Anne Danielsson
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-02 - 2020-01

Läs vad 56 Läs vad Anne Danielsson

• Krister J sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-02-19

Hällby
    Sålt ett bostadsrätts radhus.
    Allt fungerade som det skulle,var väldigt nöjd.
    Vi var jätte nöjda med allt Läs mer
  • Jan M köpte sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-02-19

Hällby
    Köpt en bostad.
    Bra och lättsamt bemötande.
    Kunnig och förberedd.
    Bra helt enkelt. Läs mer
  • Katharina M köpte sitt hus med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Övre Nyfors
    Hon är bäst! Proffsigt bemötande med ett naturligt och avslappnat förhållningssätt. Känns tryggt att göra affär med hjälp av henne. Läs mer
    2020-02-14 Anne D svarar Katharina M
    Stort tack för de otroligt fina orden, blir så glad när alla inblandade är nöjda och känner sig trygga i affären! Härligt att du "hittade hem" till slut! /Anne
  • Jan E sålde sitt hus med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Övre Nyfors
    Håller bra kontakt med oss som säljer!
    Ingav förtroende redan från första mötet! Läs mer
    2020-02-14 Anne D svarar Jan E
    Stort tack för det fina omdömet! Skönt att vi efter enträget arbete hittade en bra lösning! /Anne
  • Ann B sålde sitt hus med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Övre Nyfors
    Sålt en villa efter min mors död.
    Eftersom jag inte gjort någon försäljning eller köp tidigare var jag novis. Anne ledde mig med stark hand genom detta.
    Hela tiden har hon ställt upp för mig. Kan med lätthet rekommendera henne Läs mer
    2020-02-14 Anne D svarar Ann B
    Tack för de fina orden om mig, är så glad att ni är nöjda när vi till slut kom i mål!/Anne
  • Sven Håkan Telemak H sålde sitt hus med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-02-04

Hyndevad
    Jag har sålt mitt fritidshus på ett mycket snabbt och elegant sätt. Anne har gjort ett mycket bra arbete. De förväntningar jag hade ang snabbhet och prisnivå har blivit överskridna. Läs mer
    2020-02-05 Anne D svarar Sven Håkan Telemak H
    Vad roligt att dina förväntningar överträffades, då har vi lyckats bra i vårt samarbete, stort tack för förtroendet! /Anne
  • Mari-louise N köpte sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-01-29

Gamla Staden
    Köpt lägenhet. Mötet med mäklaren var proffsigt och lugnt och bra. Den information jag ville ha fick jag. En trevlig och proffsig mäklare. Läs mer
    2020-01-31 Anne D svarar Mari-louise N
    Tack för de fina orden! Ni kommer att trivas jättebra i er nya lägenhet! /Anne
  • Hanna T sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-01-29

Gamla Staden
    Bostadsrätt, 3RoK 89m2

Anne har ett professionellt och vänligt bemötande. Hon ger snabb respons vid frågor och Inger trygghet genom hela affären.

Anne har god lokalkännedom, mycket kunskap och bred erfarenhet!

Varmaste rekommendationer! Läs mer
    2020-01-31 Anne D svarar Hanna T
    Tack Hanna för det fina omdömet! Ett rent nöje att hjälpa dig med försäljningen!
  • Ulla-lena A sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-12-09

Stenby
    Sålt en lgh som jag ej trodde skulle vara så lättsåld. Den blev såld inom 10 dagar och jag är mycket nöjd.
    Anne gjorde en fantastisk beskrivning av lgh och område, ingående och nya idéer till blivande köpare.
    Och till det jättebra foton både ute och inne.

Jag har talat om för Anne hur nöjd jag var med hennes beskrivning av objektet och likaså är jag mycket nöjd med direkt återkoppling vid frågor. Läs mer
    2019-12-10 Anne D svarar Ulla-lena A
    Jag är så glad att du är nöjd med mitt jobb! Stort tack för förtroendet!
  • Kristina B
    Kristina B köpte sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-12-07

Stenby
    Jag har köpt en bostadsrätt. Fick ett bra bemötande från Anne Danielsson. Kan varmt rekommendera henne! När jag säljer i framtiden så är det klart jag vänder mig till Anne :). Läs mer
    2019-12-09 Anne D svarar Kristina B
    jag är jätteglad att du är nöjd med din affär, stort tack för de värmande orden! Det kommer bli kanon för dig i nya lägenheten!
    Anne

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna