Kardo Talabani

Kardo Talabani

Kardo Talabani är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Kardo Talabani har varit registrerad mäklare sedan 2022-11. Kardo Talabani har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-05 och har fått 23 omdömen med ett betyg på 4.9. Kardo Talabani har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

23 omdömen om Kardo Talabani

Jesper F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kardo Talabani en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Uttran

Trevlig och kompetent. Har hört av sig mer än vad jag viste att en mäklare gör.

Svar från Kardo Talabani

Stort tack för en fin Reco Jesper, var kul att få hjälpa er med försäljningen. Kardo

Hampus P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kardo Talabani en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tumba

Blev väldigt bra bemött, hade inte så mycket förväntningar på just det men märkte direkt att man fick hjälp med det man behövde hjälp med. väldigt lätt att få kontakt med också vilket underlättade allt.

Svar från Kardo Talabani

Stort tack för en fin Reco Hampus, hoppas du trivs bra i lägenheten. Vi hörs vidare Kardo

Helge K
Uttran

Väldigt bra, trevligt och engagerad. Hjälpte oss att sälja en lägenhet till över utgångspris och var väldigt bra på att hålla oss uppdaterade om vad som hände i varje steg. Kardos arbete gjorde att det gick väldigt smidigt att sälja lägenheten. Rekommenderar till alla som behöver en bra mäklare.

Svar från Kardo Talabani

Stort tack för en fin Reco och ett gott samarbete, Vi hörs inför frånträdet Kardo

Mårten S
Tumba

Vi är väldigt nöjd med Kardo Talabani som vår fastighetsmäklare vid en bostadsaffär i Tumba .Ger honom våra varmaste rekommendationer och höga betyg. Han har varit lyhörd, professionell och tillmötesgående vilket gjort att vi känt oss trygga hela vägen. Rekommenderar honom varmt!

Svar från Kardo Talabani

Stort tack för en trevlig reco och för gott samarbete Mårten. Så kul att få hjälpa er med att hitta en ny ägare till eran lägenhet. Vi hörs vidare. Kardo

Bilal Adnan A
Sålde en tomt med hjälp av Kardo Talabani en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Norsborg

Han var mycket trevligt och samma arbete och har ordningen på sig och mycket kunnig Jag är jätte jätte nöjd

Svar från Kardo Talabani

Stort tack Bilal för dina fina ord samt förtroendet. Vi hörs vidare framåt. Kardo

Oscar A
Tullinge

Mycket bra mäklare, lyssnar och ger tips samt svarar alltid på sms och telefon. Är mycket nöjd med Kardo som mäklare! Är tydlig i allting som kommuniceras

Svar från Kardo Talabani

Stort tack Oscar för dina fina ord samt förtroendet. Vi hörs vidare framåt. Kardo

Lea K
Rönninge

Otroligt professionell och smidig hjälp från Kardo! Han såg till att våra förväntningar med försäljningen överträffades. Skulle gärna anlita honom igen!

Svar från Kardo Talabani

Ett stort tack Lea för din fina reco och ett gott samarbete. Kul att jag kunde överträffa era förväntningar och att ni var nöjda. Vi hörs vidare framåt. Kardo

Sridhar S
Tumba

Kardo's had a professional approach right from the beginning. All the communications were more clear and in an understandable manner. It was a seamless business transaction and I recommend Kardo for those looking to sell or buy apartments in the Stockholm area.

Martina M
Tumba

Väldigt bra. Han är personlig, trevlig, engagerad. Jag kunde ringa honom när som helst. Han hjälpte mig.

Osman A
Rönninge

Jätte trevlig och social mäklare som gjorde vår affär väldigt smidig. Är allmänt Super nöjd med Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka. Sålde även via dom.

Svar från Kardo Talabani

Stort tack för fin Reco och varmt grattis till din nya bostad. Vi ses på övertagandet. Kardo