Alexander Wall

Alexander Wall

Alexander Wall är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Alexander Wall har varit registrerad mäklare sedan 2014-10. Alexander Wall har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 362 omdömen med ett betyg på 4.9. Alexander Wall har haft 27 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-05

362 omdömen om Alexander Wall

Karin O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
Ör

Jag hänvisar till mitt tidigare omdöme

Ola O
Ör

Alexander har hjälpt oss sälja vår större lägenhet samt fortsatt med att hjälpa oss hitta en mindre (som vi ville ha).. I båda fallen har han varit lyhörd, informativ och stöttande.

Karin O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
Ör

Han är professionell, kunnig, positiv och vänlig. Jag är mycket nöjd att haft honom som mäklare!

Ola O
Ör

Lyssnande och hårt arbetande för att få till en försäljning. Bra info hela tiden och noga med uppdateringar.

Andy G
Centrala Sundbyberg

Tydlig och hjälpsam, hade bra koll på allt och kunde hjälpa mig som förstagångsköpare på ett tryggt sätt. Trevlig och lätt att ha att göra med.

John A
Centrala Sundbyberg

Proffsig, erfaren, lugn och förtroendeingivande, som ledde oss stadigt genom en smidig och effektiv försäljningsprocess. Kan varmt rekommendera Alexender!

Hjördis T
Ör

Mycket bra. Han är kunnig och hetsade inte på köpet, utan vi fick ta den tid vi behövde för alla beslut

Anne Imbi F
Centrala Sundbyberg

Envis och jobbade hårt nu när marknaden är seg. Ingav och visade stort förtroende och erfarenhet som mäklare. Mycket bra på att återkoppla. Mycket bra på att lyssna på våra synpunkter och önskemål och värna om dessa. Vi valde Alexander för att vi köpte ett objekt av honom tidigare.

Christer F
Centrala Sundbyberg

Alexander tog sig an uppdraget med att sälja vår lägenhet med fokus, driv, envishet och en stor portion empati och vänlighet. Trots att det kom massor av folk på visningarna så hände ingenting, men Alexander sa hela tiden att detta kommer bli bra! Efter nio visningar hände det och vi är väldigt tacksamma för att vi valde Alexander som är en otroligt bra mäklare. Tack Alexander 🙏

Boris B
Centrala Sundbyberg

Alexander var trevlig och hjälspam under hela processen. Han var lätt att ha att göra med och alltid tillgänglig för frågor och hjälp, vilket var väldigt tacksamt för en förstagångsköpare. En enastående mäklare!