Baran Kayhan

Baran Kayhan

Baran Kayhan är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Baran Kayhan har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Baran Kayhan har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-10 och har fått 145 omdömen med ett betyg på 4.9. Baran Kayhan har haft 24 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

145 omdömen om Baran Kayhan

Sedan starten hos Reco 2021
Patrik B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Baran Kayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
VENDELSÖ

Baran visade snabbt ett stort engagemang för vår bostad och en lyhördhet för våra önskemål. Baran balanserade detta med värdefulla råd och marknadsinsikter som gjorde att vi till slut nådde vårt försäljningsmål. Baran är mycket trevlig, professionell och tillgänglig. Kan starkt rekommendera Baran till andra som går i försäljningstankar.

Daniel S
Köpte sitt hus med hjälp av Baran Kayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vendelsö

Jättetrygg och lugn och proffsig!

Cinna A
Vendelsö

Proffsig och seriös, trevlig och kunnig mäklare!

Andreas D
Sålde sitt hus med hjälp av Baran Kayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vendelsö

Engagerad, hängiven och snabb på att återkoppla.

Hanna B
VENDELSÖ

En proffsig och målinriktad mäklare som fick vår bostad såld på ett snabbt och smidigt sätt!

Anna L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Baran Kayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
VENDELSÖ

Väldigt lugn, ödmjuk och trevlig! Så viktigt i stora och stressiga affärer som alltid bostadsköp är

Christopher L
VENDELSÖ

Lugn och trygg i sig själv. Väldigt lätt att ha och göra med samt lyhörd. Kunnig på sitt objekt. Det var lätt att kommunicera med honom, bra återkoppling ä. Rekommenderar Baran starkt!

Thao L
Jordbro

Baran is a very friendly and helpful mäklare, always communicative and prompt in his response. Thanks to him, the purchase went smoothly. I highly recommend him!

Alexander A
Västerhaninge

Baran var proffsig, behjälplig och skicklig. Jag kommer absolut använda mig av hans tjänster igen om jag behöver sälja en bostad.

Satish Kumar G
Västerhaninge

good sales executive, very determined and helpful person.