Johannes Stynsberg

Johannes Stynsberg

Johannes Stynsberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Johannes Stynsberg har varit registrerad mäklare sedan 2019-12. Johannes Stynsberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 71 omdömen med ett betyg på 4.7. Johannes Stynsberg har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

71 omdömen om Johannes Stynsberg

Sedan starten hos Reco 2020
Kaj H
Sålde sitt hus med hjälp av Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Färjestaden

Vi träffade Johannes tidigare på en visning och redan då gjorde han ett väldigt seriöst intryck. Försäljningen av vårt hus har gått helt enligt plan så vi kan varmt rekommendera Johannes. Ylwa o Kaj Hult

Marie F
Mörbylånga

Påläst på området och huset. Trevlig och omhändertagande av både köpare och säljare. En trygg känsla.

Svar från Johannes Stynsberg

Hej Marie, Tusen tack för det fina omdömet. Nu ska vi se till så vi hittar er ett nytt fint hus!

Maria Fernanda C
Färjestaden

A very empathetic, helpful being; but above all professional, he really knows what he does, you are very lucky to have him on your team

Svar från Johannes Stynsberg

Thank you so much Maria. I wish you all the best!

Pierre F
Skrev om Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Tack Johannes! För ditt engagemang under vår långa resa för att hitta ett hus på Öland. Vi hittade vårt hem i Färjestaden. Din genuina personlighet och professionalism gör det lätt att rekommendera dig som ledsagare och mäklare till både köpare och säljare. Hälsningar Karin och Pierre !

Johannes S gillar detta
Svar från Johannes Stynsberg

Tack själva Pierre och Karin. Det har varit väldigt kul att få hjälpa er med bostadsletandet. Nu känns det ännu mer bra när ni flyttar till Öland. Varmt välkomna!

Izabelle S
Köpte sitt hus med hjälp av Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Färjestaden

Hjälpsam och engagerad mäklare.

Svar från Johannes Stynsberg

Tack så mycket Izabelle. Hoppas ni kommer vara nöjda med ert nya fina hus!

Kaled A
Färjestaden

Han är kompetent och engagerad

Svar från Johannes Stynsberg

Tack så mycket Kaled. Hoppas ni känner er nöjda!

Ingéla S
Färjestaden

Trevligt och professionellt bemötande.

Svar från Johannes Stynsberg

Tack så hjärtligt Ingéla! Det var kul att få hjälpa till.

Berit F
Färjestaden

kunnig trevlig ordning o reda hjälpsam

Calle F
Köpte sin stuga med hjälp av Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Degerhamn

Johannes har ett varmt och trivsamt sätt som gör det enkelt att kommunicera med honom. God kunskap om marknaden.

Svar från Johannes Stynsberg

Tack så mycket Calle! Jag hoppas ni trivs på sydvästra Öland!

Eva T
Öland Södra

Ett positivt och proffesionellt bemötande, mina förväntningar på en försäljning ökade efterhand, när jag insåg hans engagemang i att sälja huset. Kan bara sammanfatta hela försäljnings processen och mäklaren som en positiv upplevelse. Mycket bra:-)

Svar från Johannes Stynsberg

Tack så hjärtligt Eva. Det var så roligt att få hjälpa dig med förmedlingen av ditt fina hus.