Petter Johansson

Petter Johansson

Petter Johansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kinna

Petter Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Petter Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 4.8. Petter Johansson har haft 22 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 70% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 19 Läs vad Petter Johansson

• köpte sin bostad med hjälp av Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    • Kungsäter
    2021-07-02
    Varit mycket hjälpsam, svarat på frågor och gett bra tips på flera områden. Hjälpt oss med bankkontakt och varit flexibel och en bra länk mellan oss och säljaren.
    Tack snälla för fina ord. Försöker alltid att göra det som står i min makt för att både köpare och säljare skall känna mitt stöd. Hoppas ni kommer trivas i ert fantastiska torp! Petter Johansson
  • 2021-06-10
    Som köpare gav Petter oss förutom en oerhört flexibilitet en stor trygghet. Har har en stor kunnighet kring fastigheter och kunde på ett oerhört bra och pedagogiskt sätt förklara och visa objektet för oss. Dessutom snabb på att svara på frågor och guida oss igenom den stora processen som att köpa ett hus är. Helt ärligt kunde vi inte önska oss en bättre mäklare som köpare. Den dagen vi ska sälja vårt hus är det absolut ingen tvekan om vem vi kommer anlita. Petter är den givna mäklaren i Marks.
    Tackar ödmjukast för dessa fina ord. Kul att det gick snabbt och kändes helrätt! Tveka inte att höra av er om ni behöver någon hjälp, tips eller råd med det nya huset! Petter Johansson
  • 2021-03-17
    Otroligt duktig mäklare som är väldigt tydlig och fantastiskt trevlig. Man kände sig verkligen lugn av att låta honom sälja vårat hus.
    Han är väldigt kunnig och brinner för det han gör. Riktigt bra mäklare som man kan lita på och som jag rekommenderar 👍
    Stort tack för de fina orden. Ömsesidigt, har varit jättetrevligt att få hjälpa er! Petter Johansson
  • sålde sin stuga med hjälp av Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    • Öxabäck
    2021-03-09
    Sålt fritidshus
    Dålig återkoppling till oss som säljer
    Vid bemötande både vänlig o trevlig samt jordnära .
    Hej, lite synd att det har tolkats så. Skall självklart försöka bättra mig, I vårt samtal efter ditt betyg så kom vi fram till att jag skall bli bättre på att höra av mig även om det inte hänt något. Bara stämma av läget helt enkelt. Tar med mig detta och ser fram emot samarbeten i framtiden. Hoppas ni blev nöjda med er värdering på er villa. Petter Johansson
  • köpte sin stuga med hjälp av Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    • Öxabäck
    2021-03-08
    Mycket bra, kompetent, noggrann och trevlig
  • 2020-11-06
    Petter har varit väldigt proffsig från början till slut. Mycket ödmjuk och har väldigt varmt bemötande och brinner för sitt arbete i alla lägen. En bättre mäklare är svår att finna.🙏
    Tack snälla! Kul att få hjälpa er! Från första mötet har det varit supertrevligt och både ni samt köparen känns jättenöjda. Ser fram emot en fika efter årsskiftet! Petter Johansson
  • 2020-11-05
    Petter är väldigt proffsig och dessutom väldigt trevlig. Hans bakgrund inom byggbranschen och kunskap om trakten han verkar i gör att han har en bredd och kunskap jag inte stött på hos någon mäklare tidigare. Och han känns genuint ärlig och på intet sätt påträngande eller som en försäljare.

Tack så mycket för all hjälp hittills vid vårt köp.
  • 2020-11-04
    Jag är mycket imponerad av Petters engagemang och lyhördhet samt hans kompetens. En mäklare som bryr sig om säljaren lika mycket som köparen.
    Har bara positiva saker att säga.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    • Kinna
    2020-11-04
    Supertrevlig! Försäljningen gick mycket snabbt och smidigt tack vare stort engagemang från Petter! Noggrann och brinner för det han gör, vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera honom till dig som köper eller säljer 😊
    Tack snälla snälla för fina ord! Tycker hela affären gick smidigt då ni va så öppna med hur ni ville ha de från början till slut! Hoppas ni skall stortrivas i ert nya boende! Petter Johansson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    • Kinna
    2020-11-03
    Tack vare Petter så har jag och min sambo äntligen fått möjligheten att äga vårt eget boende.
    Vi har ingen vana av mäklare, men är mycket nöjda med bemötande och hjälp.
    Tack snälla för rekommendationen! Så kul att det blev ni som köpte, tror att familjen kommer trivas utmärkt i Kinna! Petter Johansson