Erkan Inan

Erkan Inan

Erkan Inan är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Erkan Inan har varit registrerad mäklare sedan 2021-12. Erkan Inan har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 247 omdömen med ett betyg på 5.0. Erkan Inan har haft 37 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-05

247 omdömen om Erkan Inan

Clara W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erkan Inan en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Erkan var trevlig, professionell och effektiv genom hela processen för oss som köpare!

Edvin B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erkan Inan en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Vi kunde inte vara mer nöjda med valet av mäklare. Genom hela processen från vårt första möte, till försäljning har Erkan varit underbar att jobba med. Han har varit väldigt förstående för vår situation och anpassat processen utifrån våra behov. Han har varit behjälplig vid alla moment, och kommit med förslag och rekommendationer som vi upplevt som uppriktiga och välmotiverade. Han är alltid väldigt påläst, och tar sig tid att lära sig och förstå allt om bostaden för att kunna visa den på bästa möjliga sätt, och ha svar...

Lucas W
Centrala Sundbyberg

Erkan var väldigt bra att ha och göra med. Snabb och tydlig i sin kommunikation. Trevlig och duktig under visningen där alla frågor kunde svaras på. Vi har haft en väldigt bra mäklarupplevelse med Erkan.

Victor L
Sundbyberg

Extremt bra och vänligt bemötande. Hans kunskap och vilja att få det bästa för säljaren var toppen!

Karin L
Sundbyberg

Snabb och proffsig, med ordning och reda, och inte minst förtroendeingivande och trevlig!

Lars L

Kunnig, flexibel, tillmötesgående

Gustav L
Sundbyberg

Extremt trevligt bemötande där Erkan gjorde köpet av min första lägenhet till ett nöje. Sammanfattningsvis en smidig, professionell och engagerad mäklare!

Carl Johan E
Centrala Sundbyberg

Världsklass. Andra erfarenheten nu och vi kommer återkomma vid framtid bostadsaffärer.

Julia L
Centrala Sundbyberg

Jättenöjda med bemötandet vi fick av Erkan! Proffesionell, trevlig och hjälpsam!

Gunn Marie M
Centrala Sundbyberg

Jag har haft ett väldigt bra samarbete med Erkan, han har skött visningarna och allt annat perfekt.. Vi har haft en bra dialog hela vägen. Kommer att rekommendera honom till alla som behöver en bra mäklare.