Rickard Stig
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 81 Läs vad Rickard Stig

• Johanna A köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2020-03-28

Eriksberg
    Köp av lägenhet. Väldigt trevlig mäklare, men inte riktigt så påläst på relevant information som vi hade önskat samt att det dök upp ny information vid avtalsskrivningen. Bortsett från det kan vi rekommendera Rickard. Läs mer
  • Jotiar F sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2020-03-04

Eriksberg
    Jag sålde min lägenhet med Rickard som mäklare och det gick utmärkt trots att jag befann mig på en annan ort under hela förloppet! Jag rekommenderar er starkt välja Rickard som mäklare om ni är i behov av att sälja er lägenhet. Alltid tillgänglig och snabb i återkoppling! Läs mer
  • Margareta P
    Margareta P köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2019-12-03

Lindholmen
    Köpt bostadsrätt lgh - mäklaren blev engagerat från första samtal på ett professionellt sätt .
    Mycket hjälpsam och mycket tillmötesgående under hela processen av förmedlat objekt tills kontrakten blev påskrivet !!!!!
    Kvarstår nu den sista biten av att överlämna nycklar av säljarna osv - vi hoppas på bra avslutat affären med bara positivt utmärkt känsla ....
    Med vänlig hälsning Margareta och Leszek Läs mer
  • Leszek P köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2019-12-02

Lindholmen
    Vi köpte en bostadsrätt. Väldigt professionell och kunnig fastighets mäklare med känslan för både kund och leverantör
    Lätt att jobba med och inriktning mot gemensamma mål Läs mer
  • Joel K köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2019-11-27

Kyrkbyn
    Jag köpte en bostad utav Richard och är jätte nöjd hur han skött affären. Richard ger ett lugnt och professionellt intryck och har koll på processen. Detta gör att man känner sig trygg. Ordning och redan. Han är också lätt att ta kontakt med om man har frågor. Kan varmt rekommendera Richard ! // Joel Läs mer
  • Sara W sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2019-11-07

Biskopsgården
    Jättenöjd med hjälpen att sälja min tvåa. Lätt att få tag i. Tack så mycket för trevligt bemötande. Läs mer
  • Isak O sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2019-11-04

Sannegårdshamnen
    Sålt lägenhet. Bra engagemang och hjälpsam med förhandsvisningar etc. Bedöms vara kompetent och har mycket bra lokalkännedom kring Sannegårdshamnen. Läs mer
  • Mona H sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2019-10-27

Lindholmen
    Korrekt bemötande och tydlighet i vilka förväntningar som är rimliga att ställa. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Ce L köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2019-10-24

Eriksberg
    Köpte bostaden efter en överenskommelse av ett förhandsbud och tack vare mäklare kunde arrangera en tidigare visning fös oss som inte kunde delta den original tiden kunde vi i god tid hitta denna bostad och dessutom att kunna genomföra köpte så smidigt. Läs mer
  • David C köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2019-10-15

Göteborg
    Jag har köpt en lägenhet av Rickard. Jag blev bra bemött och är mycket nöjd över mitt samarbete med Svenska fastighetsförmedling i Eriksberg. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Alexandra Jacobsson