Petter Johansson

Petter Johansson

Petter Johansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kinna

Petter Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Petter Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 62 omdömen med ett betyg på 4.9. Petter Johansson har haft 15 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

62 omdömen om Petter Johansson

Sedan starten hos Reco 2020
Ida S
Sålde sitt hus med hjälp av Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Kinna

Vi är bara nöjda med Petters insats. Försäljningen av vår bostad gick smidigt och vi är nöjda med både bemötandet och upplägget.

Johan L
Kinna

Proffsig, positiv och engagerad. Bra återkoppling och uppdatering längs med hela processen.

Ing-Mari Viktoria B
Kinna

Petter är lyhörd och har en stor social kompetens. Han bryr sig om både säljaren och köparen. Ett stort plus att han har byggingenjörskompetens.

Anders J
Köpte sitt hus med hjälp av Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Fjärås

Vår erfarenhet med Petter Johansson var utmärkt. Han överträffade våra förväntningar, han bemötte oss trevligt och var väldigt kunnig kring fastigheten vi tittade på. Han har haft stort tålamod under veckorna vi har haft kontakt vilket har gett oss ett lugn under tidens gång. Han har varit flexibel under processen och kunnat möta våra efterfrågningar. En liten bonus har varit att han hade bakgrund i byggbranschen så han har kunnat svara på frågor om byggnadens konstruktion väldigt väl.

Jonas P
Fritsla

Petter arbetade mycket proaktivt och engagerat för att marknadsföra min bostad på ett sätt som verkligen framhävde dess bästa sidor. Han använde sig av en bred mix av annonseringstekniker och hade ett stort nätverk av potentiella köpare, vilket resulterade i ett flertal visningar och intresserade spekulanter. riktigt grym

Katarina T
Fritsla

Jag fick ett mycket bra intryck av Petter Johansson som mäklare! :) Trevlig, kunnig, flexibel och seriös och lätt att prata med. Är mycket nöjd med hur snabbt och effektivt köpet av fastighet skötts av mäklaren.

Lennart E
Sålde sin bostad med hjälp av Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Björketorp

💯 nöjd med Petters insats vid försäljningen av sommartorpet Lennart Ekberg

Dusan S
Hällingsjö

Proffsig och engagerad mäklare! Topp!

Ulla Gerda Viola E
Sålde sin stuga med hjälp av Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Torestorp

•. En glad positiv, engagerad person. •. Han ville ha visning som ”gynnade” Svensk Fastighetsförmedling kunder. Nu är kanske deras Kunder inte riktade mot Fritidshus. Vi ville ha Hemnet och så blev det senare. •. Positiv o engagerad.

Leena J
Torestorp

Kan sitt jobb. Trevlig sätt att bemötas. Kan rekommendera honom när ni vill hitta en bra mäklare.