Niklas Cannon

Niklas Cannon

Niklas Cannon är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Niklas Cannon har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Niklas Cannon har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-02 och har fått 110 omdömen med ett betyg på 4.9. Niklas Cannon har haft 7 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-03

110 omdömen om Niklas Cannon

Sedan starten hos Reco 2024
Frida P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Centrum

Niklas var fantastisk genom hela processen. Han var proffsig, kunnig, lyhörd och engagerad. Niklas gjorde att vi kändes oss trygga med både köp av hus och försäljning av lägenhet.

Bajram U
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Centrum

Niklas är tillgänglig, kompetent, ärlig & har ett riktigt professionellt förhållningssätt.

Svar från Niklas Cannon

Tack för fint Reco Bajram och grattis till en riktigt fin bostad :) Vi ses på tillträdet!

Malin C
Halmstad

Bara positivt att säga. Enkel att få tag på, tydlig & bra kommunikation. Kan varmt rekommendera!

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för fint Reco Malin! Önskar er stort lycka till i er nya lägenhet :)

Filip G
Nyatorp

Niklas är en utmärkt mäklare! Professionell, skicklig och väldigt engagerad!

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för ditt fina Reco Filip. Tillslut fick vi ihop det :)

Almida E
Kvibille

Alltid nära till hands, bra kommunikation genom hela processen. Rekommenderar!

Svar från Niklas Cannon

Tackar för fint Reco Almida. Önskar er stort lycka till i er nya bostad :)

Simon R
Nyatorp

Mycket trevlig mäklare! Bra jobbat! Han har koll på det mesta! Lätt att komunisera med, och gav en toppen köpupplevelse!

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för fin reco Simon och stort grattis till din fina lägenhet!

Linnea B
Kvibille

Niklas var otroligt snabb, engagerad och behjälplig med att sälja vår bostadsrätt. Jättebra bemötande från första kontakt. Rekommenderar att välja Niklas som mäklare!

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för fint Reco Linnea. Ett sant nöje att få hjälpa er vidare i bostadssituation :)

Per K
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Eldsberga

mycket trevlig och kunnig mäklare

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för ett fint Reco Per :)

Jan L
Halmstad

Jag är mycket nöjd med hur Niklas hanterat försäljningen av min bostadsrätt. Under hela vägen, från första kontakt till att uppdraget var slutfört, har Niklas varit engagerad, tillgänglig och okomplicerad. Han har hållit mig som säljare informerad och svarat på frågor på ett positivt tydligt sätt. Jag hade helt klart valt att kontakta Niklas på nytt för liknande uppdrag!

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för fint Reco Jan :) Det gläder mig verkligen att få läsa dina fina ord. Jag kommer definitivt vilja samarbeta mer med dig i framtiden när möjligheten ges.

Simon S
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Halmstad

Toppenbra! Vi är mer än nöjda.

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för fint Reco Simon!