Anne Danielsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Anne Danielsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-08. Anne Danielsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 90 omdömen med ett betyg på 4.8. Anne Danielsson har haft 48 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 90 Läs vad Anne Danielsson

• 2020-11-28
    En relativ snabb affär(lägenhets köp) där jag var i behov av att ändra på överenskomna tider. Anne uppträde mycket professionellt sansat och behärskat och detta med ett leende och vi kunde på ett föredömligt enkelt avsluta köpet. Anne ingav ett stort förtroende och var saklig och grundlig och allt detta väldigt trevligt och personligt sätt.. Det var det och jag var nöjd
    Marko B
    Marko B
    • 1:a
    • 43.0 m²
    • Söder
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Tusen tack för det fina omdömet Marko, och grattis till en kanonfin lägenhet! /Anne

• 2020-10-30
    Levde upp till våra förväntningar som var högt ställda.
    Anna E
    • Kungsör
    sålde en tomt med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jätteroligt att veta att ni är nöjda, tack för förtroendet!

• 2020-10-27
    Sålt en 3 rummare vid Tunavallen. Blivit bemött väl. Fått den info man behöver. Jo vi följde den plan vi hade med fotografering och att lägga ut lägenheten. Bra kontakt och en bra mäklare.
    Helene C
    • 77.0 m²
    • Kronskogen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Tack för de fina orden Helene, roligt att ni är nöjda!

• 2020-10-27
    Vi köpte vår första bostadsrätt av Anne och är väldigt nöjda med hennes bemötande. Hon var alltid tillgänglig och svarade på våra frågor på ett utförligt sätt. Det resulterade i en snabb och smidig affär!
    Aram K
    • 77.0 m²
    • Kronskogen
    Känns jättekul att veta att ni känner er trygga i ert första köp, stort lycka till med nya boendet!

• 2020-10-22
    Vi fick ett professionellt och trevligt bemötande av Anne.
    Jörgen C
    • 68.0 m²
    • Stora Sundby
    köpte sitt hus med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Tack för det fina omdömet, grattis till köpet av ett fint ställe!

• 2020-10-03
    Vi köpte vår första lägenhet och mäklaren var väldigt proffsig och väl bemötande. Hon gjorde så vi kände oss trygga med den kommande affären, och tog saker i det tempo vi behövde. Super!
    Anton H
    • 95.0 m²
    • Centrum
    Stort tack för det fina omdömet, jag blir glad att höra att ni känner er trygga med allt! /Anne

• 2020-09-17
    Sålt vår villa på söder i Eskilstuna ! Anne är väldigt trevlig och personlig vid våra möten ! Anne känns proffsig i sitt yrke och uppfyllde med råge våra förväntningar ! Vi fick bra löpande information med snabba svar !
    Mats L
    • 105.0 m²
    • Söder
    sålde sitt hus med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Tack för det fina omdömet, jag är så glad att ni är nöjda med mitt jobb! /Anne

• 2020-09-16
    Allt har varit toppen från första kontakt. Trevlig och glad. Bra information utan att försköna verkligheten. Kan varmt rekommenderas!
    Christoffer H
    • 105.0 m²
    • Söder
    Tusen tack för de fina orden!! Välkomna till Eskilstuna och älskade Söder :-) /Anne

• 2020-09-11
    Sålt villa där vi själva kommit i kontakt med köpare. Anne gav oss en rimlig värdering så vi visste var vi skulle lägga priset. Proffsig hantering av mäklaruppdraget.
    Hans L
    • 124.0 m²
    • Ärla
    Tack för det fina omdömet, roligt att höra att ni är nöjda med allt!

• 2020-09-03
    Trevlig och kunnig säljare Andra gången gillt.
    Carina W
    • 2:a
    • 58.0 m²
    • Stenby
    Tack för fina ord om mig och en trevlig kontakt! /Anne

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte