Malou Braf

Malou Braf

Malou Braf är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ale

Malou Braf har varit registrerad mäklare sedan 2023-12. Malou Braf har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-03 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.9. Malou Braf har haft 4 försäljningar sen 2024-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-03 - 2024-03

8 omdömen om Malou Braf

Sedan starten hos Reco 2024
Carina N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malou Braf en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Bohus

En helt underbar mäklare. Alltid lika vänlig och glad. Hon lyssnade av oss och gjorde ett utomordentligt arbete. Fick en så go magkänsla fösta gången jag träffade henne. Hon förklarade bra när vi hade undringar och meddelade oss så fort något ändrades. Hoppas att hon aldrig slutar hos er. Jag kommer att rekommendera henne så fort jag hör att någon ska sälja. Hon är bäst.

Svar från Malou Braf

Stort tack för fina ord Carina, det värmer att höra. Så tacksam för förtroendet!

Marie N
Bohus

Vi har blivit väldigt bra bemötta, hon har uppdaterat oss hela tiden om vad som hänt under köpets gång. Hade väl inga direkta förväntningar, men är otroligt nöjd, hon känns väldigt kunnig och saklig i sin roll som mäklare.

Svar från Malou Braf

Stort tack för fina ord Marie, det värmer att höra. Så tacksam för förtroendet!

Balázs Béla R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malou Braf en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Kronogården

Malou is very kind and helpful even on weekends.

Svar från Malou Braf

Many thanks Balázs. Welcome to Älvängen!

Max Z
Bohus

Som mäklare är Kunnig, trevlig och hjälp samma.

Svar från Malou Braf

Tack Max för fina ord, kommer bli jättebra för dig i den nya fina lägenheten! :)

Charlotte A
Bohus

Lugn, inte ”påstressande”, och trygg.

Svar från Malou Braf

Tack för fina ord Charlotte, tror ni kommer trivas bra i er nya fina lägenhet! :)

Belma D
Kronogården

Rekommenderar Malou starkt! Alltid tillgänglig och behjälplig. Återkopplar snabbt och visar vägen fram.

Svar från Malou Braf

Tusen tack för fina ord Belma, och tack för förtroendet. Önskar er stort lycka till med allt framöver! :)

Nadja T
Surte

Malou är väldigt kunnig I sitt arbete och är professionell. Jag är väldigt nöjd med Malou eftersom Malou alltid ger snabb återkoppling kring mina frågor gällande affären. Tack för hjälpen!

Svar från Malou Braf

Tack Nadja för fina ord, önskar dig stort lycka till med allt framöver! :)

Almir M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malou Braf en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Bohus

Malou ser till säljarens behov och har den fina kombinationen mellan att vara otroligt proffsig men samtidigt få en att känna att det är en människa bakom mäklaren. Vi har bara positivt att säga och att hon lyckades sälja snabbt och för priset vi ville ha är ju inget att klaga för! 5 av 5 stjärnor

Svar från Malou Braf

Tack för dina ord Almir det värmer att höra. Önskar er stort lycka till framöver :)