Johannes Stynsberg

Johannes Stynsberg

Johannes Stynsberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Johannes Stynsberg har varit registrerad mäklare sedan 2019-12. Johannes Stynsberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 81 omdömen med ett betyg på 4.7. Johannes Stynsberg har haft 24 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

81 omdömen om Johannes Stynsberg

Sedan starten hos Reco 2020
Tomislav V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Öland Mellersta

Trevlig och ytterst professionellt bemötande!

Ylva V
Öland Mellersta

Bemötande och information. var strukturerade och professionella.

Elisabeth Katarina L
Köpte sitt hus med hjälp av Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Degerhamn

* Först kontakt via sms, sen telefonsamtal. * Han skötte allt mycket proffsigt och gav ett bra intryck. * Allt gick smidigt och inga konstigheter upplevdes. Snabba svar vid frågor via sms.

Ingrid W
Sålde sitt hus med hjälp av Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Öland Södra

Johannes är en god kommunikatör. Han är bra på att på olika sätt informera mig om själva säljprocessen. Har ett chosefritt sätt jag uppskattar. Bryter lite från den traditionella mäklarbilden jag hittills mött. Hade höga förväntningar, efter tips från vänner som anlitat Johannes. Johannes infriade mina förväntningar.

Katarina K
Öland Södra

Engagerad, kunnig och vänligt bemötande.

Veronica A
Färjestaden

Mycket bra och trevlig, kunnig och tillmötesgående

Susanne B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Färjestaden

Trevlig, gav all information jag behövde. Det är mina bröder som haft kontakten med Johannes då jag bor lite längre ifrån. Men jag är nöjd med den kontakten jag haft.

Ulrik N
Färjestaden

Tydlig med förväntningar och bra på att informera.

Nina L
Degerhamn

Vi har träffat många mäklare de senaste åren och är väldigt glada att just han tagit hand om just detta objekt. Vi känner oss trygga, sedda och lyssnade på och kontakterna har varit enkla, tydliga och lättsamma. Vi kommer att kontakta Johannes när det är dags att sälja vårt eget objekt.

Kenneth N
Färjestaden

Kanon mäklare kan verkligen rekommendera han till andra.