Anne Danielsson
Registrerad mäklare sedan 2006-08-14
Aktiv på Reco.se sedan 2019-02-15
2019-07 - 2020-06

Läs vad 78 Läs vad Anne Danielsson

• Amanda M sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-07-13

2:a
    Övre Nyfors
    Anne hjälpte oss att sälja en bostadsrätt och vi är otroligt nöjda. Jätte trevligt och professionellt bemötande vid första mötet. Tydlig med vad vi kunde förvänta oss och lyhörd för våra önskemål och behov.
    Snabbt arbete och även väldigt hjälpsam i besvarande av våra funderingar kring eget köp vidare. Vi rekommenderar absolut att ta hjälp av Anne vid nästa kök/försäljning! Läs mer
    2020-07-15 Anne D svarar Amanda M
    Blir väldigt glad av att få detta fina omdöme! Det var roligt att få hjälpa er med försäljningen och kul att det gick smidigt! /Anne
  • Amanda G köpte sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-07-12

2:a
    Övre Nyfors
    Jättetrevlig mäklare med bra service Läs mer
    2020-07-15 Anne D svarar Amanda G
    Tack för de fina orden och grattis till en toppenfin lägenhet! /Anne
  • Hajnalka Z köpte sitt hus med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-06-15

Slagsta
    Våran erfarenhet av Anne Danielsson är att hon är mycket hjälpsam, tillgänglig både genom mobilen och e-posten varje gång man söker henne. Vi blev väl bemötta av henne och fick alltid svar på alla våra frågor. Hon har varit opartisk, alltså har hon velat det bästa både för säljarna och för oss köpare också lika mycket. Hon som mäklare har uppfyllt alla våra förväntningar som vi har haft och som vi tycker är viktiga hos en mäklare. Läs mer
    2020-07-15 Anne D svarar Hajnalka Z
    Vad roligt att höra att era förväntningar har uppfyllts och att det känns bra för er i köpet, då känns det bra även för mig som mäklare. Stort grattis till ett bra hus!
  • Katarina E köpte sitt hus med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-06-11

Hällby
    Köpt villa . Gick relativt snabbt och blev bra bemött . Läs mer
    2020-06-12 Anne D svarar Katarina E
    Tack för det fina omdömet och grattis till er nya hus! /Anne
  • Erik J sålde sitt hus med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-06-11

Slagsta
    Vi sålde vårt hus,

Anne uppträdde väldigt proffsigt genom hela processen.
    Vi är jättenöjda! Läs mer
    2020-06-11 Anne D svarar Erik J
    Tack Erik, ja allt blev ju väldigt bra till slut, tack för att jag fick hjälpa er! /Anne
  • Emina J
    Emina J köpte sitt hus med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-05-29

Närsjö
    Vi köpte en sommarstuga. En väldigt trevlig mäklare, svarar på telefon, mejlar och sms:ar i hög grad. Kunnig och professionell. Rekommenderas varmt Läs mer
    2020-05-29 Anne D svarar Emina J
    Tack Emina för det fina omdömet. Hoppas ni kommer att trivas med er fina stuga! /Anne
  • Henrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-05-27

Hagnestahill
    Utmärk mäklare som verkligen visar engagemang och glädje med att få förmedla affären. Läs mer
    2020-05-28 Anne D svarar Henrik L
    Tack för de värmande orden! Det stämmer bra att det var en glädje att få hjälpa er :-) /Anne
  • Sofia K sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-05-27

Hagnestahill
    Vi har sålt vår bostad genom Svensk fast med Anne som mäklare. Vi är supernöjda i hela processen, från start till mål. Anne är en erfaren mäklare som har varit super i sitt bemötande. Vi har under hela försäljningen haft en bra dialog och diskuterat mycket som vi som säljare har uppskattat mycket. Anne har verkligen uppnått de förväntningar vi hade.

Vi är helt enkelt supernöjda och är tacksamma för Annes hjälp. Andra gången hon hjälper oss med försäljning, så kan varmt rekommendera Anne som mäklare. Läs mer
    2020-05-27 Anne D svarar Sofia K
    Blir såå glad att få detta fina omdöme, stort stort tack för att jag åter fick förtroendet att hjälpa er! /Anne
  • Sara-maria H sålde sitt hus med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-05-25

Närsjö
    Jag har sålt en sommarstuga. Anne har gjort ett jättefint jobb med en inbjudande text och bilder i annonsen varit tillgänglig och har alltid ett trevligt bemötande! Jag kanvarmt rekommendera Anne! Läs mer
    2020-05-25 Anne D svarar Sara-maria H
    Tack för det fina omdömet Sara, det värmer att höra! /Anne
  • Bengt B sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-05-04

Norr
    Sålt lägenhet.
    Mäklaren är väldigt lätt att samarbeta med och dessutom väldigt seriös.
    Jag har sedan tidigare väldigt bra intryck av mäklaren och det har blivit ytterligare förstärkt av denna affär.

En mäklare som jag absolut vill rekommendera. Läs mer
    2020-05-05 Anne D svarar Bengt B
    Stort tack!! Känner mig väldigt hedrad över det fina omdömet och förtroendet! /Anne

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Robert Almgren