Emil Andersson

Emil Andersson

Emil Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Lund

Emil Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2023-12. Emil Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-02 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.9. Emil Andersson har haft 5 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-03

7 omdömen om Emil Andersson

Sedan starten hos Reco 2024
Emma S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
Klosters Fälad

Vill du ha en mäklare som är trevlig och kunnig, lyhörd och positiv - samt en jäkligt duktig säljare som ser potential? Någon som kan marknaden och maximerar möjligheterna? Då är det glasklart att välja Emil. Vi har inte ångrat oss en sekund, rekommenderas varmt!

Svar från Emil Andersson

Stort tack för ditt fina omdöme Emma. Lycka till i ert nya boende.

Stefan W
Klosters Fälad

Jättepositiv och kompetent, vi upplevde att vi förstod varandra och kunde samarbete bra. Vi kände oss trygga genom hela processen.

Svar från Emil Andersson

Hej Stefan, vad roligt att höra! Stort lycka till i er nya bostad.

Patrik S
Köpte sitt hus med hjälp av Emil Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
Södra Sandby

Emil gav mig som köpare ett positivt intryck. Han ar välkomnande, påläst och det han inte kunde svara på tog han snabbt in uppgifter om och ringde tillbaks. Han var aktiv och höll oss informerade under budgivningen. Kan varmt rekommendera..

Svar från Emil Andersson

Tack Patrik, vad kul att höra. Snart ses vi igen!

Inger Ulla-greta F
Löddeköpinge

Här gick det verkligen snabbt. Tjusigt objekt o en köpare på hugget. Emil var tillmötesgående, lyhörd o noggrann, varför jag rekommenderar honom i nya affär.

Svar från Emil Andersson

Hej Inger, stort tack! Och hoppas du kommer trivas i ditt nya fina hus.

Alen I
Sålde sitt hus med hjälp av Emil Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
Löddeköpinge

Emil är otroligt trevligt, professionell och har ett bra bemötande. Allt kändes rätt med honom och vi hade full tillit till hans förmåga. Han förstod mycket snabbt vad vi var ute efter och arbetade strukturerat utifrån det. Vi är tacksamma att vi fick hjälp av honom för att göra denna affär.

Svar från Emil Andersson

Hej Alen, vad roligt att höra! Stort tack för förtroendet och lycka till i ert nya hem.

Helena L
Gunnesbo

Bra och tydlig information från Emil, trevlig och snabb kommunikation under hela processen som underlättade.

Svar från Emil Andersson

Tack Helena för fint omdöme! Vi ses till tillträdet!

Eva M
Gunnesbo

Emil har bemött oss med vänlighet, engagemang och intresse. Han har kommunicerat mycket bra med oss genom hela processen, vilket gett oss trygghet. Hela affären sköttes professionellt och effektivt. Uppskattar också att han hört av sig efter att affären blev klar bara för att höra hur vi landat i det hela.

Svar från Emil Andersson

Tack Eva för ditt fina omdöme, detta gjorde vi bra.