Daniella Ahlström

Daniella Ahlström

Daniella Ahlström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Daniella Ahlström har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Daniella Ahlström har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 86 omdömen med ett betyg på 4.9. Daniella Ahlström har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

86 omdömen om Daniella Ahlström

Christian L
Sålde sitt hus med hjälp av Daniella Ahlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Rosendal

Daniella upplevs som en engagerad och målmedveten mäklare och höll mig uppdaterad under hela säljprocessen. Hon är lätt att nå och återkopplar snabbt på ev. frågor. En bra mäklare med koll på läget helt enkelt !

Svar från Daniella Ahlström

Tack så jättemycket Christian för ditt omdöme och för att jag fick hjälpa till med försäljningen! Du har gett mig goda förutsättningar för att kunna göra en bra försäljning så superroligt att vi hittade rätt köpare. Lycka till med allt framöver!

Evy Elsa Karolina C
Tröinge Ängar

mycket bra ledning med olika frågor.och vänlighet.

Svar från Daniella Ahlström

Tack så jättemycket Evy, vad roligt att du är nöjd och att du tog dig tiden att ge mig ett omdöme! Hoppas allt går bra med inflyttningen i lägenheten, vi ses snart för att göra klart det sista med huset!

Lars-Ove E
Tröingeberg

Mycket vänlig och tillmötesgående , proffsig och kunnig på sitt område. Lätt att få kontakt , kemin stämde mycket bra , viktigt ! En go tjej helt enkelt ! Mycket nöjda !

Svar från Daniella Ahlström

Tack snälla! Vad roligt att ni är fortsatt nöjda, vi har jobbat som ett bra team tillsammans allihopa! Att få hjälpa er både köpa och sälja har varit jätteroligt men nu hoppas jag ni kan få koppla av och fortsatt trivas i er fina lägenhet!

William S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniella Ahlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Arvidstorp

Proffsigt och bra bemötande. Snabb på att svara och återkomma med ytterligare efterfrågad information. Hade inga förväntningar. Vissa mäklare är väldigt intensiva i sin säljteknik. Daniella var lugn och sansad, kändes väldigt betryggande och hon var mycket pedagogisk under hela processen.

Svar från Daniella Ahlström

Tack så jättemycket William för ditt omdöme! Roligt att få hjälpa er med ert första bostadsköp. Jag tror och hoppas att ni kommer trivas jättebra i lägenheten!

Hanna B
Köpte sitt hus med hjälp av Daniella Ahlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Tröingeberg

Utifrån min upplevelse som köpare är Daniella en mycket trygg och kunnig mäklare som tar sig den där lilla extra tiden för frågor och extra visningar. Det är stora beslut som ska tas och jag kände mig lugn hela vägen med Daniella. Rekommenderar henne starkt!

Svar från Daniella Ahlström

Vad roligt att höra Hanna! Jätteroligt att få hjälpa er hitta ert framtida boende där jag tror ni kommer trivas superbra! Tack för ditt fina omdöme, roligt att ni är nöjda. Stort grattis igen och lycka till!

Yvonne A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniella Ahlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Västra Gärdet

Daniella är mycket trevlig,lugn och tillmötesgående , kändes jättebra redan vid första kontakten. Hon är proffsig och kunnig i sitt jobb som mäklare , bra på att organisera, Och ge snabba återkopplingar. Kan varmt rekommendera Daniella . Försäljning av lägenhet på Västra Gärdet. Yvonne Axelsson .

Svar från Daniella Ahlström

Tack så jättemycket Yvonne, både för ditt fina omdöme här men också sen tidigare. Vad roligt att ni är nöjda. Fint att få hjälpa er med denna försäljningen, hoppas det blir en lugnare period för er framöver nu.

Monica S
Rosendal

Trevlig och serviceinriktad, snabb på att svara och återkoppla, noggrann och professionella och får en att känna sig trygg

Svar från Daniella Ahlström

Tack så jättemycket Monica, vad roligt att du är nöjd! Roligt att få hjälpa er hitta ert framtida fritidsboende, där tror jag verkligen ni kommer att trivas!

Henric S
Rosendal

Väldigt trevlig. Hög social kompetens. Känner sig bekräftad och viktig.

Svar från Daniella Ahlström

Tack så mycket Henric! Stort grattis igen och lycka till!

Caroline H
Västra Gärdet

Upplever Daniella mycket trevlig som person och mäklare. Hon uppfyllde mina förväntningar på vad jag hoppats på hos en mäklare. Ordning och reda. Snabb återkoppling vid frågor, tydlig. Rekommenderar henne varmt.

Svar från Daniella Ahlström

Tack så jättemycket Caroline för ditt fina omdöme och rekommendation, vad roligt att du är nöjd! Lycka till med allt och jag hoppas ni kommer trivas superbra i lägenheten!

Jesper S
Tröinge Ängar

Toppen mäklare på alla sätt, ger ett gott och pålitligt intryck.

Svar från Daniella Ahlström

Vad roligt att höra Jesper! Jättekul att få hjälpa er hitta ert framtida hus med familjen. Hoppas verkligen ni kommer att trivas!