Läs vad 91 Läs vad Julia Högberg

• 2021-01-20
    Jättebra mäklare! väldigt trevligt bemötande👍👍
    Linus T
    • 52.0 m²
    • Nol
    köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
  • 2021-01-19
    Sålt min lägenhet.
    Väldigt hjälpsam och svarar alltid snabbt👍
    Bästa mäklarn👍
    Oscar G
    • 52.0 m²
    • Nol
    sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
  • 2021-01-05
    Köpt villa i Älvängen
    Julia hade mycket bra bemötande, tog sig tid och lyssnade på vad just vi sökte för bostad. Var alltid tillgänglig och snabb i återkoppling. Mycket proffsig och vänlig i kontakten och hjälpte till att hitta vårat drömboende.
    Tobias B
  • 2021-01-01
    Jag och min sambo har köpt en lägenhet i Älvängen där Julia gav ett varmt och trevligt bemötande. Vi förväntade oss tillgänglighet och trovärdighet i samband med vårt lägenhetsköp, vilket Julia i allra högsta grad bistod med. Vi är mycket nöjda med vår köpupplevelse och tacksamma för Julias varma och professionella bemötande.
    Clara S
    • 3:a
    • 70.0 m²
  • 2020-12-31
    Julia är en fantastisk mäklare som hjälpte oss att hitta ett hus på den gatan som vi önskade. Hon var mycket hjälpsam och fanns alltid tillgänglig för frågor och funderingar och hon sökte verkligen med ljus och lykta för att hjälpa oss.
    Malin Josefine P
  • 2020-12-30
    Fick hjälp med mitt letande och lägenhets köp utav Julia. Så snäll och trevlig, Rekommenderar !
    Emelie J
    • 59.5 m²
  • 2020-12-30
    I samband med försäljning av min bostadsrätt valde jag att anlita Julia då jag fick en härlig magkänsla av henne vid vårt första möte. Hon har lett mig genom försäljningen steg för steg och hållit mig informerad kontinuerligt under resans gång. Julia har tagit sig tid för mig som kund, ställt upp med kort varsel, alltid med ett leende på läpparna och det uppskattar jag verkligen! Rekommenderar varmt Julia som mäklare.
    Paulina Z
    • 59.5 m²
  • 2020-12-30
    Proffsigt utfört från början till slut med tät och trygg kontakt från Julia.
    Ett fantastiskt samarbete med kollegan Andrea avgjorde affären.
    Sara A
  • 2020-12-29
    Trevligt och professionellt bemötande. Kan varmt rekommendera Julia som mäklare.
    Edwin P
    • 54.0 m²
  • 2020-12-29
    Träffade Julia när vi skulle köpa en lägenhet hon var mäklare för, det slutade med att hon fick göra alla våra papper för jag var så nöjd med henne. Så otroligt professionell, grym på sitt jobb, jordnära och realistisk kvinna. Så trevlig och mysig med!
    Julia är ständigt tillgänglig när man behöver henne, tillmötesgående. Hon ställde upp, skickade papper och svarade på frågor som inte ens hade med hennes jobb att göra, allt för att underlätta för oss. Stort tack igen!
    Isabela M
    Isabela M
    • 3:a
    • 84.5 m²
    • Bohus

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte