Ali Nouri

Ali Nouri

Ali Nouri är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Ali Nouri har varit registrerad mäklare sedan 2022-03. Ali Nouri har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-08 och har fått 69 omdömen med ett betyg på 4.8. Ali Nouri har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

69 omdömen om Ali Nouri

Dmytro K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ali Nouri en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Stuvsta

As a Buyer, I enjoyed working with Ali Nouri. Ali demonstrated impartiality and readiness to assist with any requests. He promptly answered all my questions and provided all the requested information. Ali is a good facilitator of a dialogue between interested parties. I highly recommend Ali Nouri. Thank you. Kind regards, Dmytro

Dragon's L
Sålde sitt hus med hjälp av Ali Nouri en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Fullersta

Redan vid första mötet förmedlade Ali en avslappnad, trevlig men proffsig attityd. Vi kunde mjukstarta processen i vår takt och sedan såg Ali till att få oss redo i tid. De frågor och funderingar vi hade under vägen löste Ali snabbt och vi kunde tryggt gå vidare till nästa steg. Från att vi valde att gå med Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge och Ali Nouri så gick hela resan från start till mål väldigt enkelt och smidigt. Vi kan varmt rekommendera Ali om du funderar på att sälja din bostad.

Jenny N
Fullersta

Vi fick mycket god kontakt med Ali från start, han lyssnade på oss och hade bra förslag för hur vi skulle komma vidare i processen med visning. Vi hade en visning med 6 anmälda sällskap utan att ha behövt fota innan och inom 1 vecka hade vi skrivit kontrakt på försäljningen! Vi är mycket nöjda både med samarbetet och utfallet och kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Ali!

Vanessa J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ali Nouri en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Glömsta

Ali har varit snabb, lyhörd och gjort det lilla extra för att vår försäljning skulle gå så bra som möjligt. Rekommenderar honom till de som går i säljtankar!

Peter J
Glömsta

Ali har hanterat hela vår säljprocess ypperligt! Han har hela tiden visat ett stort engagemang och är otroligt snabb på att återkoppla vilket vi uppskattat.

Guoneng H
Köpte sitt hus med hjälp av Ali Nouri en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Fullersta

Jag som köpare har känt mig trygg att ha Ali som mäklare. Han är lyhörd, påläst, svarar på frågor och funderingar man har. (Även på helger och tidiga mornar) Jag kan varmt rekommendera honom till andra.

Carin W
Utsälje

Mycket trevlig mäklare som var behjälplig vid vårt bostadsköp. Alltid tillgänglig, både vid frågor/funderingar och vid den snabba kontraktsskrivningen!

Anna H
Utsälje

Påläst, informerad och proffsig.

Curt J
Huddinge

Köpet gick med rekordfart - från visning till underskrivet köpeavrtal < 24 timmar.. Han "gav järnet" för att alla skulle bli nöjda.

Kristina J
Huddinge

Ali har på ett snabbt, trevligt, tryggt och proffesionellt sätt hjälpt oss med försäljning. Att det dessutom överträffade mina förväntningar ang slutpriset gör att jag verkligen rekommenderar honom.

Svar från Ali Nouri

Tack för omdömet Stina, ni gjorde också ett riktigt bra jobb inför fotografering och visning!