Anders Gustafsson
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 127 Läs vad Anders Gustafsson

• Helen L köpte sitt hus med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-03-27

Gamleby
    Köpt Solhaga ute på landet. Han visade huset och förklarade när vi ställde frågor och lät oss också ta en egen liten runda, kändes mycket bra. Anders är trevlig tillmötesgående och ”pigg och glad”! Vid kontraktsskrivning var han mycket pedagogisk och gick igenom allt med bra exempel så man förstod utan att känna sig dum. Han är kunnig och det känns att man kan lita på att det han säger stämmer. Läs mer
  • Susanne H sålde sitt hus med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-03-18

Gamleby
    Vi sålde vårat hus och Anders Gustafsson hjälpte oss. Han är kunnig, trevlig, glad, en mycket bra mäklare som vi rekommenderar. Läs mer
  • Isabelle F
    Isabelle F köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-03-03

Karstorp
    Bostadsrätt köpt via Anders. Mycket bra bemötande och mycket tålmodig, lyhörd och tillmötesgående för köparens önskemål. Till slut kom vi fram till ett passande objekt. Rekommenderar varmt Anders till andra. Läs mer
  • Karin L köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-03-02

Gamla Norr
    Köpte en lägenhet på Fabriksgatan i Västervik och Anders presenterade och visade den på ett såå bra sätt ATT JAG KÖPTE DEN, visserligen hade läget och lägenhetens prestanda och utseende även stor betydelse.

Men Anders skötte det hela på ett mycket professionellt och förtroendeingivande sätt.
    Jag är mycket nöjd med både hans jobb, hans bemötande och affären. Kan varmt rekommendera!

MVH & TACK Karin Lingmar Läs mer
  • Roger A köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-02-09

Södermalm
    Dottern köpt en bostadsrätt med mig som fullmäktige.
    Allt fungerade mycket bra och processen var snabb och utan problem Läs mer
  • Kristoffer L köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-01-23

Västervik
    Jag har köpt en nyproducerad 3rummare på 81kvm

Anders har från första början givit ett proffisionelt intryck, kunnig,behjälplig

Mina förväntningar var att jag skulle kunna få lite tips, och stöttning i köpet av min första lägenhet! Läs mer
  • Marcus H sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-01-07

Karstorp
    Lärn skicklig mäklare som starkt rekommenderas. Läs mer
  • Roger B sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-12-30

Lidhem
    Hjälpsam och ett trevligt bemötande Läs mer
  • Peter N sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-12-29

Fimmelstången
    Sålt brf
    Bra bemötande
    Anders lever upp till de
    Förväntningar jag har på
    Svensk fast Läs mer
  • Karin B köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-12-27

Lidhem
    Köpte lägenhet av Anders. Anders är mycket hjälpsam och flexibel för att möta kunden när det passar kunden. Han är trevlig, kunnig och ärlig. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Douglas Salomon