Adnan Selmanovic

Adnan Selmanovic

Adnan Selmanovic är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm

Adnan Selmanovic har varit registrerad mäklare sedan 2023-01. Adnan Selmanovic har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-02 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.7. Adnan Selmanovic har haft 4 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

7 omdömen om Adnan Selmanovic

Pamela S
Sålde sitt hus med hjälp av Adnan Selmanovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Åstorp

Vi har bara allt gott att säga om Adnan. Han var både trevlig artig och professionell i sitt arbete. Han lyckades med det som inte den föregående mäklarfirman lyckades med, nämligen att sälja vårt hus i dessa svåra tider. Vi har inte upplevt att någon annan mäklare varit så engagerad som Adnan varit, han har verkligen varit behjälplig i allt vi varit i behov av. Med vänliga hälsningar Pamela och Paul Sandström.

Jenny A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Adnan Selmanovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Ängelholm

Mycket trevlig och god service.

Christina O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Adnan Selmanovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Ängelholm

Var in på kontoret då jag letade ny mäklare. Pratade med Adnan om problemet jag haft att få lägenheten såld. Fick ett gott intryck av Adnan och han sålde lägenheten på två veckor. Han gav ett gott intryck och var väldigt trevlig. 🌟🌟🌟🌟🌟

Paul S
Åstorp

Adnan har verkligen levt till våra förväntningar och mer därtill. Vi vet att det har varit en svår uppgift, men han klarade av det. Han har också varit lätt att kommunicera med villket är viktigt i ett sådant här ärende, så ett stort tack till dig Adnan för ett kanon arbete. Med vänliga hälsningar Paul och Pamela Sandström.

Sebastian L
Ängelholm Stad

Adnan har bemött oss professionellt och förtroendegivande under hela affärens gång, en mycket lyhörd och engagerad mäklare. Han har visat på hög kunnighet angående bostadsrätten samt hur vi skulle gå tillväga för att fullborda köpet smidigt. Adnan har alltid varit behjälplig med att besvara de frågor vi har haft. Det har även varit oerhört lätt att få kontakt med honom vilket är mycket positivt! Adnan är en mäklare jag kan varmt rekommendera till alla som vill köpa en bostad!

Lidia Estera N
Ängelholm Stad

Mycket bra mäklare, glad, trevlig och noggrann. Bra bemötande, flexibel, professionell och förtroendeingivande.

Jörgen L
Ängelholm

Väldigt hjälpsam och lösningsorienterad. Bra på att hålla kontakt och informera.