Alexander Wall

Alexander Wall

Alexander Wall är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Alexander Wall har varit registrerad mäklare sedan 2014-10. Alexander Wall har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 355 omdömen med ett betyg på 4.9. Alexander Wall har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

355 omdömen om Alexander Wall

Anne Imbi F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Envis och jobbade hårt nu när marknaden är seg. Ingav och visade stort förtroende och erfarenhet som mäklare. Mycket bra på att återkoppla. Mycket bra på att lyssna på våra synpunkter och önskemål och värna om dessa. Vi valde Alexander för att vi köpte ett objekt av honom tidigare.

Christer F
Centrala Sundbyberg

Alexander tog sig an uppdraget med att sälja vår lägenhet med fokus, driv, envishet och en stor portion empati och vänlighet. Trots att det kom massor av folk på visningarna så hände ingenting, men Alexander sa hela tiden att detta kommer bli bra! Efter nio visningar hände det och vi är väldigt tacksamma för att vi valde Alexander som är en otroligt bra mäklare. Tack Alexander 🙏

Boris B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Alexander var trevlig och hjälspam under hela processen. Han var lätt att ha att göra med och alltid tillgänglig för frågor och hjälp, vilket var väldigt tacksamt för en förstagångsköpare. En enastående mäklare!

Rickard K
Centrala Sundbyberg

Alexander har verkligen hjälpt oss i hela den här processen med både försäljning av lägenhet och jakten på en ny bostad och han överträffade verkligen våra förväntningar. Han är lyhörd, hjälpsam och mycket kunnig. Rekommenderar varmt Alexander!

Mona-Lisa S
Rissne

Alexander är en utmärkt duktig mäklare och hela försäljningen av lägenheten gick som en dans. Alexander är kunnig, erfaren och lugn. Han tar sig tid, förklarar och hjälper till. Den bästa mäklaren som jag har haft!

Karin L
Rissne

Jag har fått ett så gott första intryck av Alexander när jag gick på visningen. Mina barn var upp i gasen men Alexander var så otroligt förstående. Det jag uppskattade mest var hans lugn, hans tålamod och vänligt bemötande. Han tog sig tid att svara på alla mina frågor fastän visningen hade dragit ut på tiden. Han svarar alltid på mina sms och samtal inom väldigt kort tid. Ni kommer inte ångra att ni väljer Alexander. Jag rekommenderar honom varmt.

Kitty E
Centrala Sundbyberg

Han var lugn och var väldigt tydlig hur allt går till och han tog hand om allt då jag mådde för dåligt . Mycket respektfull . Jag kunde ringa när jag ville. Han lyssnade in och kom med förslag hur man kunde göra . Han var klockren mäklare för mig otroligt duktig och fick lägenheten såld inom en vecka utan problem Mycket kunnig på detta område visste mycket om försäljningen och hur vi ska få det att funka

Piérre N
Centrala Sundbyberg

Blev väldigt bra bemött, vi fick kontinuerliga uppdateringar under hela processen. Vi hade väldigt bra dialog, upplevde att Alexander lade ner väldigt mycket tid på vår försäljning. Vi är mycket nöjda och hade valt samma mäklare igen ifall vi skulle sälja. Mäklararvodet var även lägre än andra vi jämförde med i Sundbyberg.

Andrej C
Centrala Sundbyberg

Alexander är riktig grym mäklare som verkligen jobbade hårt för att försäljningen skulle hända just nu när marknaden är tuff. Rekommenderar honom starkt!

Mikael B
Ör