Simon Andreassen

Simon Andreassen

Simon Andreassen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kinna

Simon Andreassen har varit registrerad mäklare sedan 2010-02. Simon Andreassen har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.8. Simon Andreassen har haft 24 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

53 omdömen om Simon Andreassen

Sedan starten hos Reco 2017
Linnéa S
Köpte sitt hus med hjälp av Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Fritsla

Mäklaren var kunnig, engagerad och trevlig

Björn O
Sålde sitt hus med hjälp av Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Örby

Simon är enkel att ha att göra med. Han är också kompetent och har stor erfarenhet som han utgår ifrån i dialogen gällande prissättning, hantering av försäljning och allt annat som är kopplat till försäljningen. Motsvarade verkligen de förväntningar vi hade på honom. Sammanfattningsvis har försäljningen gått över förväntan och Simon har varit väldigt hjälpsam.

Yhon Freddy J
Köpte en tomt med hjälp av Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Öxabäck

jätte trevlig och hjälpsam. hade koll och kunde besvara mina frågor.

Östen N
Kinnahult

Alla tiders bra, trevligt bemötande!

Marcus B
Horred

Mycket nöjd med allting och skulle köpa utav er igen

Britt-Marie C
Rydal

Jag tycker att det fungerar mycket bra Britt-Marie Claesson

Svar från Simon Andreassen

Tack Britt Marie! Ja vi kom i mål efter alla visningar, men det krävs också et bra samarbete, vilket vi verkligen haft. Så tack för ett gott samarbete =)

Vera N
Kinna

Simon är väldigt professionell och trevlig!

Daniel E
Kinna

Mycket proffesionell och tillmötesgående. Har haft mycket bra kontakt före under och efter köpet. Alltid återkommit med svar på frågor.

Jennie W
Kinna

Mäklaren Simon Andreassen har varit tillgänglig och hjälpsam.

Daniella H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Skene

Simon är mycket kompetent och säker mäklare.