Julia Högberg
Registrerad mäklare sedan 2019-06-11
Aktiv på Reco.se sedan 2019-06-19
2019-08 - 2020-07

Läs vad 52 Läs vad Julia Högberg

• Ludvig Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-07-20

Bohus
    Sålde min lägenhet i Bohus med god hjälp av Julia Högberg. Kunnig mäklare som hjälpte mig med alla frågor och funderingar under hela försäljningsprocessen.
    Jag kan varmt rekommendera Julia och kommer absolut ta hjälp av henne vid framtida försäljningar! Läs mer
    2020-07-29 Julia H svarar Ludvig Ö
    Glad jag blir för att du är nöjd Ludvig! Det har varit ett rent nöje att få samarbeta med dig. Tack så mycket för fina ord! Synd att du lämnar Bohus, men du kommer nog snart tillbaka igen... ;)
    Julia H gillar detta
  • Anna-lena C köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-07-11

Bohus
    Köpt en bostadsrätt som Julia tipsade mig om. Visning, budgivning och till slut signering av kontrakt löpte på ett utmärkt sätt.
    Jag upplevde Julia som både personlig och professionell. Kan varmt rekommendera Julia!🌸 Läs mer
    2020-07-29 Julia H svarar Anna-lena C
    Tack så mycket Anna-Lena för de fina orden. Jag är glad för att det gick så smidigt för dig tillslut. Jag är övertygad om att du kommer att stortrivas i lägenheten! Ha det så fint så ses vi snart igen! :)
    Julia H gillar detta
  • Linus B sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-06-12

3:a
    Nol
    Trevlig, effektiv och jävligt duktig på sitt jobb.

Jag sålde en lägenhet i Nol. Läs mer
    2020-07-29 Julia H svarar Linus B
    Tack Linus! Har varit grymt att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet! :D
    Julia H gillar detta
  • Ellinor W sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-06-09

3:a
    Nol
    Sålt en bostadsrättslägenhet. Mycket hjälpsam och glad. Alltid tillgänglig och förståelig. Mycket nöjd med hur allt gick så lätt. Väldigt härlig tjej som jag gärna har igen! Läs mer
    2020-07-29 Julia H svarar Ellinor W
    Det har varit ett nöje att få ha med er att göra. Tusen tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation, det betyder mycket för mig. Vi hörs snart igen! :)
    Julia H gillar detta
  • Yasmine Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-06-08

Bohus
    Köpte en lägenhet som Julia sålde. Hon har varit väldigt tillmötesgående och gett mig en snabb återkoppling på alla mina frågor jag ställt. Är supernöjd! Läs mer
    2020-06-09 Julia H svarar Yasmine Ö
    Tack så mycket Yasmine och det värmer att du känner dig nöjd. Så himla kul att allt gick så smidigt för dig även med försäljningen, tror att detta kommer bli toppen för dig och barnen! :D Vi syns!
    Julia H gillar detta
  • Christopher J sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-06-04

Bohus
    Julia hjälpte oss med att sälja våran bostadsrätt.
    Trots tidspress och pandemi gick detta smidigt!
    Alltid bra svar på våra okunniga frågor vilket fick processen att kännas trygg
    Alltid lätt att få tag på, morgon som kväll! Läs mer
    2020-06-09 Julia H svarar Christopher J
    Tack själva goa ni! Det har vart superkul att få hjälpa er. All lycka till med huset och allt annat skoj som väntar er!

Bästa hälsningar
    Julia
  • Fredrik N
    Fredrik N köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-05-21

Älvängen
    Vi som köpare är mycket nöjda med Julias arbete i affären. Hon har varit mycket snabb på att återkoppla, öppen och begriplig genom hela affären.

Rekommenderar varmt Julia till samtliga som letar efter en seriös, kunnig och serviceinriktad mäklare. Läs mer
    2020-05-28 Julia H svarar Fredrik N
    Glad jag blir att ni känner er nöjda och att ni har fått det stödet ni har behövt! Tack så mycket för den fina rekommendationen. Varmt välkomna till Älvängen, är helt övertygad om att ni kommer att trivas! :)
    Julia H gillar detta
  • Anna G sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-05-20

Älvängen
    Jag har precis sålt min bostad och genom hela processen har jag fått ett fantastiskt stöd av Julia Högberg som är både lyhörd för alla parters situation och behov och professionell och vänlig i sitt bemötande. Hon har överträffat alla mina förväntningar och har förutom hjälpt mig att sälja min bostad, även hjälpt mig att hitta en ny som passar mina behov just nu. Tack vare Julia har jag både köpt och sålt bostad inom loppet av två veckor. Riktigt bra mäklare som jag hoppas fler får chans att möta i tider i livet då stora avgörande beslut ska fattas.
    Stort tack Julia! Läs mer
    2020-05-28 Julia H svarar Anna G
    Det har varit ett rent nöje att få hjälpa dig Anna med försäljningen! Jag är så glad för er skull, tror det kommer bli toppen för dig och killarna! Och jag är väldigt glad att du stannar kvar i området! Tusen tack för dina fina ord! <3
    Julia H gillar detta
  • Hélena A sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-05-17

Kronogården
    Julia hjälpte mig att sälja min bostadsrättsvilla på ett proffsigt och positivt sätt och samtidigt lyhörd för mina önskningar. Det kunde inte varit bättre och jag kan varmt rekommendera Julia som en mycket engagerad mäklare. Även kollegor, stylist och fotograf bidrog med proffsig hjälp.
    Tack Julia för ett strålande jobb, det blev ju så bra. Hälsn. Hélena Läs mer
    2020-05-28 Julia H svarar Hélena A
    Nöjet är på min sida! Tack så mycket själv Hélena och jag är så glad att det ordnade sig så smidigt för dig, och Nova såklart! Hoppas du kommer att trivas bra i nya lägenheten, trots att du lämnar fina Älvängen! ;) Kram till er
    Julia H gillar detta
  • Amanda A köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-05-16

Älvängen
    Väldigt mån om att vi skulle hitta rätt. Tipsade oss om sånt som låg ute eller var på väg. Svarade snabbt och tydligt på frågor och funderingar oavsett tidspunkt. Jättetrevlig och proffesionell! Läs mer
    2020-05-28 Julia H svarar Amanda A
    Tack så mycket Amanda! Jag tror och hoppas att ni kommer att stormtrivas i Älvängen. Välkommen till vår fina kommun! :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ale

Beatrice Hindgren