Jennifer Svensson

Jennifer Svensson

Jennifer Svensson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Jennifer Svensson har varit registrerad mäklare sedan 2022-05. Jennifer Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-05 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.9. Jennifer Svensson har haft 8 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

27 omdömen om Jennifer Svensson

Jonas L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Årsta

Duktig och uthållig, tog hela processen från start till mål trots svag marknad.

Svar från Jennifer Svensson

Tack Jonas för ditt omdöme, jag är tacksam för ditt tålamod och glad att vi kom i mål! Vänligen, Jennifer Svensson

Gerthy S
Brandbergen

Mycket kunnig o hjälpsam, lätt att nå och prata med. Vi som helt okunniga om försäljning kunde koppla av och med varm hand lämna allt till Jennifer som skötte allt perfekt

Svar från Jennifer Svensson

Jag är glad att allt känns bra och att ni är nöjda med mitt arbete. Tackar för förtroendet till både dig och Stig! Ha en jättefin sommar! Vänligen, Jennifer

Joanna R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Västerhaninge

Jennifer är en trevlig, serviceinriktad tjej. Hon återkopplade väldigt fort på mina frågor. Seriös med stor engagemang till det hon gör. Varmt rekommenderas.

Svar från Jennifer Svensson

Tack snälla Joanna för ditt omdöme. Och stort grattis till ditt fina nya radhus! Vänligen, Jennifer

Stina L
Vendelsö

Jennifer lyssnade alltid på oss, höll oss ständigt uppdaterade och svarade snabbt. Hon arbetade professionellt, var väldigt flexibel/problemlösande samt bollade olika lösningar med oss. Duktig, trevlig och förtroendeingivande mäklare!

Svar från Jennifer Svensson

Tack snälla Stina för ditt omdöme. Det glädjer mig att ni uppskattat mitt arbete och jag är glad över att vi till slut fick till en bra tajming med både försäljning och köp av ert nya. Lycka till med allt! Vänligen, Jennifer Svensson

Elin B
Vendelsö

Upplevde henne som väldigt seriös, ärlig och professionell i sin roll. Hon hade mycket bra koll inom alla bitar och kunde ge ett svar direkt på alla våra frågor.

Svar från Jennifer Svensson

Tack Elin för dina ord. Jag är säker på att ni kommer trivas jättebra i ert nya fina parhus! Vänligen, Jennifer Svensson

Michalina Aleksandra S
Vendelsö

Väldigt bra kontakt både personligt och via telefon. Punktlig och tydlig. Fick bra känsla från början vid köp☺️

Svar från Jennifer Svensson

Vad glad jag blir över att din upplevelse varit så positiv! Denna lägenhet kommer bli suverän för er, ser fram emot att se utvecklingen! Vänligen, Jennifer

Lars Ricky L
Vendelsö

Jätte trevligt bemött. Inga förväntningar på mäklaren.Litade helt på hennes proffsighet . Som sagt ,Jennifer var kanon duktig i allt arbete som hon gjort. Så Svenskfastighetsförmedling var jäkla rädd om Jennifer som mäklare !

Svar från Jennifer Svensson

Tack snälla Ricky för dina fina ord. Det var ett gott samarbete med försäljningen av din bostad! Vänligen, Jennifer

Hannah R
Vega

Jennifer var ett stort stöd genom hela processen och förklarade de saker jag undrade. Proffsigt bemötande och kunnig!

Svar från Jennifer Svensson

Tack så mycket Hannah, har varit otroligt roligt att få följa din resa både vad gäller sälj och köp! Du kommer trivas superbra i Vega!

Hannah R
Västerhaninge

Bra bemötande och kunnig mäklare. Jennifer gjorde så allt kändes tydligt och enkelt.

Svar från Jennifer Svensson

Tack Hannah, vad glad jag blir över att du känt dig väl bemött och haft koll på läget under hela processen. Tacksam över att jag fick möjligheten att hjälpa dig i din bostadsaffär, nu är det bara den andra delen kvar med att hitta en ny fin lägenhet till dig! Vänligen, Jennifer Svensson

Youssef B
Vega

Jennifer är proffsig, påläst och respektfull.

Svar från Jennifer Svensson

Tack så mycket Youssef, uppskattar din rekommendation! Och tack för att jag fick hjälpa er med er bostadsförsäljning. Vänliga hälsningar, Jennifer Svensson