Ali Nouri

Ali Nouri

Ali Nouri är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Ali Nouri har varit registrerad mäklare sedan 2022-03. Ali Nouri har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-08 och har fått 90 omdömen med ett betyg på 4.9. Ali Nouri har haft 29 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

90 omdömen om Ali Nouri

Alfred G
Sålde sitt hus med hjälp av Ali Nouri en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Glömsta

I en komplex försäljning av en annorlunda fastighet med flera säljare och på en trög marknad gjorde Ali alla ansträngningar för att få vårt hus sålt. Vid signeringen berättade köparen att de hade "fastnat för Ali".

Mearaf T
Köpte sitt hus med hjälp av Ali Nouri en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Glömsta

Han var så engagerad på visningen. Väldigt påläst om huset, kunde svara på alla våra frågor. Min dotter störde oss erbjöd sig att ha koll på henne så vi kunde titta i lungn och ro. Vi frågade direkt om han kunde sälja vårt hus men det kunde han inte, vi tillhörde ej hans kommun. Vi gick därifrån och kände att vi vill köpa ett hus från han. Han var en stor anledning till att vi köpte huset, vi fick ett sådant stort förtroende för han direkt! Mycket proffsig och seriös mäklare! Tack för all god hjälp och tack för att du hittade vårt drömhus!

Tobias Y
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ali Nouri en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Fullersta

Anlitade Ali för att sälja min farmors lägenhet. Ali är professionell men också jordnära och enkel att samarbeta med. Han gjorde hela processen enkel och smidig för oss, från hantering av fullmakt till försäljning. Han var tydlig i sina tankar kring försäljning och förväntningar. Skulle absolut anlita honom igen.

Maria A
Flemingsberg

Snabbtänkt , kan hålla många bollar i luften. Försöker sitt yttersta .

Rajinder K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ali Nouri en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Huddinge

Väldigt bra bemötande. Ali var väldigt engagerad under hela processen och skapade en trygghet. Vi tackar honom väldigt mycket!

Eva C
Fullersta

Ett bra sätt, lugn sansad trevlig skoja, man kände inte nåt överdrivit som en del mäklare kan, de kommer man långt med, träffade Ali på en annan visning , senare skickade han en förfrågan om jag var intresserad av ett område , vilket jag var , fick då en länk med två lägenheter, de blev intressant ,så den vann jag på bud !

Rishad S
Huddinge

Vi vill tacka Ali Nouri för hans fantastiska arbete som mäklare. Ali är både driven och pålitlig, med en djup förståelse för marknaden och området. Han har visat stor omtanke för vår situation och våra intressen, och arbetat hårt för vårt bästa. Vi rekommenderar honom varmt till alla som söker en engagerad och kompetent mäklare. Med vänliga hälsningar, Rishad Sultani

Gulraj S
Huddinge

Ali bemötte oss väldigt bra. Han var tydlig och anpassade sig till sina kunder. Vi tackar honom väldigt mycket!

Liza R
Huddinge

Ali är välldigt trevlig person med fin bemötande. Pålitlig och engagerad under hela processen. Vi kände en trygghet att ha honom som vår mäklare.

Anna W
Huddinge

Jag kan varmt rekommendera Ali som mäklare. Han är varm och vänlig mot alla han möter. Jag uppskattade hans lyhördhet och tillgänglighet väldigt mycket.