Tamara Karseland

Tamara Karseland

Tamara Karseland är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

Tamara Karseland har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Tamara Karseland har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 4.9. Tamara Karseland har haft 13 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

20 omdömen om Tamara Karseland

Susanna H
Sålde sitt hus med hjälp av Tamara Karseland en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Sjöängen

Tamara är mycket professionell och jag är mycket nöjd, jag kan varmt rekommendera henne

Svar från Tamara Karseland

Stort tack för dina fina ord! Jag hoppas ni kommer att trivas i ert nya område.

Ivan V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tamara Karseland en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Skogås

Very kind, gives quick answers to all questions about the apartment. It is a pleasure to work with her.

Svar från Tamara Karseland

Thank you Ivan for your kind words! I hope you will like it here in Skogås and your new apartment.

Kirstin S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tamara Karseland en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Skogås

Upplevde Tamara som saklig, lugn, tydlig och lätt tillgänglig. Professionell. Jag fick direkt en känsla av att jag skulle få den hjälpen jag behövde.

Svar från Tamara Karseland

Tack Kirstin för dina fina ord. Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet!

Argenis M
Trångsund

Tamara is an excellent professional and knows technical terminologies very well. She was always cooperating and collaborating throughout the entire process. I handle negotiations and communication between the parties involved very well.

Svar från Tamara Karseland

Thank you Argenis for your very kind words! I hope you will like it here in Trångsund :)

Szymon B
Skogås

Tamara förkläde allt jätte bra och hon tipsade många viktiga saker. På visningen hon presenterade lägenhet bra och svarade på alla mina frågor. Hon var alltid jätte trevlig och hjälpsam. Jag var jätte nöjd med min mäklare 10/10

Svar från Tamara Karseland

Vad roligt att höra Szymon att du är nöjd! Jag hoppas du kommer trivas i lägenheten.

Taher G
Skogås

Bra bemötande och är professionell på sitt jobb

Svar från Tamara Karseland

Stort tack Taher. Jag hoppas att du kommer trivas i lägenheten och i området!

Matthias G
Trångsund

Hon är duktig och kan sitt jobb. Förklarar bra och kommunikation mellan oss. Har varit riktigt bra.

Svar från Tamara Karseland

Tack Matthias för dina fina ord! Vad kul att du är nöjd.

Susanna H
Skogås

Tamara har varit extremt professionell och hjälpsam och jag är mycket nöjd med försäljningen

Svar från Tamara Karseland

Stort tack för ditt fina omdöme.

Jamerson D
Skogås

Tamara var mycket professionell och uppmärksam, jag känner mig väldigt trygg under hela processen, jag är mycket nöjd med mitt köp!

Svar från Tamara Karseland

Tack Jamerson för ditt omdöme! Jag hoppas att ni kommer trivas i lägenheten och ert nya område!

Carina E

Trevlig och proffsig tjej Litade på henne till 100 %

Svar från Tamara Karseland

Tack så hjärtligt Carina för ditt fina omdöme! Tack för ett bra samarbete!