Martin Belina

Martin Belina

Martin Belina är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Martin Belina har varit registrerad mäklare sedan 2011-11. Martin Belina har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 212 omdömen med ett betyg på 4.9. Martin Belina har haft 15 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det kan låta klyschigt, men det som driver mig och ger mig de största kickarna är att hjälpa säljare till
bästa möjliga affär och köpare till sitt drömboende. Jag älskar att göra bra bostadsaffärer, affärer
som är bra för alla inblandade parter!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Mig väljer den säljare som väljer att satsa på slutresultatet i sin kanske största affär. Jag kommer
förmodligen inte lämna marknadens billigaste mäklararvode, men det är heller inte min och Svensk
Fastighetsförmedlings ambition. Precis som i alla andra branscher skiljer sig tjänsteutbudet (och
därmed resultatet) mellan LÅGPRIS och KVALITET. Den kund som väljer att samarbeta med mig gör
det på grund av en hög kvalitet, god struktur och det bästa möjliga slutresultatet.

Vad gör du helst på fritiden?
Mitt absolut största fritidsintresse, om man nu ska hitta något, är matlagning. Gärna med massa
specialprylar och långa processer. Just nu brinner jag för fermentering och långkok med vällagad
fastfood och koreansk matlagning kommer alltid ligga nära hjärtat.

Hur ser din drömbostad ut?
Lätt fråga! Min drömbostad är Madickens hus i de klassiska Astrid Lindgren-filmerna. Trähus med
spröjsade fönster, kakelugnar, kalkstensgrund (med plats för vinkällare) men med en massa dolda
smarta-hem-lösningar.

212 omdömen om Martin Belina

Tomas S
Köpte sitt hus med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Igelstorp

Trevlig och kunnig mäklare som hjälpte mig med alla frågor jag hade.

Svar från Martin Belina

Stort tack Tomas!! All lycka nu med ditt projekt - var inte rädd att vända dig till mig om några frågor skulle dyka upp framåt. /Martin

Niklas F
Sålde sitt hus med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Stöpen

Detta blir tredje huset Martin säljer åt mig. Har varit lyckade försäljningar alla tre. Blir det en fjärde någon gång i framtiden så är det Martin som är given som mäklare

Svar från Martin Belina

Stort tack för ditt fina omdöme, Niklas men framförallt - tusen tusen tack för ditt och ert upprepade förtroende!! /Martin

Pernilla D
Stöpen

Som alltid har Martin hjälpt oss till en lyckad, smidig affär! Kan varmt rekommendera honom om man går i säljtankar😀

Svar från Martin Belina

Du anar inte hur glad jag är för ditt och ert upprepade förtroende!! Glad att ha fått hjälpa till igen. All lycka framåt och jag vet att du inte är rädd att hojta till om du vill bollplanka kring något annat framåt! /Martin

Robin K
Stöpen

Mycket duktig & seriös. Vet vad han pratar om & har svaren på alla dina frågor. 5av5 ⭐️

Svar från Martin Belina

Stort tack för förtroendet att få hjälpa er och all lycka i Stöpen city!! /Martin

Adam R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Norrmalm

Trevlig och hjälpsam mäklare. Han kändes kunnig och bra på på sitt jobb.

Svar från Martin Belina

Stort tack för ditt omdöme, Adam! ..och grattis till en av Norrmalms läckraste tvåor!! Där kommer du trivas. /Martin

Daniel K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Norrmalm

Jag är mycket nöjd över valet att anlita Martin som mäklare! Väldigt tillgänglig och lättsam kommunikation, samtidigt som han sköter sitt arbete på ett professionellt sätt. Kom med mycket bra tips och råd genom försäljningsprocessen, tack vare sin långa erfarenhet.

Svar från Martin Belina

Ett stort stort tack för ditt omdöme och för ett riktigt gott samarbete hela vägen fram till finalen, både vad gäller köp och sälj! Glad att jag fick hjälpa till. Full fokus på renovering nu!! /Martin

Josefin L
Stöpen

Bemötandet från Martin har varit fantastiskt! Snabb återkoppling och hjälpsam under hela processen. Otroligt service inriktad vilket ger ett enormt +

Svar från Martin Belina

Stort stort tack, Josefin!! Glad att jag kunde hjälpa er och att vi fick till detta härliga hus till slut. Det blir en härlig vår för er att njuta av! /Martin

Anna R
Hentorp

En väldigt trygg och kunnig mäklare. Hjälpte till med allt man kunde önska. Rekommenderar varmt Martin som mäklare.

Svar från Martin Belina

Anna! Stort tack för ditt förtroende och för ditt fina omdöme. Ett samarbete på räls! :) /Martin

Gunnar H
Skövde

En mycket positiv o kunnig i sitt bemötande till oss. Vi hade ingen erfarenhet förut, så mötet med Martin blev positivt. Bättre service kunde vi inte få, så vi kommer att rekommendera honom till fler. Gunnar o Ann-Britt Hultström

Marie H
Hentorp

Gott bemötande Proffesionellt Trygg Trevlig

Svar från Martin Belina

Stort tack, Marie!! Det gläder mig mycket och jag hoppas att ni kommer trivas fantastiskt i ert nya fina hus! /Martin