17 rekommendationer

en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Eriksbergstorget 9
417 64 Göteborg — Visa karta

Vad tror Rickard att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 17 kunder tycker om Rickard Stig

• Rodrigo M
    He has a grate knowledge and was able to give me information for I take the right decisions.
  • Martin N
    Professionell och skötte försäljningen på ett utmärkt sätt och levererade ett riktigt bra resultat.
    Väldigt nöjd med att jag valde Rickard som mäklare kan verkligen rekommendera han!
    2017-11-02 Rickard S svarar Martin N
    Hej Martin och stort tack!
    Det har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen och stort lycka till med din nya lägenhet.
    Hör av dig om du behöver fortsatt hjälp med något framöver!

Hälsningar,
  • Emilia L
    Mäklaren Rickard Stig var professionell och väldigt duktig mäklare. Är väldigt nöjda med hur lätt kontraktsskrivningen gick, man vågar ställa frågor.
    Jag är super nöjd med bemötandet.
    2017-11-02 Rickard S svarar Emilia L
    Kul, och vad bra att ni är nöjda!
    Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet :)

• Mårten R
    Jag tycker Rickard är bra och ger ett gediget intryck. Han skötte hela försäljningsprocessen vilket är skälet till att jag kontaktade han till att börja med.
    2017-10-19 Rickard S svarar Mårten R
    Härligt att höra Mårten!
    Det har varit en ära att hjälpa dig med försäljningen också.
    Vi hörs!
  • Bekim T
    Är jätte nöjd med Rickard Stig. Fick allt hjälp jag bähövde
    2017-10-16 Rickard S svarar Bekim T
    Kul Bekim!
    Hoppas verkligen ni trivs i er nya lägenhet!
  • John C
    Rickard är professionell, kunnig och tillgänglig.
    2017-10-12 Rickard S svarar John C
    Tack John!
    Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet.
  • Thomas R
    Bara gott att säga trots sin unga ålder och inte så många år i rollen.
    2017-10-12 Rickard S svarar Thomas R
    Gott att höra Thomas!
    Vi hörs
    H, Rickard
  • Eva L
    Okomplicerad, kompetent,flexibel
    2017-10-12 Rickard S svarar Eva L
    Kul att du tycker affären gått bra!
  • Linda H
    Rickard har gjort ett bra jobb! Han gjorde ett erfaret första intryck och har sedan svarat på alla möjliga olika frågor som dykt upp på vägen. Hade gärna gjort upp en lite mer detaljerad plan på när vi skulle göra vad från början, men han har varit flexibel och lyssnat på mina önskemål.
    Vi har haft mycket kontakt via sms och i vissa fall hade jag nog föredragit ett samtal, främst med tanke på att det var en kommande försäljning och det kan därför bli långt mellan tillfällena man pratar med varandra. Lite mer frekventa uppdateringar om hur intresset såg ut hade också varit värdefullt.
    Det känns som att vi kunnat bolla idéer och tankar och jag har kunnat vara rak med mina önskemål vilket uppskattas.
    Ett minus: När jag kom hem i måndags stod ett sällskap utanför porten och väntade på visningen, vilken var inställd. De hade inte fått information om detta vilket jag tyckte var tråkigt att höra.
    Sammanfattningsvis har det varit roligt att jobba med Rickard och jag är nöjd med resultatet. Förväntar mig dock fortsatt kontakt inför tillträde samt deklaration.
    2017-10-11 Rickard S svarar Linda H
    Hej Linda!
    Vad kul att du är nöjd med upplägg och slutresultatet!
    Ja det var synd att de som kom till visningen hade missat våra meddelanden om inställd visning och att bostaden var borttagen från Hemnet!
    Stort lycka till framöver och givetvis hjälper jag dig med deklarationen när det är dags.
  • Urban W
    Tydlig och pedagogisk. Vi blev väl bemötta.
    2017-10-11 Rickard S svarar Urban W
    Härligt att höra!
  • Anette H
    Allt har fungerat bra tycker jag. Känner mej väldigt nöjd med mäklaren.

Mvh anette
    2017-10-11 Rickard S svarar Anette H
    Tack och vad kul att du är nöjd!
    Vi ses på tillträdet
    /Rickard Stig
  • Helene S
    Rickard har varit så trevlig och charmerande. Jag kan absolut inte tänka mig en bättre mäklare helt enkelt!
    2017-10-09 Rickard S svarar Helene S
    Tack så hemskt mycket Helene! :-)
    Det har varit en ära att få hjälpa dig genom försäljningen också!
    Lycka till med ditt nya boende!
  • Christer W
    För oss som köpare märkets det redan från start att Rickard är engagerad, seriös och pålitlig. Något som sedan bara växt med de fortsatta kontakterna vi haft haft. En mäklare skall helst lyckas med konststycket att både företräda säljaren för dennes affär samtidigt som mäklaren också skall få köparen att känna tillit och förtroende, det klarar Rickard med all heder.
    Alla kontakter med Rickard, både före, under och efter affären har varit till vår högsta belåtenhet, och vi har bara positiva rekommendationer att lämna. Blir det aktuellt i framtiden att kanske göra en försäljning, då kommer vi utan tvekan att ta en kontakt med Rickard för diskussion.
    Stort tack Rickard!
    2017-10-09 Rickard S svarar Christer W
    Fantastiskt fina ord Christer! Roligt att ni varit nöjda genom hela processen.
    Hoppas vi hörs framöver!
    Allt gott,
    Rickard S gillar detta
  • Dzemo H
    En mäklare som strävade efter mitt mål och som uppfyllde den! Riktigt bra mäklare, som håller en uppdaterad hela tiden. Trevlig och snäll som verkligen engagera sig för att uppfylla kundens förväntan. Starkt rekommenderad mäklare, som jag tänker vara kund hos för framtida bostadsaffärer!
    2017-08-25 Rickard S svarar Dzemo H
    Tack så mycket Dzemo, kul att höra!
    Givetvis hjälper jag dig i framtida bostadsaffärer också.
    Vi hörs
    /Rickard Stig
  • Niklas T
    Så otroligt glad att jag lyckades få Rickard Stig som mäklare när jag sålde min lägenhet.

Stort engagemang och mycket bra kunskap inom alla områden. Kände mig trygg hela vägen.

Rekommenderar Rickard alla dagar i veckan!
    2017-08-22 Rickard S svarar Niklas T
    Roligt att höra Niklas!
    Tack för förtroendet och ditt omdöme :)
  • Dastan S
    Engagerad, kunnig och grym kundfokus! Behövde inte många minuter på mig för att bestämma mig för att välja Rickard då han ingav förtroende direkt. Har även sedan tidigare både köpt och sålt via Svenskfast och kan med gott samvete rekomendera de till vänner och bekanta.
    2017-08-22 Rickard S svarar Dastan S
    Stort tack för förtroendet!
    Kul att du är nöjd och vill rekommendera oss framöver!
  • Per-Arne A
    Vi köpte en bostadsrätt där Rickard var ansvarig mäklare och det vi uppskattade med honom var att vi fick snabba svar på mail och telefon samt bra service och trevligt bemötande på visning och vid kontraktsskrivning. Vi skulle utan tvekan rekommendera Rickard till våra vänner.
    2017-08-21 Rickard S svarar Per-Arne A
    Hej!
    Tack så mycket, vad kul att ni är nöjda!
Alexandra Jacobsson
Fabian Billing