Maria Hoppstadius

Maria Hoppstadius

Maria Hoppstadius är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Maria Hoppstadius har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Maria Hoppstadius har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-06 och har fått 154 omdömen med ett betyg på 4.8. Maria Hoppstadius har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är att jag träffar mycket människor och får se många fina hem. Sen är det så klart fantastiskt roligt när en affär går i lås på bästa sätt och både säljare och köpare är toppennöjda!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Mitt mål är att både säljare och köpare ska vara så nöjda med mitt arbete att ni rekommenderar mig när det är dags för familj och vänner att byta bostad!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag engagerad och jag vill att försäljningsprocessen ska kännas trygg både för säljare och köpare. I en försäljningssituation är det viktigt att vara lyhörd och arbeta fram bra lösningar som alla är nöjda med. Ingen försäljning är den andra lik!

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tar jag det gärna lugnt och umgås med familjen. Vi har ofta middagar och bjuder över vänner. Trots att jag vill ta det lugnt har jag oftast minst ett renoveringsprojekt på g också!

154 omdömen om Maria Hoppstadius

Sedan starten hos Reco 2018
Eva H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Marielund

Maria Hoppstadius engagerade sig i försäljningen och uppdaterade mig inför och efter varje visning. En professionell och positiv mäklare som jag verkligen kan rekommendera.

Niklas N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Marielund

Snabbt och smidigt med ett trevligt bemötande

Börje E
Lillsjön

Jag uppfattade Maria som helskärpt, och villig till att hjälpa mej

Gustav M
Lillsjön

5/5, 100% bra igenom hela affären.

Gustav S
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Karlslund

Vi är mycket nöjda med Marias bemötande, allt från visning till kontraktskrivning!

Jana E
Östersund

Respektfullt och vänligt bemötande. Allting har gått smidigt och bra :)

Jennie V
Frösön

Trevligt bemötande, proffsig!

Malin N
Lugnvik

Bra bemötande och trevlig. Påläst och mycket god service.

Robert N
Valla

Proffsig! Lättsam! Enkel och smidig

Maria E
Valla

Toppenbra bemötande och stort engagemang! Väldigt nöjd!

Svar från Maria Hoppstadius

Vad roligt att höra att du är nöjd! Vi hörs vidare, ha det så gott! :) Hälsningar, Maria Hoppstadius