Philip Andersson

Philip Andersson

Philip Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

Philip Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2012-02. Philip Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 93 omdömen med ett betyg på 4.6. Philip Andersson har haft 38 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

93 omdömen om Philip Andersson

Sedan starten hos Reco 2017
Anna-Karin V
Köpte sin bostad med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
Degerhamn

Mycket trevligt bemötande, omtänksam och fin omsorg om detaljerna . Tack

Anders Z
Köpte sin stuga med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
Färjestaden

Trevlig kontakt redan via telefon innan visningen. Lite svårt att få klarhet i om vi kunde komma på visningen lite senare p g a lång resväg från Stockholm. Bra relevant information under visning i en positiv ton

Svar från Philip Andersson

Tack för ditt omdöme Anders! Hoppas ni ska trivas på Öland, välkomna! //Philip & Filippa

Stefan Q
Sålde sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

Kunnig Säljinriktad Bra service Konklusion = BRA

Svar från Philip Andersson

Tack för ditt omdöme Stefan! Vi har haft en fint samarbete och det var kul att vi lyckades sy ihop en bra affär till slut.

Linda E
Köpte sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
Färjestaden

Philip agerade väldigt professionellt, trots att vi känner varandra och umgås privat. Han inger förtroende och har skött affären väldigt bra. Vi känner oss väldigt trygga med Philip som mäklare.

Svar från Philip Andersson

Tusen tack för ert fina omdöme, hoppas ni skall trivas jättebra och välkomna till Saxnäs!

Ida N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
Färjestaden

Härlig kille med mkt energi! Vi hade en fin dialog under några veckor då vårt letade av nytt boende pågick! Philip va lätt att nå och tog sej alltid tid för oss. Kan varmt rekomendera Philip!!

Per J
Mörbylånga

Proffsigt bemötande ! Genomgång av köpekontraktet gick lite för snabbt !

Ann-Sofi Margareta N
Öland Mellersta

Philip har skött försäljningen av vårt hus på ett utmärkt sätt. Han är respektfull, inger realistiska förväntningar och har ett naturligt sätt att kommunicera. Vi är mycket nöjda!

Småländska H
Öland Södra

Bra mäklare med hög avslutnings procent.

Veronica E
Färjestaden

Lugn och stabil. Ger ett gott intryck.

Svar från Philip Andersson

Tack för ditt omdömde Veronica! Det var jättekul att få samarbeta med dig genom försäljningen.

Olle A
Stora Rör

Det var ett svårt objekt som var ute till försäljning i flera år och Philip gav aldrig upp. Alltid trevlig, kompetent och tillmötesgående

Svar från Philip Andersson

Tack för ditt omdöme, bra saker tar tid heter det av en anledning tänker jag. Till slut lyckades vi & jag är glad för ert fortsatta förtroende genom hela processen!