Alexander Vallgren

Alexander Vallgren

Alexander Vallgren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Alexander Vallgren har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Alexander Vallgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 190 omdömen med ett betyg på 4.9. Alexander Vallgren har haft 62 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

190 omdömen om Alexander Vallgren

Sedan starten hos Reco 2021
Catarina P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Vallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
Sundsvall

Första intrycket att Alexander var bra, därför valde vi att anlita honom. Sedan blev jag lite tveksam av olika anledningar. Men är så nöjd med Alexander och det jobb han gjorde för oss. Resultatet blev över förväntan. Så rekommenderar verkligen att ni anlitar Alexander om ni ska sälja eller köpa bostad./Catarina Pedersen

Lina O
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Vallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
Söråker

Bra och tillmötesgående mäklare.

Nina L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Vallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
Sundsvall

Bra bemötande och ihärdigt arbete med att hitta bostad till mig. Dock hade jag velat ha mer information om bostaden som jag köpt.

Birgit N
Sundsvall

Trevlig kille, lärde känna han på en utlandssemester.

Per H
Sundsvall

Trevlig, professionell och informativ. Man fick snabb återkoppling och väldigt tillmötesgående. Full pott i betyg!

Sebastian V
Timrå

Bra bemötande från första stund och hjälpsam genom hela köpeprocessen.

Hugo B
Sundsvall

Han har varit kanonbra och lätt att ha att göra med, allt har gått väldigt snabbt och smidigt!

Evert L
Sundsvall

Bra information och handläggning av försäljningen

Johan P
Sundsvall

Pigg och personlig kontakt, med god löpande kommunikation.

Lars Olof H
Sundsvall

Lyhörd, empatisk och lätt att samarbeta med. God insikt i marknadsförutsättningarna i stort och de lokala förhållandena. Adekvat rådgivning och realistisk beskrivning av de affärsmässiga förväntningarna. Tjänstvillig och aktiv bearbetning av potentiella köpare. Effektivt och korrekt avslut på affären med god ordning på avtal och andra dokument.