Angela Eriksson

Angela Eriksson

Angela Eriksson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Angela Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2016-09. Angela Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 314 omdömen med ett betyg på 4.9. Angela Eriksson har haft 43 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

314 omdömen om Angela Eriksson

Sedan starten hos Reco 2017
Ulla J
Sålde sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Utby

Angela alltid glad positiv med massor av energi. Kunnig duktig intresserad och mycket hjälpsam.

John Tariqul R
Gärdsås

Personlig och professionell, lätt att diskutera med och lätt att få kontakt med.

Birgitta D
Utby

Trevlig , kunnig, engagerad, effektiv, flexibel

Britt-Marie J
Utby

Så otroligt bra, engagerad, kunnig , trygg , förtroende ingivande mäklare . Kan inte bli bättre. Alltid anträffbar och informerar oss vad som sker. Angela är proffsig. Glad att vi blev rekommenderad att kontakta Angela som vår mäklare

Alexander Harald Nikolas P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Partille Centrum

Jättebra, alltid tillgänglig snabbt när jag hade frågor, superbra

Joel E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Partille Centrum

Snabb och enkel försäljning. Angela hjälpte till med allt från början till slut och gjorde ett toppenjobb.

Chi-Tak C
Lexby

Trevlig, kunnig, effektiv och rak på sak!

Lena L
Lexby

Bra o rak. Tydlig, höll mig uppdaterad genom hela processen. Lyssnade till mina önskemål som säljare o bemötte de på ett bra sätt. Supernöjd!

Malin T
Lexby

Angel är en bra, trevlig och professionell mäklare.