Philip Forsman

Philip Forsman

Philip Forsman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Umeå

Philip Forsman har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Philip Forsman har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-03 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 4.7. Philip Forsman har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

30 omdömen om Philip Forsman

Fanny C
Köpte sitt hus med hjälp av Philip Forsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Robertsfors

Trevlig, pedagogisk, tillgänglig (utan att vara för på).

Jakob E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Forsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Umeå

Han har gett ett väldigt positivt och professionellt bemötande. Han verkar gedigen i sitt arbete. Jag ser gärna att han skulle vara lite mer förklarande kring hur processen går till och vilka steg som kommer härnäst, då det skulle hjälpa en förstagångsköpare. Överlag, väldigt bra.

Jesper N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Forsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Umeå

Är helnöjd med Philip som mäklare! Höll mig uppdaterad genom hela försäljningen och lämnade även bra tips och råd.

Kristina S
Robertsfors

Skickar de frågor jag har till säljaren och får svar ganska snabbt. Philip ger dock intryck av att vara lite stressad och oengagerad.

Anders H
Umeå

Philip är väldigt professionell och jag blev bemött på bästa möjliga vis. Han såg till att försäljningen av min lägenhet blev smidig och bra! Fantastiskt arbete!

Mats B

Trevlig, resultatinriktad och och korrekt Inte så höga, men de överträffades med råge. Vi är mycket nöjda

Sara E och Philip F gillar detta
Frank K
Sålde sin stuga med hjälp av Philip Forsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Umeå

100% insats, rekommenderas varmt!

Håkan S
Umeå

Tydlig och korrekt med ett trevligt bemötande

Tony V
Umeå

Vi kom i kontakt med Philip när vi köpte en lägenhet av honom, när vi sedan skulle flytta så var valet enkelt och vi valde Philip som mäklare för försäljningen. Bra kommunikation och problemfri hantering både vid köp och sälj. Intrycket vi fått är mycket gott vid alla delar av en bostadsförsäljning, oavsett om man köper eller säljer.

Brf U
Umeå

Mycket bra och allt fungerade bra.