Rickard Stig
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 50 kunder tycker om Rickard Stig

• Abir S
    Sålde vår 3.a i göteborg. Rickard var väldigt trevlig och återkopplade fort vilket var viktigt för oss.
    Affären gick som vi ville så alla var nöjda.
    Jag rekommenderar att ni anlitat rickard. Läs mer
  • Mikaela D
    Jag fick möjlighet att köpa en lgh på Svanehöjdsgatan på förhands erbjudande via sms INNAN den kom ut på öppna marknaden.
    Mäklaren skötte allting på ett proffsigt sätt med tydlig information och snabbt och smidigt.

Jag är supernöjd med hela affären. Läs mer
  • Rickard Stig hjälpte oss nyligen med försäljningen av vår lägenhet i Sannegårdshamnen.
    Från vårt första möte har det känts tryggt och proffesionellt. Rickard lotsade oss igenom hela processen med stor kunnighet och ett fantastisk bemötande. Och alltid redo att svara på alla våra frågor. För oss var Rickard ett enormt stöd och vi kan verkligen varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-10-08 Rickard S svarar Pia K
    Stort tack Pia!
    Värmande ord och det har för mig varit en ära att få hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet!
    Lycka till med ert nya hus!
  • Har sålt vår bostadsrätt på 107m3 som ligger i Sannegårdshamnen.
    Rickard Stig som skötte försäljningen gjorde det på ett mycket professionellt sätt, men ändå med en mycket omtänksam och personlig touch.
    Ingav oss ett stort förtroende och är lyhörd för alla typer av frågor. En trevlig och kunnig mäklare som jag verkligen kan rekommendera . Läs mer
    2018-10-08 Rickard S svarar Jörn H
    Härligt att höra Jörn!
    Kul att ni är nöjda, det har varit kul att få hjälpa och vägleda er genom hela processen - dessutom alltid roligt när slutresultatet blev såpass bra!
  • Enkelt och smidigt, seriös mäklare Läs mer
    2018-09-06 Rickard S svarar Daniel H
    Kul att ni är nöjda Daniel, det är alltid roligt att nå bra resultat!
    Vi hörs

• Köpt bostad. Fantastiskt professionellt bemötande. Bara så bra. Läs mer
    2018-09-06 Rickard S svarar Anna Christina N
    Stort grattis till en superfin lägenhet!
    Vi hörs

Hälsningar,
    Rickard
  • Sålt en mindre bostadsrätt. Snabb och effektiv försäljning. Bra förarbete av mäklaren med många goda råd. Mäklaren var saklig, korrekt och effektiv. Han var engagerad i min affär. Han gjorde ett kunnigt intryck. Han levde upp till mina förväntningar och jag är mycket nöjd så här långt. Läs mer
    2018-09-06 Rickard S svarar Einar B
    Tack för förtroendet Einar!
    Det var kul att få hjälpa Er med försäljningen där vi även nådde ett bra resultat, kul!
    Vi hörs framöver.
    /Rickard
  • Köpte en bostadsrätt. Mäklaren Rickard Stig var trevlig, proffsig, tillmötesgående och tillgänglig.
    Det var en smidig process för ngn som inte köpt sin bostad innan, då han pedagogiskt gick igenom allt i processen.
    Mycket nöjd med Svensk Fast och mäklare Rickard Stig! Läs mer
    2018-07-12 Rickard S svarar Karin A
    Hej Karin,
    Härligt att ni är nöjda och snart är det dags för er att flytta in i er nya fina lägenhet!
    Ha en härlig sommar så ses vi på tillträdesdagen!
    /Rickard
  • I bought an apartment from Rickard, he's been very responsive for questions and requests for documents etc. all in all, it was a very good experience. Läs mer
    2018-07-12 Rickard S svarar Linhang N
    Hi,
    Thank you and good luck with your new apartment in Sannegårdshamnen! :-)
  • En lägenhet på Hisingen.
    Mycket bra bemött.
    Förväntningar var att få mer än utgångspriset men det blev det inte. Det blev mindre än utgångspriset.
    Mycket bra bemött väldigt trevlig men med säljet blev ja besviken. Läs mer
    2018-07-12 Rickard S svarar Max J
    Hej Max,
    Det har varit kul att få hjälpa Er med försäljningen!
    I marknaden som råder just nu handlar det inte alltid om att jämföra vad grannarna fått föregående år utan man får granska marknaden och se hur förutsättningarna ser ut den dagen man ska sälja.
    Vi lyckades få sålt och även för ett marknadsmässigt pris vilket är riktigt bra när det samtidigt ligger ute liknande lägenheter i samma område som inte blir sålda! :-)

Ha en go sommar så hörs vi!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Alexandra Jacobsson