Emil Andersson

Emil Andersson

Emil Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Lund

Emil Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2023-12. Emil Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-02 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 4.8. Emil Andersson har haft 2 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2024-01 - 2024-01

4 omdömen om Emil Andersson

Sedan starten hos Reco 2024
Inger Ulla-greta F
Köpte sitt hus med hjälp av Emil Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
Löddeköpinge

Här gick det verkligen snabbt. Tjusigt objekt o en köpare på hugget. Emil var tillmötesgående, lyhörd o noggrann, varför jag rekommenderar honom i nya affär.

Alen I
Sålde sitt hus med hjälp av Emil Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
Löddeköpinge

Emil är otroligt trevligt, professionell och har ett bra bemötande. Allt kändes rätt med honom och vi hade full tillit till hans förmåga. Han förstod mycket snabbt vad vi var ute efter och arbetade strukturerat utifrån det. Vi är tacksamma att vi fick hjälp av honom för att göra denna affär.

Helena L
Gunnesbo

Bra och tydlig information från Emil, trevlig och snabb kommunikation under hela processen som underlättade.

Eva M
Gunnesbo

Emil har bemött oss med vänlighet, engagemang och intresse. Han har kommunicerat mycket bra med oss genom hela processen, vilket gett oss trygghet. Hela affären sköttes professionellt och effektivt. Uppskattar också att han hört av sig efter att affären blev klar bara för att höra hur vi landat i det hela.