Emil Schütt

Emil Schütt

Emil Schütt är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Emil Schütt har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Emil Schütt har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 5.0. Emil Schütt har haft 2 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Hej,
Välkommen till mig och Svensk Fastighetsförmedling i Falkenberg!
Jag erbjuder dig en komplett mäklartjänst som är helt skräddarsydd efter er boendesituation.
Med högsta fokus på långsiktiga kundrelationer och tillgänglighet kommer jag att ge dig en upplevelse utöver det vanliga.
Jag får min drivkraft genom nya utmaningar och rekommendationer.
Varmt välkommen att läsa nedan hur mina kunder upplevt sin resa med mig som Fastighetsmäklare.

39 omdömen om Emil Schütt

Lars-Erik H
Sålde sitt hus med hjälp av Emil Schütt en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Falkenberg

Emil fick till en snabb försäljning av min fastighet, som jag önskade. Vi hade kontakt via SMS och korta telefonsamtal, han förstog snappt att det var så jag ville "jobba".

Svar från Emil Schütt

Tack för samarbetet och att du delade din erfarenhet med försäljningen av din fastighet med mig och lycka till i Göteborg med den nya lägenheten & arbetet!

Ebba B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Schütt en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Falkenberg

Mycket bra hjälpte till med allt och lite till! Rekommenderar

Svar från Emil Schütt

Det är toppen att höra att du är nöjd. Tack för din rekommendation!

Florije B
Köpte sitt hus med hjälp av Emil Gustavsson Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Mycket korrekt Och överenskommelse

Svar från Emil Gustavsson Sköld

Tusentack Florije och tack för ett bra samarbete!

Fredrik K
Sålde sitt hus med hjälp av Emil Gustavsson Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Skrea

Fick direkt förtroende för Emil. Hans bemötande var mycket positivt och trevligt. Kan verkligen rekommendera honom! Trots sämre tider så fanns det aldrig någon tvekan. Emil jobbade verkligen hårt och var fantastisk trevlig och glad. Stort tack! Mvh Rose-Marie och Fredrik

Svar från Emil Gustavsson Sköld

Tack för att ni tog er tiden att ge mig en sån fin rekommendation, det betyder mycket för mig. Jag är glad över att jag kunde hjälpa er trots de sämre tiderna och att ni uppskattade mitt hårda arbete och min positiva inställning! Tack för ett riktigt gott samarbete Fredrik och Rose-Marie.

Sanna A
Skrea

Vi blev väldigt bra bemötta av Emil. Han har funnits tillgänglig under hela processen och har vart väldigt lätt att få tag i. Vi är otroligt tacksamma över hjälpen vi har fått med att äntligen få köpa oss ett hus!

Svar från Emil Gustavsson Sköld

Så roligt att ni är nöjda med affären Sanna & Eddie! Väldigt spännande tillskott för samhället i Skrea! Tack för de fina orden. Jag önskar er all lycka i ert nya hus!

Felix B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Gustavsson Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Falkenberg

Väldigt nöjd med Emil som mäklare. Trevlig och proffsig, han löste allt och lite till.

Svar från Emil Gustavsson Sköld

Tack för ditt omdöme Felix! Så härligt att vi fick till det efter många turer fram och tillbaka.

Per-ola E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Gustavsson Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Falkenberg

Med ett lugnt och samlat tillvägagångssätt la Emil upp köpet så att hela affären blev enkelt och genomtänkt genomförd.

Svar från Emil Gustavsson Sköld

Tack för din Reco Poa och tack för att du valt att både sälja och köpa via oss på Svensk Fastighetsförmedling! Skönt att du känner dig nöjd med affären, det är verkligen en toppenfin lägenhet som du köpt. Lycka till med resan till Skåne och motorcykel köpet!

Fredrik S
Sålde sin stuga med hjälp av Emil Gustavsson Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Olofsbo

En kanonkille mycket kunnig och snabb, trevligt bemötande och snabba svar

Svar från Emil Gustavsson Sköld

Tusentack för ditt omdöme Fredrik!

Stefan P
Västra Gärdet

Mycket pålitlig, lätt att nå för bokning och information. Rekommenderas

Svar från Emil Gustavsson Sköld

Härligt Stefan! Tusen tack för din rekommendation. Det är stort att köpa sin första bostad! Jag är helt säker på att ni kommer att trivas bra i området och med planerna ni har framöver för lägenheten. Stort lycka till!

Jens J
Sålde en tomt med hjälp av Emil Gustavsson Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Olofsbo

Motsvarade med råge våra förväntningar. Pålitlig och proffsig.

Svar från Emil Gustavsson Sköld

Tack Jens! Vi har verkligen kommit bra överens och haft ett bra samarbete, hela vägen! Det har varit väldigt trevligt och stabilt med den här affären!