Läs vad 14 Läs vad Petter Johansson

• 2020-11-06
    Petter har varit väldigt proffsig från början till slut. Mycket ödmjuk och har väldigt varmt bemötande och brinner för sitt arbete i alla lägen. En bättre mäklare är svår att finna.🙏
    Tack snälla! Kul att få hjälpa er! Från första mötet har det varit supertrevligt och både ni samt köparen känns jättenöjda. Ser fram emot en fika efter årsskiftet!

• 2020-11-05
    Petter är väldigt proffsig och dessutom väldigt trevlig. Hans bakgrund inom byggbranschen och kunskap om trakten han verkar i gör att han har en bredd och kunskap jag inte stött på hos någon mäklare tidigare. Och han känns genuint ärlig och på intet sätt påträngande eller som en försäljare.

Tack så mycket för all hjälp hittills vid vårt köp.
  • 2020-11-04
    Jag är mycket imponerad av Petters engagemang och lyhördhet samt hans kompetens. En mäklare som bryr sig om säljaren lika mycket som köparen.
    Har bara positiva saker att säga.
  • 2020-11-04
    Supertrevlig! Försäljningen gick mycket snabbt och smidigt tack vare stort engagemang från Petter! Noggrann och brinner för det han gör, vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera honom till dig som köper eller säljer 😊
    Fanny M
    • 4:a
    • 102.0 m²
    • Kinna
    sålde sin lägenhet med hjälp av Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Tack snälla snälla för fina ord! Tycker hela affären gick smidigt då ni va så öppna med hur ni ville ha de från början till slut! Hoppas ni skall stortrivas i ert nya boende!

• 2020-11-03
    Tack vare Petter så har jag och min sambo äntligen fått möjligheten att äga vårt eget boende.
    Vi har ingen vana av mäklare, men är mycket nöjda med bemötande och hjälp.
    Lisa C
    • 4:a
    • 102.0 m²
    • Kinna
    köpte sin lägenhet med hjälp av Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Tack snälla för rekommendationen! Så kul att det blev ni som köpte, tror att familjen kommer trivas utmärkt i Kinna!

• 2020-10-28
    Supernöjda med Petter som mäklare! Trevligt och professionellt bemötande, lyhörd för vad vi som säljare önskade och 100% engagemang från hans sida.
  • 2020-10-27
    Grymt bra bemötande, alltid tillgänglig och ger alltid 200%.
    Otroligt nöjda med Petter som sålde våran lägenhet. 😃👍🏻
    Tack snälla för fina ord! Tack för att ni gav mig möjligheten!

• 2020-10-01
    Petter har sålt våran stuga.
    Vi tackar Petter för ett proffsigt och härligt jobb.
    Vi rekommenderar honom utan problem.
    Vi är nöjda!
    Mvh/Charlotte och David.
    David G
    • 39.0 m²
    • Örby
    sålde sitt hus med hjälp av Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Hej, kul att det gick så bra! Både ni som säljare och dem som köpte blev nöjda och då har jag skött mitt jobb! Hoppas vi ses och hörs i framtiden!

• 2020-10-01
    Köpt fritidshus. Mycket god information kring objektet. engagerat bemötande och smidig handläggning av budgivningen.
    Jan-olof L
    • 39.0 m²
    • Örby
    köpte sitt hus med hjälp av Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Stort tack själva. Alltid med så trevliga kunder. Tack för rekommendationen!

• 2020-09-24
    Rekommenderas starkt!

En trevlig mäklare med goda kunskaper som som säkerställer att du får den hjälp du behöver!
    Stort tack för rekommendationen och dem fina orden!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte