Pugh Rengensjö

Pugh Rengensjö

Pugh Rengensjö är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Pugh Rengensjö har varit registrerad mäklare sedan 2017-02. Pugh Rengensjö har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 97 omdömen med ett betyg på 4.9. Pugh Rengensjö har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att få hjälpa människor förverkliga sina bostadsdrömmar.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är personlig i min kommunikation, uthållig, okomplicerad samt väl förberedd.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är ett modernt hus som ligger enskilt vid havet.

Vad vet vi inte om dig?
Jag spelar gitarr och sjunger. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller umgås med min familj. När tillfälle ges så sportar jag även så mycket jag kan.

97 omdömen om Pugh Rengensjö

Chatarina B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Söndrum/Pålsbo

Hej, Det bemötande vi fåt från Pugh är vi mycket nöjda med, och det han har genomfört för att sälja bostaden är vi mycket belåtna med. Så sammanfattningsvis är vi mycket nöjda så långt. Mvh Chatarina.

Annette L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Söndrum/Pålsbo

Kunnig, lugn och trevlig. Lätt att kontakta.

Fredrik Ö
Köpte sin bostad med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Halmstad

Trevligt och professionellt bemötande och samarbete att landa en viktig affär. Fick bra svar på alla frågor och en behaglig förhandling med säljarna. Vi är tacksamma!

Göran W
Sålde sin bostad med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Halmstad

Pugh har varit väldigt tillmötesgående,serviceminded och engagerad. Vi lämnar våra bästa rekommendationer

Veronica S
Halmstad

Bra bemötande. Professionell och trevlig.

Svar från Pugh Rengensjö

Hej Veronica och tack för fint omdöme. Nu håller vi tummarna framåt : )

Thomas A
Sålde sitt hus med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Halmstad

Mycket bra. Kunnig och lätt att få kontakt med.

Svar från Pugh Rengensjö

Tack Thomas! Lycka till med nya lägenheten så småningom!

Gun-Britt A
Halmstad

Han är så bra! Lätt att få kontakt med och svarar på alla omöjliga frågor. Lugn och saklig och en fröjd att få ha som säljare av sin bostad.

Emma E
Köpte sitt hus med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Simlångsdalen

Pugh är enigt vår mening en oerhört professionell och kunnig mäklare som vi varmt rekommenderar. Pugh skapar en trygghet vilket får husköpet att kännas snabbt och smidigt. Tack vare Pugh har vi nu vårat drömhus!

Tack Emma! Nu blev jag alldeles varm i hjärtat🙏 All lycka till med nya huset 😃👌

Jonas Carl Peter H
Simlångsdalen

Informativ, hjälpsam och trovärdig mäklare. Gav trygghetskänsla och lugn i en annars så hektisk bransch.

Svar från Pugh Rengensjö

Tack Jonas! Stort lycka till med nya fina huset : ) Vi ses!

Elisabeth G
Centrum

Pugh har varit enormt proffessionel, kunnig , service minded, flexible , snabb och mycket till motesgaende ! Pugh kan varmt rekomenderas!

Svar från Pugh Rengensjö

Tack Elisabeth! Det har varit ett rent nöje att samarbeta med dig - både som köpare och som säljare. Jag önskar dig o din familj all lycka i många år i ert nya sommarhus i Sveriges finaste område 😃