Frida Wallquist

Frida Wallquist

Frida Wallquist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Frida Wallquist har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Frida Wallquist har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 24 omdömen med ett betyg på 5.0. Frida Wallquist har haft 3 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

24 omdömen om Frida Wallquist

Jeanette B
Sålde sitt hus med hjälp av Frida Wallquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Utby

Håller mig uppdaterad om hur det går .Lyhörd välde hjälpsamma.Lätt att prata med .Vet inte vad jag ska skriva.Tycker Frida gör ett bra jobb .

Marianne P
Furulund

Frida skötte försäljningen av vårt hus på ett alldeles ypperligt sätt. Både proffesionellt och noggrant. Vi hade mail och telefonkontakt som hon uppdaterade regelbundet. Hon följde upp våra funderingar på ett väldigt tydligt sätt.

Bassam T
Köpte sitt hus med hjälp av Frida Wallquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Furulund

Frida har varit fantastisk från början.

Daniel S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Wallquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Partille

Jag tycker att det var en mycket bra upplevelse, hade inga speciella inga förväntningar. Frida var mycket engagerad i alla som kom och tittade. En riktigt bra mäklare

Pernilla J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Wallquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Partille

Påläst, snabb, rapp vid frågor, hjälpsam, lyckades sälja vår lägenhet föe mer än utgång. Händer inte så ofta med dageens marknad. Rekommenderas varmt.

Elin G
Furulund

Lyhörd, kompetent, fantastisk bemötande av kundbehov. Skötte allt på ett utmärkt sätt. Vi kände oss trygga och fick löpande information under försäljningen. Rekommenderar Frida starkt vid försäljning av villa och även BR! /Elin Gustafsson

Åse N
Partille

Vi är mycket nöjda med att vi fick just Frida som mäklare. Hon är påläst, proffsig och engagerad. Vi har känt oss väl omhändertagna och att Frida ville vårt bästa.

Amir S
Göteborg

Vid vårat absolut första hus köp hade vi äran att få ha Frida som mäklare. En tuff uppgift för henne på förhand, då vi varken visste ut eller in gällande något som har att göra med ett hus köp. Och nu med facit i hand kan vi konstatera att Frida gjort oss från barn till vuxna inom denna del i livet, STORT tack för det Frida ! :) Hennes engagemang, driv och punktlighet är professionell. Lugnet och säkerheten hon gav oss är pricken över iet. Betyg 12/10 ! 😁

Maria P
Jonsered

Frida är kunnig, vänlig och snabb. Jag fick ett oerhört bra bemötande av henne. Så tacksam att just hon ansvarade för min lägenhetsaffär.

Svar från Frida Wallquist

Jättetack Maria, vad glad jag blir! Superglad över att ha fått samarbeta med dig!

Lars N
Sävedalen

Trots dyster världsbild och tveksam marknad. Glad, positiv och framåt.

Svar från Frida Wallquist

Tack Lars och stort lycka till med ditt nya hus!