Anne Danielsson

Anne Danielsson

Anne Danielsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Anne Danielsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-08. Anne Danielsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 196 omdömen med ett betyg på 4.8. Anne Danielsson har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

196 omdömen om Anne Danielsson

Sandra B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Djurgården

Anne har hjälpt oss tidigare och vi har varit mer än nöjda. Därför var det självklart att anlita henne när det var dags för försäljning igen. Tidigare har bostadsmarknaden varit en dröm för säljaren, denna gång såg det helt annorlunda ut. Anne har hanterat båda typerna av marknad på ett professionellt sätt. Hon har även varit ständigt tillgänglig och visat ett stort engagemang. Anne är verkligen allt man önskar sig av en toppmäklare och lite till. Därför kan vi varmt rekommendera Anne.

Natasa L
Lasarettsområdet

Anne är bäst, om vi skulle igen sälja/köpa bostad skulle vi igen anlita Anne!

Andreas H
Lasarettsområdet

Det finns ingen som Anne D. Hon gav inte upp och sålde vår lägenhet mot alla odds! Kanontjej!

Lennart E
Sålde sitt hus med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Snopptorp

En vädligt seriös mäklare ! Nogrann och duktig och tjänstvillig . Vi kan verkligen rekommendera henne till annan kund

Rami H
Köpte sitt hus med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Snopptorp

Anne har varit till stort stöd i processen. Hon har varit tillmötesgående och flexibel med upprepade visningar och pedagogisk för oss som förstagångsköpare. Jag rekommenderar Anne starkt ⭐

Alwa A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Ekeby

Super trevlig och gav ett super bra bemötande

Josefine R
Ekeby

Anne är en otroligt lugn och lyhörd mäklare som alltid svarar på dina frågor. Tålmodig och förstående. Väldigt kunnig och ordningsam, vi kände en trygghet hos henne direkt, både som säljare och ev köpare. Vore det inte för henne skulle vi nog aldrig vågat kasta oss ut bostadsmarknaden just nu. Rekommenderar!

Gisela H
Norr

Anne är lugn och saklig, väl påläst om bostadssituationen och utvecklingen i Eskilstuna, skötte vår försäljning mycket professionellt. Vi kan varmt rekommendera henne.

Mats F
Flacksta

Jag tycker hon var jättebra och trevlig

Lina W
Norr

Vi är mycket nöjda. Snabb, flexibel,kunnig o serviceminded.