Alexandra Björkquist
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 7 Läs vad Alexandra Björkquist

• Gun Elisabet H sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-03-20

Angered
    Vi har sålt ett radhus medhjälp av Alexandra.
    Alexandra är mycket trevlig och tillmötesgående, hon var ”påläst”. Hade en mapp med sig, bl.a dragit ut papper på huset ,osv.
    Våra förväntningar blev uppfyllda.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Anita A sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-03-20

Gunnilse
    Jag har sålt en villa som vi ägt i 19 år, den ligger i Gunnilse i nordöstra Göteborg.
    Jag träffade tre olika mäklare innan jag bestämde mig för Alexandra.
    Hon kändes rak, drivande och effektiv.
    Jag tycker hon har levt upp till mina förväntningar, hon har tagit hänsyn till mig och min situation och hela tiden återkopplat till mig.
    Jag skulle rekommendera henne till andra. Läs mer
  • Ann-cristin A sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-03-05

Partille
    Vi har sålt en villa och fick stöd med tillvägagångssätt, och i processen fram mot försäljning.
    Alexandra upplevdes som inkännande och förklarade frågor som vi hade.
    Hon utstrålade ett lugn och var professionell.
    Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-03-05 Alexandra B svarar Ann-cristin A
    Tusen tack för dina fina ord! Det gör mig väldigt glad att ni är nöjda! Tack både för att du tog dig tid att recensera och för förtroendet att sälja ett hus 😊
  • Amandus Y köpte sitt hus med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-03-05

köpt hus via Alexandra, bra bemötande och behjälplig Läs mer
    2020-03-05 Alexandra B svarar Amandus Y
    Tack för att du tog dig tid att recensera! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus 😊
  • Birgitta J sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-02-18

Sävedalen
    Vi har sålt vårt radhus. Vi har blivit bemötta på ett mycket bra och trevligt sätt. Alexandra är hjälpsam på alla sätt. Läs mer
    2020-02-18 Alexandra B svarar Birgitta J
    Tusen tack Birgitta, både för förtroendet att få sälja ert hus och för att du tog dig tid att recensera! Det var ett rent nöje att samarbeta med er!
  • Kerstin T
    Kerstin T sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-01-31

Har sålt ett radhus.

Har haft en god ton och öppna samtaler med mäklaren.
    Har fått god vägledning då det är första gången jag ska sälja hus.
    Har fått goda oppsummeringar sedan första mötet.
    Har haft en god process.
    Var ganske neutral i mina förväntningar i möte av mäklare.
    Har följt Alexandra B, mäklarens strategi på upplägget till försäljning av radhuset, men har själv haft ett klart slutpris för huset. Läs mer
    2020-02-05 Alexandra B svarar Kerstin T
    Tusen tack för ett gott samarbete och för att du tog dig tid att recensera. Det betyder mycket för mig och mitt framtida arbete!
  • Nivin G sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2019-11-20

Angered
    Sålt en villa.
    Blev väldigt bra bemött. Väldigt trevlig, förståelig, lyssnar och finns tillgänglig när man har frågor och behöver hjälp.
    Levde upp till förväntningarna och lyckades med vårt mål. Läs mer
    2020-02-05 Alexandra B svarar Nivin G
    Tusen tack för dina fina ord! Det värmer att höra :) Jag hoppas att allt går bra med födsel och flytt och önskar hela familjen allt gott!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Karolina Järvholm