Julia Högberg

Julia Högberg

Julia Högberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ale

Julia Högberg har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Julia Högberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 175 omdömen med ett betyg på 4.9. Julia Högberg har haft 82 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 175 Läs vad Julia Högberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    • Surte
    2021-09-18
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Proffsig i sitt yrke. Rekommenderas varmt.
  • Martina A
    2021-09-16
    Otroligt bra bemötande från Julia! Jag har träffat henne på andra visningar av lägenheter och hon har alltid varit välkomnande, oavsett vid visat intresse av lägenheten eller ej.

Det är viktigt att få svar på sina frågor man har en inom rimlig tid. Av Julia får man väldigt utförliga samt tydliga svar, också väldigt snabba svar, hon finns alltid tillgänglig!

Julia är även väl påläst om sitt område och väldigt kunnig. Man känner sig trygg i den kunskap hon förmedlar.
    Hon håller alltid vad hon säger och det man avtalat.

Jag vill starkt rekommendera Julia om man vill ha en mäklare med ett professionellt samt ett otroligt trevligt bemötande!
    2021-09-14
    Julia är en otroligt lyhörd, kompetent och engagerad mäklare. Redan vid första mötet insåg jag att Julia sticker ut från andra förmedlare i marknaden. Hon har varit tillgänglig oavsett klockslag, med ett leende på läpparna och berikat min vardag med en fantastisk utstrålning och energi. Att sälja bostad kan vara väldigt stressigt och påfrestande men Julia har fått mig att känna mig så himla lugn och trygg med den fakta hon presenterat och den erfarenhet hon haft. Sagt och gjort sålde hon min bostad på förhand till rekordpris. Den glädje hon finner i att göra sina kunder nöjda är något utöver det vanliga. Jag är så glad över att jag fick hjälp av Julia och rekommenderar henne starkt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2021-09-11
    Mycket uppmärksam. Hon hade rätt och presenterade oss den perfekta egenskapen för vår familj.
    2021-09-11
    Vi är väldigt nöjda med att valde Julia till att sälja vårt hus. Alltid snabb återkoppling vid frågor. Höll vad hon lovade och otroligt driven. Bra kundkrets i området gjorde att vi lyckades sälja snabbt och till bra pris.
    2021-09-10
    Julia was super kind and professional, detailed everything about the Property and was really prepared in terms of knowing about the area and the property's amenities. Was easier to take the decision trusting that Julia was giving full details and explanations.
    2021-09-07
    En smidig affär och mäklarna på Svensk fastighetsförmedling Ale, är proffsiga och är välbekanta med områden
    • Nödinge
    2021-09-07
    Kunnig säljare med bra kunskaper om området. Mycket positiv som människa ...
    • Nödinge
    2021-08-31
    Ett stort tack till Julia för att du engagerade dej i vad vi ville ha trots att Du hade semester, vi är så nöjda.
    2021-08-25
    Kan inte annat än att ge fullt betyg. Fantastiskt bemötande och bra drivkraft. Lättillgänglig vid behov och otroligt smärtfri försäljning.

6 av fem toast, kanonbra 👍