Kardo Talabani

Kardo Talabani

Kardo Talabani är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Kardo Talabani har varit registrerad mäklare sedan 2022-11. Kardo Talabani har haft 0 försäljningar sen 2024-07 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

30 omdömen om Kardo Talabani

Sedan starten hos Reco 2024
Verona Y
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kardo Talabani en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Norsborg

Väldigt professionell och trevlig mäklare! Någon man kan lita på!

Cecilia L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kardo Talabani en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Norsborg

Han är bra på att hålla kontakt och svarar alltid på sms och mail..Ordnade försäljningen smidigt och ät professionell. Rekommenderar Kardio varmt till alla som ska sälja lägenhet. Mycket trevlig att ha att göra med.

Susanna L
Sålde sitt hus med hjälp av Kardo Talabani en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Segeltorp

Kardo fick hoppa in och slutföra vår försäljning med tre dagars varsel. Med ett tryggt, öppet, kommunikativt sätt lotsade Kardo oss igenom hela processen som gick mycket snabbt. Rekommenderar Kardo det varmaste.

Hannah F
Köpte sitt hus med hjälp av Kardo Talabani en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Segeltorp

Kardo var mycket förtroendeingivande och proffsig. Rak och tydlig.

Raffael Z
Norsborg

Otroligt bra! Lätt och jobba med.

Rohin M
Tumba

Kardo was a pleasure to work with. He is really transparent and truthful in the way he works.

Svar från Kardo Talabani

Hi Rohin, Thank you for your kind words, it was a pleasure working with you. Hope you will enjoy your new home Kardo

Eva A
Tumba

Fick superhjälp, försäljningspris långt över det förväntade. Han la ner sin själ på objektet.

Svar från Kardo Talabani

Hej Eva, Tack för dina fantastiska ord, var kul att få hjälpa er samt överträffa förväntningarna. Vi hörs vidare Kardo

Jesper F
Uttran

Trevlig och kompetent. Har hört av sig mer än vad jag viste att en mäklare gör.

Svar från Kardo Talabani

Stort tack för en fin Reco Jesper, var kul att få hjälpa er med försäljningen. Kardo

Hampus P
Tumba

Blev väldigt bra bemött, hade inte så mycket förväntningar på just det men märkte direkt att man fick hjälp med det man behövde hjälp med. väldigt lätt att få kontakt med också vilket underlättade allt.

Svar från Kardo Talabani

Stort tack för en fin Reco Hampus, hoppas du trivs bra i lägenheten. Vi hörs vidare Kardo

Helge K
Uttran

Väldigt bra, trevligt och engagerad. Hjälpte oss att sälja en lägenhet till över utgångspris och var väldigt bra på att hålla oss uppdaterade om vad som hände i varje steg. Kardos arbete gjorde att det gick väldigt smidigt att sälja lägenheten. Rekommenderar till alla som behöver en bra mäklare.

Svar från Kardo Talabani

Stort tack för en fin Reco och ett gott samarbete, Vi hörs inför frånträdet Kardo