Anne Danielsson

Anne Danielsson

Anne Danielsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Anne Danielsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-08. Anne Danielsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 216 omdömen med ett betyg på 4.8. Anne Danielsson har haft 33 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

216 omdömen om Anne Danielsson

Camilla B
Sålde sitt hus med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Odlaren

Mycket proffsig, hjälpsam och trevlig. Blev en smidig och trygg affär med hjälp av Anne. Rekommenderar!

Inger K
Tummelsta

Eftersom vi anlitat henne tidigare tycker vi att hon är en mycket bra mäklare.

Lars B
Torshälla

jag upplevde Anne som Kunnig lyhörd smidig.

Elisabet B
Torshälla

Kunnig, trevlig. Uppdaterade oss regelbundet både till mig och min bror..

Olivia Vilhelmina W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Mesta

Superbra och proffsig genom hela försäljningen. Vi är så nöjda med Anne och rekommenderar henne starkt!

Monica W
Köpte sitt hus med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Stora Sundby

Vi fick den hjälp vi behövde och ett trevligt bemötande

Anna T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Norr

Mycket professionell och gav ett förtroendegivande intryck redan vid första möte.

Madeleine L
Gamla Staden

Proffisionellt bemötande och hantering av min försäljning. Hela processen gick smidigt och jag kände mig trygg från början till slut.

Camilla S
Dalhagen

Anne är en jättebra mäklare, hon hjälper till med allt för att det ska gå så smidigt som möjligt.Rekommenderar henne varmt..Vi har anlitat henne flera gånger och är supernöjda..

Anders A
Eskilstuna

Bra bemötande, framförde samtliga mina frågor till säljaren. Enkel men noggrann, Inger förtroende. //Anders