Rickard Stig
Registrerad mäklare sedan 2017-06-22
Aktiv på Reco.se sedan 2017-08-09
2019-08 - 2020-07

Läs vad 86 Läs vad Rickard Stig

• Shadi M sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2020-06-20

Eriksberg
    Så nöjd med min mäklare, lyckades sälja min lägenhet till ett bra pris under svåra tider. Läs mer
  • Faezeh P sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2020-06-15

4:a
    Hildedal
    Duktig mäklare som ger 100% och jobbar helhjärtad. Skulle anlita igen. Läs mer
  • Adrienne M köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2020-06-08

4:a
    Eriksberg
    Bought an appartment in Eriksberg, Göteborg.

Rickard Stig always answered promptly to all questions I had and tried to help to the best of his ability.

Would highly recommend him to any seller/buyer of an appartment in Eriksberg/Göteborg Läs mer
  • Amit J köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2020-05-26

5:a
    Centrala Hisingen
    it was good experience dealing with Rickard while buying my house. Läs mer
  • Andreas B köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2020-05-24

3:a
    Tolered
    Trevlig och tydlig. Köpte lägenhet där Rickard var mäklare. Läs mer
  • Johanna A köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2020-03-28

3:a
    Eriksberg
    Köp av lägenhet. Väldigt trevlig mäklare, men inte riktigt så påläst på relevant information som vi hade önskat samt att det dök upp ny information vid avtalsskrivningen. Bortsett från det kan vi rekommendera Rickard. Läs mer
  • Jotiar F sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2020-03-04

1.5:a
    Eriksberg
    Jag sålde min lägenhet med Rickard som mäklare och det gick utmärkt trots att jag befann mig på en annan ort under hela förloppet! Jag rekommenderar er starkt välja Rickard som mäklare om ni är i behov av att sälja er lägenhet. Alltid tillgänglig och snabb i återkoppling! Läs mer
  • Margareta P
    Margareta P köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2019-12-03

Lindholmen
    Köpt bostadsrätt lgh - mäklaren blev engagerat från första samtal på ett professionellt sätt .
    Mycket hjälpsam och mycket tillmötesgående under hela processen av förmedlat objekt tills kontrakten blev påskrivet !!!!!
    Kvarstår nu den sista biten av att överlämna nycklar av säljarna osv - vi hoppas på bra avslutat affären med bara positivt utmärkt känsla ....
    Med vänlig hälsning Margareta och Leszek Läs mer
  • Leszek P köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2019-12-02

Lindholmen
    Vi köpte en bostadsrätt. Väldigt professionell och kunnig fastighets mäklare med känslan för både kund och leverantör
    Lätt att jobba med och inriktning mot gemensamma mål Läs mer
  • Joel K köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2019-11-27

2:a
    Kyrkbyn
    Jag köpte en bostad utav Richard och är jätte nöjd hur han skött affären. Richard ger ett lugnt och professionellt intryck och har koll på processen. Detta gör att man känner sig trygg. Ordning och redan. Han är också lätt att ta kontakt med om man har frågor. Kan varmt rekommendera Richard ! // Joel Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Alexandra Jacobsson