Anna Engman

Anna Engman

Anna Engman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Lund

Anna Engman har varit registrerad mäklare sedan 2022-12. Anna Engman har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-05 och har fått 49 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Engman har haft 26 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

49 omdömen om Anna Engman

Titti T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Engman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
Arenaparken

Rättfram och smidig att ha att göra med

Svar från Anna Engman

Tack Titti! Kul att det blev en lyckad försäljning!

Peter K
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Engman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
Hofterup

Anna var duktig, hon gjorde sitt jobb bra, bättre än medel och professionellt. Inget att klaga på och tydlig.

Svar från Anna Engman

Tack Peter! Glad att ni är nöjda med mitt jobb. Lycka till med nya boendet!

Magnus N
Värpinge

Anna var proffsig och vänlig genom hela processen.

Svar från Anna Engman

Tack för fint omdöme. Kul att ni hittade ert drömhus!

Emmie E
Gunnesbo

Super trevlig och duktig. Snabb och smidig påskrivning.

Svar från Anna Engman

Tack Emmie. Glad att ni är nöjda med hela processen. Lycka till med ert nya boende!

Susanne K
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Engman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
Gunnesbo

Trevligt bemötande. Uppdaterade mig omgående. Tillgänglig. Tydlig information. Skulle gärna rekommendera andra att anlita Anna vid försäljning.

Svar från Anna Engman

Tack för rekommendationen Susanne. Glad att jag kunde hjälpa dig med försäljningen på ett lyckat sätt!

Jesper U
Stångby

Väldigt trevligt bemötande! Vi kände oss väldigt trygga under hela processen och uppskattade hur Anna engagerade sig i våra frågor.

Svar från Anna Engman

Tack Jesper! Bra att ni kände er trygga genom processen!

Anna R
Sankt Lars

Trevlig, kunnig och tillmötesgående.

Svar från Anna Engman

Tack Anna! Hoppas det blir bra med ditt nya boende. Vi ses vid tillträdet!

Ulrika P
Arenaparken

Jag blev rekommenderad Anna som mäklare och jag är jättenöjd med valet. Anna har varit väldigt tillmötesgående och professionell. Jag fick direkt ett förtroende för Anna och är nöjd med upplägget från start. Anna har varit lätt att få tag på vid frågor och återkopplat snabbt efter visningar. En bostadsförsäljning är en stor affär och det är viktigt att känna sig trygg i hela processen från kontakt till avtalsskrivning.

Svar från Anna Engman

Tack för ett fantastiskt fint omdöme Ulrika! Att bli rekommenderad vidare är bland det viktigaste för mig. Då vet jag att jag har utfört ett bra arbete. Glad att du är nöjd!

Ingela S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Engman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
Arenaparken

För vår del en väldigt snabb, smidig och trevlig affär. Anna var hjälpsam och agerade snabbt vid budläggning.

Svar från Anna Engman

Tack Ingela! Kul att jag kunde hjälpa er med en snabb och smidig affär!

Lars Olof N
Hofterup

Mycket trevlig, kompetent mäklare.

Svar från Anna Engman

Tack Lars! Det var kul att få jobba med ert fina hus.