Daniel Eriksson

Daniel Eriksson

Daniel Eriksson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Daniel Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2012-03. Daniel Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 148 omdömen med ett betyg på 4.8. Daniel Eriksson har haft 29 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

148 omdömen om Daniel Eriksson

Vincenzo C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Kortedala

Allt har gått mycket smidigt. Daniel är kompetent och trevlig.

Svar från Daniel Eriksson

Tack Vincenzo det har varit ett nöje att få jobba med er.

Maria H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Kviberg

Vi blev bemötta av Daniel på ett respektfullt trevligt och proffsigt sätt. Snabba drag har det varit och vi har mötts av en väldigt tillmötesgående mäklare som haft målet att underlätta så mycket som möjligt för oss. Daniel levde upp till våra förväntningar med bravur och med god känsla känner vi att vi gjort en bra och ärlig affär. Tummen upp.

Svar från Daniel Eriksson

Härligt att höra Maria, tack för den fina rekommendationen.

Narola O
Kortedala

Hjälpsam, lugn och tydlig genom hela processen. Daniel rekommenderas varmt!

Svar från Daniel Eriksson

Tack Narola för rekommendationen.

Tomas K
Sävedalen

Daniel har redan från första kontakten visat stort intresse för våra önskemål om försäljningen. Han har alltid varit tillgänglig för frågor och visat att han är väldigt insatt och kunnig i branschen. Vi skulle absolut använda oss av Daniels expertis nästa gång vi behöver hjälp med försäljning eller köp av bostad.

Svar från Daniel Eriksson

Tack Tomas för återkopplingen. Det har varit ett bra och givande samarbete och jag tror det är det som göra att resultatet blir bra i slutändan. Ni är varmt välkomna tillbaka!

Glenn P
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Sävedalen

Kände mig trygg med Daniel. Lugn och påläst.

Tack för förtroendet Glenn. 👍

Jane P
Sävedalen

Förtroendeingivande Mycket kompetent Lugn och trygg i sin roll Bra människa!

Svar från Daniel Eriksson

Tack Jane för återkopplingen och de fina orden. Det har varit ett bra samarbete.

Margareta N
Paradiset

Han stöttade mig i allt Bara bra

Svar från Daniel Eriksson

Tack Margareta för att du lämnar ett omdöme och att du tycker det fungerat bra. Extra kul är det att jag återigen fått förtroendet att hjälpa dig med försäljning.

Folke B
Paradiset

Trevlig, kunnig, ger ärligt intryck.

Svar från Daniel Eriksson

Tack för omdömet Folke, det glädjer mig att höra.

Esra Y
Bergsjön

Hej! Jag vill verkligen rekommendera min mäklare Daniel Eriksson som har hjälpt oss att sälja vår bostad. Han var otroligt artig, lugn och trygg, och alltid där för att hjälpa till. Jag är supernöjd med hans professionella och hjälpsamma inställning!😊🏡

Svar från Daniel Eriksson

Tack Esra för den fina rekommendationen. Stort lycka till med allt framöver.

Tarina L
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Sävedalen

En fantastiskt trevlig och tillmötesgående mäklare. Lugn och saklig. Rekommenderas å det varmaste till alla som behöver mäklarhjälp.

Svar från Daniel Eriksson

Tack Tarina för den fina rekommendationen du lämnar.