Emma Halvarsson

Emma Halvarsson

Emma Halvarsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Emma Halvarsson har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Emma Halvarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-12 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 5.0. Emma Halvarsson har haft 5 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

8 omdömen om Emma Halvarsson

Dennis A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Halvarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Ruddalen

en mycket trevlig och lugn mäklare som återkom med löpande info.vi kan varmt rekommendera emma halvarsson som mäklare.

Emelie V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Halvarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Järnbrott

Kan varmt rekommendera Emma. Trevlig, tillmötesgående och hjälpte oss tryggt igenom vårt bostadsköp.

Axel J
Järnbrott

Ledde oss tryggt genom affären och fanns alltid tillgänglig. Rekommenderas.

Karin W
Järnbrott

Emma är: Ärlig Inlyssnande Tydlig Hjälpsam Håller uppdaterande kontakt Ödmjuk personlighet Ostressad

Lan L
Högsbo

Emma har visat ett stort engagemang och ansvar för det uppdrag hon fått. Genom att alltid vara tillgänglig har all kommunikation med henne gått smidigt till. Hon är noggrann, tydlig, kunnig, men också trevlig i sitt bemötande. Vi uppskattar Emmas arbete högt och ger 5 stjärnor för hennes arbete.

Thien T
Högsbo

Väldigt duktig, kunnig och grym talare. Rolig också!

Ketti V
Ruddalen

Mycket hjälpsam och bra mäklare. Rekommenderars starkt!

Rune J
Ruddalen

Vi väldigt nöjda med allt. Bra information om allt samt tillgänglig när som helst för alla frågor mm mm vi rekommenderar henne verkligen om någon vi känner ska sälja 🙂