Anne Danielsson
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-12 - 2019-11

Läs vad 48 Läs vad Anne Danielsson

• Ulla-lena A sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-12-09

Stenby
    Sålt en lgh som jag ej trodde skulle vara så lättsåld. Den blev såld inom 10 dagar och jag är mycket nöjd.
    Anne gjorde en fantastisk beskrivning av lgh och område, ingående och nya idéer till blivande köpare.
    Och till det jättebra foton både ute och inne.

Jag har talat om för Anne hur nöjd jag var med hennes beskrivning av objektet och likaså är jag mycket nöjd med direkt återkoppling vid frågor. Läs mer
    2019-12-10 Anne D svarar Ulla-lena A
    Jag är så glad att du är nöjd med mitt jobb! Stort tack för förtroendet!
  • Kristina B
    Kristina B köpte sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-12-07

Stenby
    Jag har köpt en bostadsrätt. Fick ett bra bemötande från Anne Danielsson. Kan varmt rekommendera henne! När jag säljer i framtiden så är det klart jag vänder mig till Anne :). Läs mer
    2019-12-09 Anne D svarar Kristina B
    jag är jätteglad att du är nöjd med din affär, stort tack för de värmande orden! Det kommer bli kanon för dig i nya lägenheten!
    Anne
  • Åsa S köpte sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-11-29

Måsta
    Bra service och bemötande...……. Läs mer
    2019-11-29 Anne D svarar Åsa S
    Härligt att du känner så, tack Åsa!
  • Peter A köpte sin stuga med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-11-27

Borsökna
    Köpt en enkel sommarstuga, hon har lämnat all information som behövts.
    Trevlig och öppen person. Läs mer
    2019-11-28 Anne D svarar Peter A
    Tack för omdömet Peter, det kommer bli toppen med din fina stuga! /Anne
  • Mona A sålde sin stuga med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-11-27

Borsökna
    Sålde en sommarstuga. Hade inte så stora förväntningar men Anne är en otroligt trevlig och inspirerande person som gör ett väldigt bra jobb😊 Läs mer
    2019-11-28 Anne D svarar Mona A
    Vilka fina ord, tusen tack! Det blev ju väldigt lyckat till slut ! /Anne
  • Björn S
    Björn S köpte sitt hus med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-10-31

Ärla
    Lidalund, Ärla.
    Usel visning. Mäklarna hade dålig koll både på vad servituten innebar och vad som måste göras på huset. Mottagande var än mer uselt då det inte var någon som tog emot dem som kom dit utan man fick söka upp personen själv för att få en beskrivning av objektet, om det eventuellt fanns kvar, vilket det självklart inte gjorde.

Vid budgivningen hörde Anne Danielsson av sig via sms och sa att budgivningen var klar och att jag vunnit budgivningen därefter kom det in nya bud. Och ringde hon och sa att nu är inte budgivningen klar längre
    Förklaringen då var att man inte stängde budgivningen innan man skickade sms och sa att den var klar!
    Men när jag för andra gången vunnit budgivningen så kunde man helt plötsligt stänga budgivningen.
    Förväntningarna man hade var en schysst budgivning, bra koll på objektet och en trevlig mottagning men det blev helt tvärtom.
    Absolut det sämsta betyg man kan ge och lite till. Anne Danielsson är en skojare till mäklare. Jag hoppas verkligen att denna text hamnar i hennes objektsbeskrivning då det endast står superlativ om henne i den. Då kanske folk slipper bli irriterade och känna sig lurade! Detta är naturligtvis knappast troligt men förhoppningen kan väl vara att hennes chef nås av denna information . Jag kommer aldrig använda mig av Svensk fastighetsförmedling i Eskilstuna och jag kommer sprida min upplevelse för den som tänker köpa objekt av dem! Läs mer
    2019-11-05 Anne D svarar Björn S
    Tack för din Reco. Jag är uppriktigt ledsen över att jag inte levt upp till dina förväntningar i samband med din bostadsaffär. Detta fritidshus hade ett enormt stort intresse, ca 50 sällskap på visningen, vilket gjorde det svårt för oss mäklare på plats att söka upp alla intresserade. Jag mötte därför upp vid entrén för att se till att alla som kom fick en objektsbeskrivning samt svar på de frågor som uppkom. Mina 2 kollegor var visningsvärdar på fastigheten, allt för att det skulle vara så smidigt som möjligt för alla gäster.

Även kring budgivningen var det många spekulanter att hantera och det kom även in bud i ett sent skede som du beskriver. I vårt samtal vi hade då förklarade jag att vi som mäklare är skyldiga att framföra alla bud till säljaren, även de som kommer in sent. Det är sedan säljaren som väljer vem de vill sälja fastigheten till och affären är inte klar förrän kontraktet är skrivet. Jag förstår till fullo att en sådan här händelse grusar din upplevelse av bostadsaffären och jag beklagar detta. Jag ska tänka på att bli ännu tydligare i min kommunikation framöver samt försäkra mig om att min kund förstått omständigheterna kring budgivningsförfarandet.
    /Anne
  • Kerstin F köpte en tomt med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-10-31

Albro
    Köpt bostad.
    Bra bemötande och jättebra service.
    Kan rekommendera denna mäklare Läs mer
    2019-11-04 Anne D svarar Kerstin F
    Tack för de fina orden, hoppas verkligen att ni kommer att trivas på ert fina ställe!
  • Ann-Cathrine P sålde sitt hus med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-10-18

Ribbingelund
    Sålde ett fritidshus. Anne Danielsson var mycket engagerad och var alltid tillgänglig. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-10-18 Anne D svarar Ann-Cathrine P
    Tack för det fina omdömet! En riktigt roligt och lyckad försäljning, är så glad att jag fick förtroende att hjälpa er!
  • Moa L sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-10-17

Söder
    Vi sålde en bostadsrätt och fattade tycke för Anne från vårt första möte. Hon ingav ett lugnt och varmt intryck som bestod genom hela försäljningen. Bra kommunikation! Läs mer
    2019-10-18 Anne D svarar Moa L
    Vilka fina ord om mig! Är jätteglad att ni känner er nöjda med vårt samarbete!
  • Annika B sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-10-15

Gamla Staden
    Har sålt en bostadsrätt genom Svensk Fastighetsförmedlings mäklare Anne Danielsson. Vad jag uppskattade mest var den snabba återkopplingen från Anne när jag började söka mäklare för uppdraget. Sen flöt processen på bra och bostaden såldes ca 3 månader senare. Det kan tyckas långt men det var många bostadsrätter till salu just denna period så det kan inte Anne lastas för. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Robert Almgren