Kalle Gudmundsson

Kalle Gudmundsson

Kalle Gudmundsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Kalle Gudmundsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Kalle Gudmundsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 220 omdömen med ett betyg på 4.9. Kalle Gudmundsson har haft 69 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

220 omdömen om Kalle Gudmundsson

Sedan starten hos Reco 2019
Carl Andreas S
Köpte sitt hus med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Västerhaninge

Ovanligt trevlig och trovärdig mäklare. Vi är mycket nöjda.

Susanne V
Sålde sitt hus med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Västerhaninge

Kalle är en trevlig person som var lätt att prata med. Han lyssnade på våra krav o gjorde sitt bästa för att uppnå dom. Han uppdaterade oss löpande under försäljningen och kom med flera goda råd. Vi är väldigt nöjda med honom. Mycket proffsig och kunnig inom sin branch. Vi kan varmt rekommendera Kalle!

Micaela B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vendelsö

Trevlig, effektiv och lätt att kommunicera med.. Bra återkoppling under hela processen..

Johannes N
Haninge

Helt suverän genom hela säljprocessen! Rekommenderas starkt

Saga L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vega

Engagerad, transparent och väldigt bra på att hålla mig uppdaterad under hela säljprocessen!

Heidi V
VEGA

Han är lyhörd, hjälpsam och väldigt professionell. Kan varmt rekommendera han som mäklare.

Vendela Eva D
VEGA

Kalle var lyhörd, svarade på alla frågor och bollade tankar och idéer med oss. Han var tillmötesgående och fanns vid vår sida under hela processen med att köpa vårt första hus.

Martin Erik Oskar D
VEGA

Jättebra dialog under hela processen!

Niklas G
VEGA

Bra strategi. Lyssnar väl. Förtroendeingivande. Pålitlig.

Magnus H
Haninge

Bra bemött, lätt & trevlig att prata med. Rekommenderas starkt!