Johannes Stynsberg

Johannes Stynsberg

Johannes Stynsberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Johannes Stynsberg har varit registrerad mäklare sedan 2019-12. Johannes Stynsberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 49 omdömen med ett betyg på 4.8. Johannes Stynsberg har haft 33 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 49 Läs vad Johannes Stynsberg

• sålde sitt hus med hjälp av Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2022-08-05 Verifierad kund
    Engagerad, saklig och kunnig mäklare med trevligt bemötande.

Kanske hade jag lite högre förväntningar när det gäller slutpriset. Men lägger ingen större värdering kring det eftersom marknaden ser ut som den gör just nu med stigande räntor.

Snabb återkoppling och uppdatering under processen vid försäljningen. Känner mig nöjd med val av mäklare och kan rekommendera Johannes till andra kunder.
    2022-07-18 Verifierad kund
    Fick ett gott intryck redan vid första mötet. Johannes kände området och vad andra objekt gått för. Var ärlig i sin kommunikation och försökte att ge oss feedback under själva säljprocessen.

Det finns alltid en önskan och hopp om ett högre försäljningspris. Med tanke på världsläget och stigande räntor, så kände jag mig ganska nöjd ändå.

Kändes som Johannes hade bra kännedom om vad huset skulle kunna gå för redan från start.

Mycket nöjd med Johannes insats.
    2022-07-18 Verifierad kund
    Rak i sin kommunikation och hade kunskap om området och andra objekt.

Avseende detta ärende hjälpte Johannes till att utforma ett kontrakt och föra samtalet mellan oss och köparen som vi själva valt, utan att ha stugan ute till försäljning.

Mycket trevlig och hjälpsam.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2022-07-07 Verifierad kund
    Det var en bra upplevelse med en kompetent, kunnig och trevlig mäklare. Bra service hela processen!
    Tack så hjärtligt för fina ord Sam! Jag hoppas du kommer trivas i ditt nya boende! Johannes Stynsberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2022-06-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bra kommunikation. Försäljning helt enligt våra önskemål.
    Tusen tack för fina ord! Det var verkligen kul att få hjälpa er med förmedlingen av ert fina hus! Johannes Stynsberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2022-06-25 Verifierad kund
    Vi blev jättebra bemött av mäklaren .
    Mäklaren över glänste våra förväntningar.
    Våran sammanfattning blir att mäklaren skötte sig
    mycket bra.
    Tack så hjärtligt Christer. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus! Johannes Stynsberg
    2022-06-25 Verifierad kund
    Vi blev fint bemötta från början. Det var en lång resa som avslutades bra med hjälp av Johannes. Vi är tacksamma för all hjälp vi fått att hitta ett boende som vi önskade. Petra o Per
    Vad roligt att ni känner så Petra! Det var sannerligen en lång resa men tänk så bra det blev till slut! :) Johannes Stynsberg
    2022-04-26 Verifierad kund
    Kanon! Rak å ärlig! Allting har gått bra!
    Tusen tack för feedback Dan! Hoppas ni känner er nöjda. Det var så roligt att få hjälpa till! Johannes Stynsberg
    2022-04-26 Verifierad kund
    Professionell mäklare med härlig personlighet!
    Tusen tack Johanna! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus! Johannes Stynsberg
    2022-04-16 Verifierad kund
    Bra mäklare som har haft bra kontakt med mig som säljare
    Tack så mycket Pia! Hoppas du kommer tillbaka till Öland snart igen! Johannes Stynsberg