Läs vad 12 Läs vad Johannes Stynsberg

• 2020-12-30
    Seriös och uppmärksam. Bra kommunikation hela vägen.
    Rekommenderas!
    Henrik L
    • 100.0 m²
    • Färjestaden
    sålde sitt hus med hjälp av Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
  • 2020-12-06
    Jag har sålt en lägenhet och har varit nöjd längs hela processen. Mina förväntningar levdes upp till och Johannes är väldigt trevlig och professionell.
    Marlene K
    • 2:a
    • 53.5 m²
    • Kalmar
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
  • 2020-12-03
    Jag, som bor utomlands, sålde min fritidsbostad och Johannes gjorde en värdering. Köparen hade gjort en värdering genom en mäklare som uppenbarligen var en "god vän." Med Johannes professionella och tillmötesgående hjälp kunde vi enkelt och utan konflikter komma överens om ett rimligt pris.
    Susanne H
    • 72.0 m²
    • Torsås
  • 2020-11-06
    Köpt fritidshus. Mycket tillmötesgående med tider då vi kunnat komma o titta. Trevligt bemötande, inte påflugen eller pressande, öppen.
    Åsa E
    • 4:a
    • 73.0 m²
    • Öland Mellersta
    köpte sin stuga med hjälp av Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Tusen tack för den fina kommentaren! Hoppas ni blir nöjda med ert nya fritidshus! Med vänlig hälsning, Johannes.
    Johannes Stynsberg

Johannes Stynsberg

Visa svar
  • 2020-07-29
    Har sålt min bostadsrätt som Johannes
    Hjälp mig med det har gått väldigt smidigt och snabbt rekommenderar absolut honom till andra som ska sälja
    Agneta Å
    Agneta Å
    • 5:a
    • 114.3 m²
    • Hovmantorp
  • 2020-06-18
    Sålt bostadsrätt. Förtroendeingivande och pratade lagom mycket i lugn takt..
    Richard G
    • 3:a
    • 75.5 m²
  • 2020-06-18
    Johannes har bemött oss mycket professionellt från första kontakt till avslutad affär. Trevlig, lättsam, tillmötesgående och kunnig är ord som beskriver Johannes. Kan varmt rekommenderas!
    Isabella I
    • 3:a
    • 75.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2020-06-07
    Trevlig o nogran med att förklara hur det går till med försäljning av huset o mina frågor fick jag bra svar på
    Håkan G
    • 146.0 m²
    • Skruv
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2020-06-06
    Jag har köpt villan i Skruv. Jag hade direkt kontakt med säljaren och jag träffade Johannes igenom min långivare som beställde han för att värdera objektet. Jag bad honom att hjälpa åt med kontraktet skrivning och inträdet eftersom Banken krävs det! Jag uppskattar han och allra insatts precis från början och jag är helt nöjd med han. Som sagt, han är bra människa.

Tack.
    Andrew L
    • 146.0 m²
    • Skruv
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2020-05-27
    Mycket professionell och tillmötesgående som ordnar saker snabbt och enkelt!
    Eric M
    • 1:a
    • 30.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte