Julia Högberg

Julia Högberg

Julia Högberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ale

Julia Högberg har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Julia Högberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 348 omdömen med ett betyg på 4.9. Julia Högberg har haft 69 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

348 omdömen om Julia Högberg

Sedan starten hos Reco 2019
Ali E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Älvängen

Alltid bra bemött, svarar alltid fort och är tillmötesgående när de gäller allt. Hjälper till vad de än är.

Jimmy S
Surte

Bra bemötande och goda kunskaper. Ge den där lilla extra servicen som uppskattas!

Michael Aaron H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Surte

Julia va kanon, Förstod att ja inte kunde mycket med tanke på att detta är mitt första köp. Förklarade saker tydligt och bra och väldigt trevligt bemötande.

Daniel A
Surte

Mycket bra information, trevligt bemötande, väldigt seriös, lätt tillgänglig och snabb återkoppling vid frågor.

Robert B
Surte

Mäklare med god kommunikation och bra beskrivning av bostaden.

Joakim A
Surte

Otroligt kompetent och tillmötesgående. Har fått en fantastisk hjälp genom hela processen och jag har största förtroendet för Julia. Kan bara varmt rekommendera henne till alla andra.

Jasmine L
Älvängen

Trevlig & proffsig! Julia vet vad hon sysslar med, hon hade 100 % koll på läget och var lätt att få tag i. Hon skapade trygghet i sitt uppdrag som mäklare för oss och vi är helnöjda. Är ni lika förvirrade som vi var i mäklardjungeln - Välj Julia! ✨️

Petra Maj Yvonne E
Surte

Trevlig och snabb på att återkoppla.

Dzenana S
Surte

Julia lyckades sälja vår bostad under en väldigt kort klausultid, något vi trodde inte skulle vara möjligt. Men med Julias kunskap, engagemang och skicklighet så gick det! Julia är positiv ärlig och lättilgängligt. Vi är så glada vi valde henne som vår mäklare!

David M
Surte

Jättebra mäklare som jag har redan rekommendert till flera vänner