Jimmy Rossetti

Jimmy Rossetti

Jimmy Rossetti är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Jimmy Rossetti har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Jimmy Rossetti har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 734 omdömen med ett betyg på 4.9. Jimmy Rossetti har haft 115 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Mitt mål är att du som kund alltid ska känna dig trygg vid en affär och få ut det bästa möjliga priset för din fastighet. Detta leder förhoppningsvis till att du som kund blir nöjd, vilket är mitt mål.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad och lokal mäklare som älskar att sätta rekord!

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är en enkel fastighet i en lugn miljö vid vattnet.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen och förutom det så älskar jag att laga mat.

734 omdömen om Jimmy Rossetti

Sedan starten hos Reco 2017
Oscar R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vega

Väldigt proffsig och kompetent, rekommenderar starkt!

Svar från Jimmy Rossetti

Tack för en väldigt bra Reco. Grattis till ett fint hem

Viktor P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vega

Ihärdighet trots en svår marknad gjorde att affären gick i lås. Bra jobbat!

Svar från Jimmy Rossetti

Man får kämpa tills att det går. Grattis till försäljningen och tack för en väldigt bra Reco

Petra B
Vega

Toppen! Bra och tydlig kommunikation innan, under och efter försäljningen. Lätt att komma i kontakt med och inga konstigheter :) 10/10 would recommend!!

Tack Petra för en grym Reco och bra samarbete

Abrar K
Köpte en tomt med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vega

Fantastisk på alla sätt. Lätt att kommunicera med, hård men mjuk och ser till att bemöta säljare och köper på alla sätt. Rekommenderas starkt!

Tack Abrar för fina och och bra Reco. Grattis till eran dröm

Sofia S
Sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vega

Professionellt bemötande. Snabb återkoppling. Kloka rekommendationer.

Svar från Jimmy Rossetti

Stort tack för bra Reco. Grattis till både köp och sälj

Beatrice N
Vendelsö

Mycket proffsig mäklare. Lugn och kunnig. Det var tryggt att göra affär med honom. Tack!

Tack Bea för en mycket fin Reco. Grattis till ett fint hem

Susanne S
Vega

Jimmy är proffsig och det märks att han tar sitt jobb på allvar. Det har varit effektivt arbete med snabb återkoppling. Trevligt bemötande och snabb i kontakter.

Svar från Jimmy Rossetti

Tack susanne för en otroligt bra Reco. Stort grattis till en smidig försäljning

Micaela B
Vendelsö

Jimmys expertis och professionalitet har varit avgörande faktorer och resulterat i en snabb och lyckad försäljning.. Han är tydlig och ger ett lugnt och förtroendeingivande intryck. Otroligt nöjd med mitt val av mäklare.

Tack Micaela för fina ord och grym Reco. Grattis till en smidig försäljning

Tomas S
Vendelsö

Väldigt trevlig. Lugn och lyhörd och väldigt proffsig. Ger ett väldigt bra intryck.

Tack Tomas för en fantastisk Reco. Stort grattis till ett fint hem

Jonathan U
Vega

Vi provade en mäklare som varken lyckades få napp eller bostaden såld. Kort därefter tog jag kontakt med Jimmy och bytte mäklare. Det är jag tacksam för idag. Det dröjde inte länge innan lägenheten såldes. Jag kan starkt rekommendera Jimmy!

Tack för en fantastisk Reco. Grattis till försäljningen