Elin Bellander

Elin Bellander

Elin Bellander är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Elin Bellander har varit registrerad mäklare sedan 2012-08. Elin Bellander har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 530 omdömen med ett betyg på 4.9. Elin Bellander har haft 59 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

530 omdömen om Elin Bellander

Jannice K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
Maria

Elin är toppen! Så skönt med en mäklare som är lite jordnära och inte så gå-på-ig och ”säljig”. Istället känns det som att man får kontakt och att hon faktiskt lyssnar in vad man har för tankar, förhoppningar och oro. Elin är trygg och stabil, vet vad hon gör och är riktigt proffsig! Rekommenderar henne till 100%!

Kristina B
Hammarby Sjöstad

Alltid trevligt bemötande. Rätt information vid rätt tidpunkt. Kände stort förtroende för Elin.

Jessica B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
Katarina

Det ska vara enkelt med Elins engagemang och kunnighet var detta en lätt affär. Rekommenderar starkt!

Fredrik N
Södermalm

Elin möjliggjorde en smidig köp-process. Hon agerade proffessionelt, hon var väldigt tillgänglig och informativ! Fredrik Näslund

Anders S
Sofia

Elin lyssnade in våra förväntningar och ordnade snabbt en visning där vi utan stress kunde känna in lägenheten. Elin var informativ, påläst och saklig, kändes lugn och trygg genom hela processen som gick snabbt och smidigt. Rekommenderas varmt! Med vänlig hälsning, Anders Sandå

Monica L
Katarina

Vi valde Elin som mäklare via rekommendation och det blev en fullträff. Elin är kunnig, trevlig och mycket mån om att både säljare och köpare skall bli nöjda! Och det blev vi. Så vi rekommenderar henne vidare till er som letar en bra mäklare.

Nellie L
Sofia

Lugn, trygg och mycket trevlig! Som första gångs säljare ingav hon stort förtroende och var hjälpsam. Extra plus att det blev en snabb affär med slutpris vi var nöjda med. Rekommenderar varmt.

Anna J
Maria

Elin är både proffsig, trevlig och noggrann och ingav förtroende på en gång. Något som jag tror mer har med Svensk Fastighetsförmedling att göra än med Elin, var dock att de gärna vill att lägenheten ska bli såld så snabbt som möjligt, genom så kallad "aktiv matchning". Detta hade jag inte riktigt koll på när jag anlitade dem. Det går ut på att man helst vill sälja till "rätt" köpare innan budgivning, vilket säkert passar bra för vissa. Elin tryckte på ganska hårt för att det skulle bli så i mitt fall också - men jag valde...

Svar från Elin Bellander

Tack för din rekommendation och det fina samarbetet, vilken toppenförsäljning det blev! Med Aktiv Matchning anpassar vi försäljningen efter dina förutsättningar, med syfte att du alltid ska få det bästa slutpriset. Att vi nyttjade denna tjänst och tog tillvara på värdefull marknadsföringstid ledde oss hela vägen i mål. Hoppas du ska trivas i dina nya kvarter :-)

Magnus H
Högalid

Blev väl bemött, trevlig & lätt att prata med. Rekommenderas starkt!!

Minna J
Högalid

Elin är lätt att tycka om och fick mig som Spekulant och köpare att känna mig trygg och välinformerad. Efter att ha träffat många mäklare på visning är jag glad att köpa ev just henne! ☺️