Anne Danielsson

Anne Danielsson

Anne Danielsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Anne Danielsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-08. Anne Danielsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 108 omdömen med ett betyg på 4.8. Anne Danielsson har haft 38 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 108 Läs vad Anne Danielsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Årby
    2021-07-05
    Eftersom vi har haft tidigare kontakt med Anne Danielsson, vet vi att hon gör ett utmärkt arbete med kontakt och annonsbeskrivningar.

Med vänlig hälsning

Leif.Sundmark
    Jätteroligt att få hjälpa er igen Leif, det gick ju lyckat och smidigt även denna gång. Tack för förtroendet! Anne Anne Danielsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Sundbyholm
    2021-07-01
    trevlig kunnig snabb utmärkt bemötande
    Tack Chris för det fina omdömet och för en fin kontakt! Trevlig sommar!/Anne Anne Danielsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Närsjö
    2021-06-25
    Vänligt och professionellt bemötande!
    Tack för fint omdöme, och grattis till ett fint köp i ett superfint område ;-) /Anne Anne Danielsson
    • Närsjö
    2021-06-23
    Anne bemötte oss mycket bra,en positiv och erfaren mäklare,.Som kan sin sak.Eftersom vi haft Anne förut vid ett köp av hus så kände vi att vi skulle vilja ha henne denna gång också.Då vet vi att det blir bra...
    Tack för de otroligt fina orden, klart att det blir bra när kunderna är bra, som ni! :-) /Anne Anne Danielsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Söder
    2021-05-27
    Köpt en mindre lägenhet i Eskilstuna. Proffsigt bemötande! Mäklaren Anne levde upp till mina förväntningar.

Sammanfattning:
    Trevligt och proffsigt bemötande. Hela affären kändes seriös och jag fick bra återkoppling. Rekommenderar starkt!
    Men tack Lovisa för de fina orden! Det kommer bli jättebra för dig med den lilla lägenheten med den stora utsikten :-) /Anne Anne Danielsson
  • Catarina T
    • Munktellområdet
    2021-05-14
    Ödmjuk och driven och bra på återkoppling.
    Tusen tack för det fina omdömet Catarina! Hoppas på fler kontakter framöver ;-) Anne Danielsson
    • Munktellområdet
    2021-05-13
    Engagerad mäklare med mycket trevligt bemötande!
    Tack för de värmande orden Maria, det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen! Anne Danielsson
    • Eskilstuna
    2021-05-04
    Proffsig, serviceinriktad och vänlig.
    Kort men gott.
    Kul att få hjälpa er Conny , jag hoppas på fler affärskontakter med er framöver! /Anne Anne Danielsson
    • Ärsta
    2021-04-15
    Sålt villa. Fick ett mycket bra intryck redan vid första mötet. Allt det vi förväntade oss levde mäklaren upp till så vi kan inte vara annat än helnöjda. :)
    Tack för de fina orden! Roligt att få träffa er alla och hjälpa er med försäljning, det ordnade sig bra trots familjemedlemmar utspridda på olika håll i landet! /Anne Anne Danielsson
  • Ban H
    • Ärsta
    2021-03-24
    Hon är trevligt och tydligt att informera oss allt om objekt. Man kan nå henne när man undrar om någon information angående objekt 👍💐.jag tackar henne för allt
    Vad roligt att ni känner er nöjda och har fått den information ni behöver för att känna er trygga, ni kommer att trivas jättebra med både hus och den fina trädgården! /Anne Anne Danielsson