Alexandra Björkquist
Registrerad mäklare sedan 2019-06-28
Aktiv på Reco.se sedan 2019-11-20
2019-07 - 2020-06

Läs vad 13 Läs vad Alexandra Björkquist

• Sashi M sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-06-25

Göteborg
    “Allt var mycket bra! Alexandra var driven under hela försäljningen som gick smidigt. Läs mer
    2020-06-25 Alexandra B svarar Sashi M
    Fantastiskt att få förtroendet att hjälpa till vid försäljningen av ert fina hus! Vi ses och hörs :)
  • Nigar K köpte sitt hus med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-06-25

Göteborg
    Professional. Vi är jättenöjda. Läs mer
    2020-06-25 Alexandra B svarar Nigar K
    Vad kul att höra att ni är så nöjda :) Jag hoppas och tror att ni kommer trivas jättebra i ert nya hus!
  • Ann G sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-06-01

Angered
    Försäljning av radhus mitt i coronapandemin. Alexandra har en mycket stor kunskap om bostadsmarknaden i mitt område, kombinerat med känsla för en ekonomi i gungning. Hon har givit mig råd som jag övervägt och följt. Kontrakt är skrivet och handpenning på kontot. Jag är mycket nöjd och glad att jag valde Alexandra för min försäljning. Läs mer
    2020-06-01 Alexandra B svarar Ann G
    Tusen tack för ditt fina omdöme Ann, det värmer! Tack också för ditt förtroende att få hjälpa till vid försäljningen. Vi ses och hörs :)
  • David P sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-04-30

Partille
    Vi var mycket nöjda med Alexandras arbete vid försäljning av vår villa. Vi tycker att hon har varit väldigt kompetent, lyhörd och pålitlig. Vi fick en en väldigt bra känsla direkt vid möte med henne. Kontakt och dialog fungerade mycket bra. Vi vill varmt rekommendera henne och har redan gjort det till våra nära. Läs mer
    2020-06-01 Alexandra B svarar David P
    Tusen tack för ert fina omdöme! Det var så kul att få hjälpa er vid försäljningen :) Vi ses och hörs!
  • Anna G köpte sitt hus med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-04-24

Vi köpte hus i Partille

Mäklaren var väldigt trevlig på visning och berättade omfattande om huset på ett bra vis

Upplevelsen var bra Läs mer
    2020-04-27 Alexandra B svarar Anna G
    Tack för att du tog dig tid att recensera! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya fina hus :)
  • Claes B köpte sitt hus med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-04-24

Partille
    Köpt ett hus och vi hade egentligen inga förväntningar att hitta något så snabbt. Övrigt så var Alexandra trevlig, professionell och väldigt hjälpsam. Läs mer
    2020-04-27 Alexandra B svarar Claes B
  • Gun Elisabet H sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-03-20

Angered
    Vi har sålt ett radhus medhjälp av Alexandra.
    Alexandra är mycket trevlig och tillmötesgående, hon var ”påläst”. Hade en mapp med sig, bl.a dragit ut papper på huset ,osv.
    Våra förväntningar blev uppfyllda.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-04-27 Alexandra B svarar Gun Elisabet H
    Tack både för att du tog dig tid att recensera och för förtroendet att sälja ert hus :)
  • Anita A sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-03-20

Gunnilse
    Jag har sålt en villa som vi ägt i 19 år, den ligger i Gunnilse i nordöstra Göteborg.
    Jag träffade tre olika mäklare innan jag bestämde mig för Alexandra.
    Hon kändes rak, drivande och effektiv.
    Jag tycker hon har levt upp till mina förväntningar, hon har tagit hänsyn till mig och min situation och hela tiden återkopplat till mig.
    Jag skulle rekommendera henne till andra. Läs mer
    2020-04-27 Alexandra B svarar Anita A
    Tusen tack för dina fina ord Anita :) Jag hoppas att du trivs i din nya lägenhet.
    Tack både för att du tog dig tid att recensera och för förtroendet att sälja huset :)
  • Ann-cristin A sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-03-05

Partille
    Vi har sålt en villa och fick stöd med tillvägagångssätt, och i processen fram mot försäljning.
    Alexandra upplevdes som inkännande och förklarade frågor som vi hade.
    Hon utstrålade ett lugn och var professionell.
    Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-03-05 Alexandra B svarar Ann-cristin A
    Tusen tack för dina fina ord! Det gör mig väldigt glad att ni är nöjda! Tack både för att du tog dig tid att recensera och för förtroendet att sälja ett hus 😊
  • Amandus Y köpte sitt hus med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-03-05

köpt hus via Alexandra, bra bemötande och behjälplig Läs mer
    2020-03-05 Alexandra B svarar Amandus Y
    Tack för att du tog dig tid att recensera! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus 😊

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Karolina Järvholm