Alexandra Björkquist

Alexandra Björkquist

Alexandra Björkquist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Alexandra Björkquist har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Alexandra Björkquist har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-11 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.7. Alexandra Björkquist har haft 23 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 36 Läs vad Alexandra Björkquist

• sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    • Angered
    2021-07-19
    Man blir verkligen väl mottagen av denna mäklare vad gäller allt , vad gäller förväntningar så överträffar Alexandra allt , har aldrig känt mig så lugn och trygg i en sälj affär . Om jag i framtiden får möjlighet att köpa eller sälja någon mer gång så kommer jag i första hand att försöka ta kontakt med Alexandra och även rekommendera henne till vänner / familj .
    2021-06-20
    Hon var proffsig klara tydliga besked vad som händer.
    Tusen tack för ditt omdöme Klaus! Alexandra Björkquist
    2021-04-30
    Sålde vår villa i Olofstorp med hjälp av Alexandra.
    Hon gav ett proffsigt och engagerat intryck vid vårt första möte och även om vi trodde att hennes värdering var lite väl högt lagd så beslutade vi oss för att anlita henne. Det visade sig att Alexandra hade stenkoll på marknaden för hon fick snabbt och smidigt sålt huset åt oss för ungefär det pris hon hade värderat huset till.
    Vi är väldigt nöjda med Alexandras insats.
    2021-03-19
    Vi fick en för hög värdering från början då vi valde att anlita mäklaren för att sälja vår villa, vilket drar ner betyget något. I övrigt var hon mycket tillmötesgående och professionell och affären gick snabbt och smidigt.
    Tack för att du tog dig tid att lämna detta omdöme! Alexandra Björkquist
  • Karin R
    2021-03-19
    Sålt en 60-tals villa. Alexandra var tillgänglig och trevlig under hela processen och vi landade i ett vettigt pris som gjorde både oss som säljare och köpare nöjda.
    Tack för att du tog dig tid att lämna detta omdöme :). Allt gott! Alexandra Björkquist
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2021-03-19
    Köpt hus. Superbra bemötande. Tillmötesgående, trevlig, service minded, svarade snabbt på SMS och tog reda på det hon inte visste som vi undrade över.
    Tusen tack för att du tog dig tid att lämna detta omdöme! :) Jag tror och hoppas ni kommer trivas fint ert nya hus. Vi ses och hörs! Alexandra Björkquist
  • Mikael O
    • Göteborg
    2021-03-18
    Alexandra uppvisade ett stort engagemang vid vår försäljning
    kan starkt rekommendera henne för framtida uppdrag
    • Sävedalen
    2021-02-28
    En villa i Sävedalen. Jag ville köpa ett hus från min kompis. Hon gjorde en värdering på huset. Affären blev av.
    Tack för att du tog dig tid att lämna detta omdöme :) Alexandra Björkquist
    • Sävedalen
    2021-02-28
    Alexandra värderade min fastighet och hjälpte till med kontraktsskrivning. Hon är trevlig, tillmötesgående, kunnig och engagerad. Jag kommer att anlita henne vid framtida fastighetsaffärer.
    Vänligen.
    Tusen tack för att du tog dig tid att lämna detta omdöme Farshad! :) Det värmer! Ha det så fint så hörs och ses vi Alexandra Björkquist
    2021-02-25
    Haft många mäklare genom åren men Alexandra är stentuff och den bästa mäklaren jag någonsin stött på, lätt att ha och göra med och oerhört professionell.
    Tusen tack för förtroendet att sälja ert fina hus, och för ett gott samarbete! :) Alexandra Björkquist