Anders Gustafsson
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 75 kunder tycker om Anders Gustafsson

• Henric L skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hus i Västervik , Anders har ett driv som få och engagemang vilket gör allt väldigt enkelt !han har sålt flera fastigheter åt mig och han levererar jämt . Bemötandet och engagemanget finns alltid till 100% . Läs mer
  • Bertil A skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anders hjälpte oss genom processen med att köpa vår lilla röda stuga på landet. Det gjorde han på ett förtroendeingivande sätt. Läs mer
  • Leif N skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    fritidsbostad
    väl bemött fick information om försäkring mm
    ungefär vad jag förväntat mig
    helt OK Läs mer
  • Steve G skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har köpt en sommarstuga för permanent boende. Anders var trivligt ,kunnig. Det märktes att han är en erfaren mäklare. Kändes trygt! Läs mer
  • Niklas V
    Niklas V skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hej! Jag har fått Bästa tänkbara hjälp med att sälja våran villa och Anders har varit bäst på alla tänkbara sätt👍 Läs mer
  • Mats G skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köp av Bostadsrätt.
    Köpet är inte slutfört ännu, men skall avslutas i månadsskiftet Sept/Okt.
    Jag är absolut nöjd med Mäklarkontakten än så länge och finner inte någon anledning till att, kontakterna skulle förändras framgent.
    An bemötande - snarast perfekt.
    An förväntningar - än så länge är de uppfyllda till fullo. Läs mer
  • Hans H
    Hans H skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt s:ta gertruds väg
    Allting har fungerat på ett bra och smidigt sätt! Läs mer
  • Yngve O skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålde min fars lägenhet och hade tidigare haft kontakt med Anders Gustavsson, för mig var det en självklarhet att anlita Anders eftersom han är lätt att ha att göra med, mycket professionell och förklarar så att det är lätt att hänga med och förstå. Anders har på alla sätt levt upp till mina förväntningar och gjort denna lägenhetsförsäljning både snabbt och enkelt.
    Om det skulle bli aktuellt att anlita en mäklare igen skulle jag utan att tveka anlita Anders Gustavsson.
    Bara positivt att säga om Svensk Fastighetsförmedling och Anders Gustavsson

Hälsningar
    Rolf Ohlzon
    Västervik Läs mer
  • Sven-Åke B skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har sålt vår sommarstuga på en ö i skärgården i Västerviks kommun. Vi tog kontakt med mäklaren för att vi sett att han tidigare sålt liknande objekt och tänkte att det är en bra förutsättning. Mäklaren kom och tittade på huset och satte ett pris som motsvarade ett marknadspris vilket visade sig då huset såldes obetydligt under utgångspriset. Marknadsföringen var proffsig med fina bilder och annonser både i tidningen och via Hemnet. Visningen var också väl genomförd.Efter det att köparen bestämt sig blev det en snabb skrivning av kontraktet. Genom hela försäljningsprocessen var mäklaren mycket delaktig och engagerad och motsvarade mina förväntningar. Läs mer
  • Emil L skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    En lätt och enkel affär. Inga konstigheter. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västervik