Anne Danielsson

Anne Danielsson

Anne Danielsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Anne Danielsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-08. Anne Danielsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 148 omdömen med ett betyg på 4.8. Anne Danielsson har haft 51 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 148 Läs vad Anne Danielsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Norr
    2022-08-17 Verifierad kund
    Trevligt och proffesionellt bemötande. Rak och tydlig i sin kommunikation. Bra återkoppling.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Bälgviken
    2022-08-17 Verifierad kund
    Väl bemött
    Levde upp till förväntningarna
    Proffsigt och förklarande..
    • Ärla
    2022-07-12 Verifierad kund
    En helt perfekt mäklare. Trevligt bemötande som gav goda råd hur huset skulle se ut på visningen. Trevligt anordnat möte mellan köpare/säljare. Kunde inte ha önskat nån bättre.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Stora Sundby
    2022-05-19 Verifierad kund
    Professionell och mycket god tillgänglighet. Väldigt trevilg och kunnig inom området.
    TACK för de värmande orden och grattis till ett kanonbra boende! /Anne Anne Danielsson
    • Gamla Torshälla
    2022-05-07 Verifierad kund
    Anne är både proffsig och personlig. Duktig på att känna av vad både säljare och köpare önskar. Det har känts tryggt och trevligt att låta henne sköta försäljningen.
    Vi rekommenderar henne varmt.
    Tack Gunnel för de fina orden, och för att jag fick nöjet att hjälpa er med er bostadsaffär! Anne Danielsson
    • Gamla Torshälla
    2022-05-05 Verifierad kund
    Vi upplevde Anne som en engagerad, kunnig och omtänksam mäklare. Hon lade ner mycket arbete på vår försäljning.
    Vi trodde kanske att priset på vårt hus skulle bli högre (Det trodde nog Anne också) men både vi och köparna är nöjda.
    Hon rekommenderas verkligen som mäklare vid vidare objekt.
    Torshälla 2022-05-04
    Östen Belin
    Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen, en unik försäljning med exceptionellt trevliga kunder! Anne Danielsson
    • Norrby
    2022-05-04 Verifierad kund
    Bemötandet av mäklaren har varit positivt och upplevts personligt. Snabba svar och lätt att prata med, upplevde mäklaren kunnig. Förklarade allt i kontraktet och alla steg på ett bra sätt.
    Vad roligt att ni är nöjda och har upplevt allt på ett bra sätt! Grattis till ett jättefint ställe! Anne Danielsson
    • Hållsta
    2022-05-04 Verifierad kund
    Toppenbra bemötande, trevlig och proffsig. Rekommenderar henne varmt.
    Tusen tack för de fina orden, det blev en bra och smidig affär! Anne Danielsson
    • Skogstorp
    2022-04-28 Verifierad kund
    I hela den process som försäljningen inneburit för oss har Anne varit en solid stöttepelare, alltid kunnig, tillmötesgående och tillgänglig. Hon har som jag ser det förklarat saker på en nivå som gör att man förstår och alltid bemött oss med konsekvent glatt humör
    Det har varit ett nöje att få följa er genom denna spännande resa, stort tack för ert förtroende! Anne Danielsson
  • Amanda A
    • Norr
    2022-04-27 Verifierad kund
    Alltid väldigt bra bemött.

Fick bra med info, visningarna gick smidigt och försäljningen gick snabbt.

Vi är väldigt tacksamma för allt och väldigt nöjda. Anne är Eskilstunas bästa mäklare :)
    Men TACK för de otroligt värmande orden!! Kan det vara så att ni är några utav Eskilstunas bästa kunder? Anne Danielsson