Kardo Talabani

Kardo Talabani

Kardo Talabani är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Kardo Talabani har varit registrerad mäklare sedan 2022-11. Kardo Talabani har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-05 och har fått 16 omdömen med ett betyg på 4.8. Kardo Talabani har haft 10 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

16 omdömen om Kardo Talabani

Sedan starten hos Reco 2023
Sridhar S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kardo Talabani en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tumba

Kardo's had a professional approach right from the beginning. All the communications were more clear and in an understandable manner. It was a seamless business transaction and I recommend Kardo for those looking to sell or buy apartments in the Stockholm area.

Martina M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kardo Talabani en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tumba

Väldigt bra. Han är personlig, trevlig, engagerad. Jag kunde ringa honom när som helst. Han hjälpte mig.

Osman A
Rönninge

Jätte trevlig och social mäklare som gjorde vår affär väldigt smidig. Är allmänt Super nöjd med Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka. Sålde även via dom.

Svar från Kardo Talabani

Stort tack för fin Reco och varmt grattis till din nya bostad. Vi ses på övertagandet. Kardo

Lena-Saide L
Uttran

En trevlig person.,han förklarade allting som stod på kontraktet.Han var vänlig

Mahsomi G
Norsborg

Hej! Jag är väldigt nöjd med honom och han är en väldigt respektfull och trevlig person och när jag behövde något hjälpte han mig att köpa lägenhet och jag är förbjuden från honom eftersom han kan sitt jobb väldigt väl. Jag uppskattar eran hjälp med min nya lägenhet tack för eran trevligt bemötandet. Mvh Mahsomi

Svar från Kardo Talabani

Stort tack för dina fina ord Mahsomi, jag hoppas att du kommer trivas i din nya bostad. Vi hörs vidare framåt. Kardo

Maria H
Norsborg

Hade inga direkta förväntningar eftersom detta var första gången vi säljer en bostad. Kardo gjorde ett jätte bra jobb och jag kommer absolut rekommendera honom till andra.

Svar från Kardo Talabani

Stort tack Maria för dina fina ord samt rekommendation. Vi hörs vidare framåt. Kardo

Nahro K
Norsborg

En väldigt bra mäklare som bryr sig om sina kunder. Vi rekommenderar för alltid.

Svar från Kardo Talabani

Stort tack Nahro för förtroendet och era rekommendationer. Vi hörs vidare framåt. Kardo

Goksan I
Rönninge Centrum

Very clear communication throughout the sale process. Since I was living in a different city, was very helpful with arranging the sale and keeping me updated. Also responding in a very timely manner.

Svar från Kardo Talabani

A big thank you, Goksan, for your kind words. We'll continue to stay in touch during the sale. Best regards Kardo

Henning N
Rönninge Centrum

Min upplevelse av Kardo är att han har ett professionellt förhållningssätt, tydlig i sin kommunikation, trevlig och tillgänglig vid frågor som skapar trygghet vid stora affärer. En bra fastighetsmäklare enligt mig. / Henning

Svar från Kardo Talabani

Stort tack Henning för din fina reco. Hoppas du trivs bra i lägenheten och här i Rönninge. Vi hörs vidare i affären. En fin dag önskas Kardo

Lina F
Rönninge

Kardo har varit mycket trevlig, professionell, tydlig och tillgänglig under hela processen. Det har känts tryggt för mig som säljare att ha Kardo som mäklare. Jag har alltid kunnat nå honom och fått svar på alla mina frågor snabbt och med tydlighet. Rekommenderar varmt!

Svar från Kardo Talabani

Hej Lina, Stort tack för dina fina ord och rekomendationer Lina. Ha det så fint. Kardo