D
    Du är verkligen en riktig toppen-tjej Sara! Tusen tack för dom fina orden, här blev man helt tårögd. Nöjet har helt varit på min sida att få hjälpa dig att hitta din nya pärla samt att få hjälpa dig med försäljningen av din nuvarande lgh. Kramar <3
    Julia H gillar detta
  • Thomas N sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

Surte
    Toppen-mäklare som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
    2020-04-01 Julia H svarar Thomas N
    Tusen tack för fina ord och fint samarbete så hörs vi framöver! :)
  • Catharina N skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-03-31

Julia sålde vår bostadsrätt snabbt och på ett mycket professionellt sätt. Trevligt bemötande och lätt att få kontakt med. Kan varmt rekommendera Julia.
    Hälsningar Cattis och Thomas Läs mer
    2020-04-01 Julia H svarar Catharina N
    Tusen tack för dom fina orden Cattis! Jag är så glad och tacksam för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Ni har varit fantastiska att jobba tillsammans med. Stort lycka till med ert nya boende!
    Julia H gillar detta
  • Adnan M köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-03-21

Surte
    Jätte trevligt och kunnig och jätte bra i sitt job. Läs mer
    2020-03-31 Julia H svarar Adnan M
    Tack själva och välkomna till Ale! Hoppas och tror att ni kommer att stor-trivas i fina Surte! :D
    Julia H gillar detta
  • Zoran T sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-03-20

4 :a 105.0 m² Surte

Julia är en pedagogisk mäklare med hög lokal kännedom i Ale kommun.
    Hon har en hög servicenivå och är ett superproffs som ger en trygg känsla när man gör sitt livs största investering (köp som sälj inom fastighet).

Trevlig och snäll som alltid håller en uppdaterad under processen så man inte blir "bortglömd".

Jag rekommenderar Julia 1000% :)

Tack Julia för ditt samarbete och resultat !

MVH Zoran Läs mer
    2020-03-31 Julia H svarar Zoran T
    Tack själva för samarbetet och fin-fina ord Zoran! har varit superkul att få hjälpa er med försäljningen av er pärla! :)
    Först när ni är nöjda kan jag känna mig helt nöjd!
    Ta hand om er så hörs vi snart igen!
    Hälsningar Julia
    Julia H gillar detta
  • Ann C sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-03-20

Surte
    Vi fick hjälp av Julia att sälja vår lägenhet. Det blev en lyckad försäljning och är mycket nöjda . Julia är duktig , professionell och en glad tjej. Läs mer
    2020-03-31 Julia H svarar Ann C
    Tack själva för det fina förtroendet jag har fått av er och väldigt roligt att ni blev nöjda! :) Hälsningar Julia
    Julia H gillar detta
  • Leif W sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

Surte
    Julia sålde vår bostadsrätt och var mycket bra som mäklare, hon var lyhörd och var noga med att få med våra önskemål vid försäljningen. När det var tid för visning så var hon noga med att få en tid som passade bäst för både köpare och säljare.
    Vi kände oss trygga med att ha Julia som mäklare och jag hoppas köparen kommer att känna sig lika nöjd med Julia som vi som säljare är.
    Tackar för ett fint samarbete och en lyckad affär Läs mer
    2020-03-31 Julia H svarar Leif W
    Tack så mycket Leif, det ligger mig oerhört varmt om hjärtat att ni känner er nöjda! Och tusen tack för förtroendet! Ha det så bra så hörs vi snart igen! Hälsningar Julia
    Julia H gillar detta
  • Mattias T köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

Surte
    Jag och min fru köpte en bostadsrätt i Surte och är väldigt nöjd med Julia, har fått bra och snabba svar på alla våra frågor så vi har känt oss trygg genom hela processen. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-03-31 Julia H svarar Mattias T
    Glad jag blir! Tack så mycket och underbart att ni blir Ale-bor! :D Hälsa Michelle så hörs vi! Hälsningar Julia
    Julia H gillar detta
  • Ewa W sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

Surte
    Har sålt en bostadsrätt, Julia såg till att vi fick det pris vi önskade.
    Julia är fantastisk och charmig, vi fick båda direkt förtroende för henne.
    Det blev en snabb affär, vilket vi inte hade väntat oss.
    Julia du är bäst 🌸 Läs mer
    2020-03-31 Julia H svarar Ewa W
    Det har varit ett rent nöje att få hjälpa er med förmedlingen av er lägenhet ska ni veta! Tusen tack för fina ord! <3 Ta hand om er! Kram Julia

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ale

Beatrice Hindgren