4 rekommendationer

Rickard Stig
en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Eriksbergstorget 9
417 64 Göteborg — Visa karta

Vad tror Rickard att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 4 kunder tycker om Rickard Stig

• Dzemo H
    En mäklare som strävade efter mitt mål och som uppfyllde den! Riktigt bra mäklare, som håller en uppdaterad hela tiden. Trevlig och snäll som verkligen engagera sig för att uppfylla kundens förväntan. Starkt rekommenderad mäklare, som jag tänker vara kund hos för framtida bostadsaffärer!
    2017-08-25 Rickard S svarar Dzemo H
    Tack så mycket Dzemo, kul att höra!
    Givetvis hjälper jag dig i framtida bostadsaffärer också.
    Vi hörs
    /Rickard Stig
  • Niklas T
    Så otroligt glad att jag lyckades få Rickard Stig som mäklare när jag sålde min lägenhet.

Stort engagemang och mycket bra kunskap inom alla områden. Kände mig trygg hela vägen.

Rekommenderar Rickard alla dagar i veckan!
    2017-08-22 Rickard S svarar Niklas T
    Roligt att höra Niklas!
    Tack för förtroendet och ditt omdöme :)
  • Dastan S
    Engagerad, kunnig och grym kundfokus! Behövde inte många minuter på mig för att bestämma mig för att välja Rickard då han ingav förtroende direkt. Har även sedan tidigare både köpt och sålt via Svenskfast och kan med gott samvete rekomendera de till vänner och bekanta.
    2017-08-22 Rickard S svarar Dastan S
    Stort tack för förtroendet!
    Kul att du är nöjd och vill rekommendera oss framöver!
  • Per-Arne A
    Vi köpte en bostadsrätt där Rickard var ansvarig mäklare och det vi uppskattade med honom var att vi fick snabba svar på mail och telefon samt bra service och trevligt bemötande på visning och vid kontraktsskrivning. Vi skulle utan tvekan rekommendera Rickard till våra vänner.
    2017-08-21 Rickard S svarar Per-Arne A
    Hej!
    Tack så mycket, vad kul att ni är nöjda!
Alexandra Jacobsson
Rickard Stig